• جمعه / ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۰۹:۱۲
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400021711163
  • خبرنگار : 50184

هفته دوازدهم لیگ دسته اول فوتسال

3 امتیاز شیرینی که برای "خانه صنعت" از دست رفت

3 امتیاز شیرینی که برای "خانه صنعت" از دست رفت

ایسنا/کرمانشاه در هفته دوازدهم لیگ دسته اول فوتسال دیدار بین تیم های خانه صنعت کرمانشاه و فولاد زرند ایرانیان کرمان درحالی به میزبانی خانه صنعتی ها برگزار شد که نماینده کرمانشاه نتوانست از فرصت میزبانی خوب استفاده کند و با از دست دادن فرصت های زیادی به تساوی 2 بر 2 تن داد.

حسین همتیان سرمربی تیم خانه صنعت کرمانشاه در پایان این دیدار در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه بازیکنانش در این دیدار خوب بازی نکردند، اظهار کرد: فرصت های زیادی از جمله یک پنالتی را در این دیدار از دست دادیم.

وی تصریح کرد: داوری هم در نتیجه بازی تاثیرگذار بود، چراکه یک گل ما را مردود اعلام کرد، در حالی که گل سالمی بود.

سرمربی تیم خانه صنعت کرمانشاه با انتقاد از سازمان لیگ به دلیل بکار گیری داوران جوان برای برخی بازی های حساس، عنوان کرد: متاسفانه این رویکرد سازمان لیگ ضربه زیادی را به برخی تیم ها زده است.

همتیان افزود: باتوجه به اینکه در هفته های پایانی رقابت های لیگ قرار گرفته ایم، برای همین تیم ها یا برای صعود و یا برای بقا در لیگ می جنگند، بنابراین استفاده از داوران باتجربه در این بازی ها ضروری است تا حق هیچ تیمی ضایع نشود.

وی در ادامه به فشردگی بازی ها و تاثیر آن در عدم نتیجه گیری بازیکنانش در این دیدار هم اشاره کرد و گفت: فشار بازی ها باعث خستگی بازیکنان شده و از طرفی با توجه به حساسیتی که این دیدار داشت بازیکنان تمرکز لازم را نداشتند.

سرمربی تیم خانه صنعت کرمانشاه افزود: البته تیم فولاد زرند هم از جمله تیم هایی است که از نظر امکانات و بازیکنان از تیم های قدرتمند لیگ است و هم اکنون هم در رده دوم جدول گروه اول قرار دارد.

وی تاکید کرد: با این وجود در تمام دقایق بازی از تیم حریف جلو بودیم و می توانستیم پیروز این دیدار باشیم، اما مجموعه ای از عوامل و عدم شناخت از حریف بواسطه اینکه نتوانستیم از قبل بازی هایش را آنالیز کنیم باعث شد تا سه امتیاز شیرین بازی خانگی را از دست بدهیم.

همتیان در پایان یادآورشد: اگر سه امتیاز این بازی را می گرفتیم، علاوه بر بقا در لیگ، حتی می توانستیم به دور بعد هم صعود کنیم، اما اکنون باید منتظر بازی های بعدی باشیم.

گل های تیم خانه صنعت را در این دیدار سعید رشنو و مهدی دهقان به ثمر رساندند.

تیم خانه صنعت کرمانشاه در جدول گروه اول لیگ دسته اول فوتسال تاکنون با کسب 2 برد، 4 مساوی و 4 باخت از 10 بازی انجام شده، 10 امتیاز بدست آورده و بین هفت تیم حاضر در گروه در جایگاه ششم قرار گرفته است.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha