• شنبه / ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۰۹:۱۳
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1400021811608
  • منبع : نمایندگی اردبیل

رئیس مجمع نمایندگان اردبیل:

سازش اعراب آزادی قدس را سرعت بخشیده است

سازش اعراب آزادی قدس را سرعت بخشیده است

ایسنا/اردبیل رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: سازش اعراب با رژیم صهیونیستی شتاب برای آزادی قدس را قوی تر از گذشته کرده است.

صدیف بدری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: کشورهای عربی منطقه در یک خفت و ذلت واقعی طرح سازش با رژیم صهیونیستی و ارتباط با این رژیم نامشروع را در دستور کار قرار دادند که این خود بزرگترین ضربه و اهانت به آرمان مردم فلسطین است.

وی به سابقه آتش افروزی رژیم صهیونیستی در منطقه خاورمیانه و جنگ مستقیم با اعراب اشاره کرد و گفت: به رغم همه این تجربیات تلخ، سران نالایق برخی کشورهای عربی منطقه طرح دوستی با رژیم صهیونیستی را در پیش گرفتند که قطعا نتیجه آن جز ذلت و خواری آنها و تقویت جبهه مقاومت در آزادی فلسطین چیز دیگری نخواهد بود.

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل قدرت بازدارندگی امت اسلامی را در برابر شیطنت ها و فزون خواهی صهیونیسم یادآور شد و تصریح کرد: در شرایط کنونی بیش از هر زمان دیگر همگرایی امت اسلامی می تواند زمینه نابودی و اضمهلال صهیونیسم را در 25 سالی که مقام معظم رهبری وعده داده، به وجود آورد.

بدری افزود: در حساس ترین مقطع امروز با وجود همه پشتیبانی های آمریکای جهانخوار از رژیم جنایتکار صهیونیستی و برخی سران خائن عرب، امت اسلامی همچنان روز قدس را گرامی داشته و بر تداوم آزادی قدس شریف و بیت المقدس تاکید کردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: رژیم صهیونیستی که در ماه های اخیر لرزه بر اندامش افتاده بیش از هر زمان دیگر خانه اش به خانه عنکبوتی می ماند که سست و بی بنیان است و با ندای هیهات منه الذله امت اسلامی می تواند ویران شود.

بدری مواضع جمهوری اسلامی ایران را مواضع قدرتمندانه در حمایت از مردم مظلوم فلسطین اعلام کرد و ادامه داد: از آنجایی که قدس شریف قبله اول مسلمانان بوده و سرزمینی مقدس است، امت اسلامی همچنان بر نابودی صهیونیسم و بازگشت فلسطینیان به سرزمین خود تاکید داشته و در روز جهانی قدس بار دیگر بر این آرمان تاکیدی موکد خواهند داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha