• شنبه / ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۰۱:۴۰
  • دسته‌بندی: عمران و اشتغال
  • کد خبر: 1400021811525
  • خبرنگار : 71214

وزیر راه و شهرسازی:

فعلا سفر نروید!

فعلا سفر نروید!

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه از مردم می‌خواهیم فعلا و تا بهتر شدن وضعیت کرونا در کشور و افزایش واکسیناسیون سفر نروند، گفت: دلیل اینکه ممنوعیت‌های تردد و سفرهای بین استانی را از قبل اعلام می‌کنیم این است که می‌خواهیم زندگی مردم مختل نشود.

محمد اسلامی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بر اساس آخرین مصوبات صورت گرفته، از ساعت ۱۲ سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت تا ساعت ۱۲ شنبه ۲۵ اردیبهشت ورود و خروج بین همه ‌استان ها ممنوع شده است و کسی نمی‌تواند در این روزها و ساعات به سفر برود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا پیش از اجرای هر طرح ممنوعیتی در زمینه سفرها از قبل آن را به مردم اطلاع‌رسانی می‌کنید؟ افزود: این اطلاع‌رسانی‌ها به دلیل این انجام می‌شود که زندگی مردم مختل نشود و آن‌ها باید برنامه زندگی‌شان را بدانند اما چیزی که در زمینه شیوع ویروس کرونا کمک کننده است اینکه سفرهای بین استانی در چه بازه زمانی ممنوع شده است.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: البته ممنوعیت‌های تردد در استان‌های قرمز و نارنجی همچنان برقرار بوده و این مسئله تغییری در ماه‌های گذشته نکرده است اما برای ایام تعطیلات پیش رو این ممنوعیت اعلام شد تا کسی به سفر نرود.

اسلامی گفت: با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا از همه مردم می‌خواهیم خویشتن‌داری و صبوری بیشتری کرده و از هر گونه سفرهای غیر ضرور خودداری کنند تا واکسیناسیون هر چه سریعتر انجام شود و شرایط کشور از این نظر متعادل‌تر شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۸ ۰۲:۲۰

جناب وزیر خسته نباشید باور بفرمایید یا نه چهارده ماهه از تهران خارج نشدم چرا اینقدر مغز این ادمها کار نمیکنه هزار دفعه دارید می‌فرمایید سفر نروید باز دور از جون مثل... میرن سفر و میان دردش را ما میکشیم پنج هفته هست کشور خوابه چون یک عده... حرف گوش نمیکنند دیگه از این ادم نماها خسته شدیم

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۸ ۰۹:۵۴

این فعلا فعلا شما داره میشه دو سال. به وضوح دارید از این شرایط سواستفاده میکنید و به عمد واکسیناسیون رو جدی نگرفتید

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۸ ۱۶:۲۲

متاسفانه امثال این آقایون نشته اند و میگن دولت فلان کار و نکرد و انتقاد می کنن سوال اینجاست آقایون همیشه منتقد ...ن شما برای این مملکت چه کردید با دولت که همکاری نمیکنین ولی سطح توقعات سر به فلک میزنه

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۸ ۱۲:۴۴

پدر مادر من افسرده شدند در این یک سال و نیم. چشم نمیرویم جناب وزیر...