• جمعه / ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۲:۲۸
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1400021711304
  • منبع : نمایندگی زنجان

بحران هویت؛ عامل تزلزل رژیم صهیونیستی

بحران هویت؛ عامل تزلزل رژیم صهیونیستی

ایسنا/زنجان مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: رژیم صهیونیستی، ملتی منسجم نبوده و بحران هویت سبب تهی شدن این رژیم پوشالی شده است.

حجت‌الاسلام حسن بیگدلی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: نام‌گذاری روز قدس از برکات هوشمندی معمار کبیر انقلاب اسلامی است تا در این روز همه مردم جهان به فکر دفاع از مظلوم و قیام در برابر ظلم بیفتند و یک نهضت جهانی برای استکبارستیزی ایجاد شود.

وی با اشاره به اینکه هدف از نام‌گذاری و پاسداشت این روز، آرمان فلسطین و آزادی قدس شریف از سیطره استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی است، ادامه داد: رهایی قدس شریف از چنگال ایدئولوژی شیطانی و نژادپرستانه صهیونیسم، به یاری خداوند قادر متعال و نیز همت و اتحاد مسلمانان به زودی محقق می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، مقاومت را راه نجات فلسطین از چنگال صهیونیسم دانست و گفت: در سال‌های اخیر پیروزی‌های جبهه مقاومت در مناطق مختلف و تغییر معادلات و محاسبات سیاسی و دیپلماتیک منطقه‌ای در سایه مجاهدت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانش، این موضوع را نشان داد که نتیجه مقاومت، پیروزی است.

وی به اتحاد ملت‌های مسلمان برای دفاع از مظلوم تاکید کرد و افزود: مسئله فلسطین، ایستادگی در برابر ظالم و فریاد علیه جنایات رژیم صهیونیستی و کودک‌کش اسرائیل، نه تنها امری مرتبط با مسلمانان و سفارش دین اسلام، بلکه یک پدیده انسانی و بشری است که همه وجدان‌های بیدار را وادار می‌کند تا در این مسائل سکوت نکنند.

این مسئول با اشاره به اینکه رژیم جعلی اسرائیل، ملتی منسجم نبوده و بحران هویت پیدا کرده است، تصریح کرد: این رژیم صهیونیستی که هویتی ندارد، نتوانست در ملت‌سازی موفق عمل کند و بحران‌های اقتصادی و امنیتی که با آن دست و پنجه نرم می‌کند، نشان از تهی شدن این رژیم پوشالی دارد.

بیگدلی یادآور شد: روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، فرصتی ارزشمند در مسیر قدرت‌افزایی در عرصه جنگ‌ نرم و نیز تقویت محور مقاومت به حساب می‌آید تا در سایه اتحاد مسلمانان و همه ملت‌های آزادی‌خواه جهان به نابودی اشغال‌گران اولین قبله مسلمانان بینجامد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha