• جمعه / ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۱:۵۹
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1400021711282
  • خبرنگار : 50187

رییس کل دادگستری استان کرمان:

روز قدس بیانگر خطوط فکری و مبانی اعتقادی جمهوری اسلامی درباره مسئله فلسطین است

روز قدس بیانگر خطوط فکری و مبانی اعتقادی جمهوری اسلامی درباره مسئله فلسطین است

ایسنا/کرمان رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: روز جهانی قدس، یادآور تصمیم هوشمندانه بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) در ترسیم خطوط فکری و مبانی اعتقادی و فرهنگی جمهوری اسلامی در رابطه با مساله فلسطین و رویارویی عقیدتی با دشمنان این ملت رنج دیده است.

«یدالله موحد» امروز ۱۷ اردیبهشت ماه در حاشیه آیین به آتش کشیدن پرچم رژیم غاصب صهیونیستی و برافراشتن پرچم های جمهوری اسلامی و فلسطین در پارک مطهری شهر کرمان ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس اظهار کرد: تعیین آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، خود بهترین فرصت برای تحقق اتحاد و انسجام جامعه اسلامی و آزادی خواهان جهان برای انزوا و نابودی نظام سلطه و ایادی آن است که زمینه را برای شکوفایی بیش از پیش این تمدن الهی در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: پرچم عدالت طلبی و آزادی خواهی که اینک در دستان مردم وفادار و پرتلاش ایران اسلامی افراشته شده با مجاهدت‌های جوانان این سرزمین در حوزه‌های علمی، فرهنگی، هنری به سراسر دنیای اسلام گسترش پیدا کرده و در آستانه نفوذ بر ذهن و قلب هر انسان پاک سرشت و آرمان گرایی قرار گرفته است.

موحد تاکید کرد: بذر امید و شکوفایی دنیای اسلام و ملت مظلوم فلسطین اینک در سال "تولید، مانع زدایی ها، پشتیبانی ها" در حال رشد و تعالی و نائل شدن به ثمرات ارزشمندی است که از سال‌ها و قرن‌ها قبل وعده تحقق آن داده شده است.

رییس کل دادگستری استان کرمان یادآور شد: با اینکه امسال به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا و محدودیت های ناشی از این بیماری،امکان برگزاری مراسم به صورت راهپیمایی مقدور نیست، اما همگام با ملت قهرمان ایران نام و یاد فلسطین را در دل زنده نگه داشته و به طرق مختلف از جمله استفاده از ظرفیت فضای مجازی حمایت خود را از آرمان فلسطین و جبهه مقاومت و پیروزی این جبهه بر رژیم صهیونیستی اعلام می داریم.

به گزارش ایسنا، با حضور استاندار کرمان و تعدادی از مدیران استان و همزمان با روز قدس، پرچم رژیم جعلی صهیونیستی به آتش کشیده شد و پرچم جمهوری اسلامی و فلسطین در پارک مطهری کرمان به اهتزار درآمد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha