• شنبه / ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۲۱:۰۶
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 1400021812343
  • خبرنگار : 71506

کیمیا علیزاده به سهمیه المپیک نرسید

کیمیا علیزاده به سهمیه المپیک نرسید

ملی پوش سابق تکواندوی ایران در نیمه نهایی رقابت‌های گزینشی قاره اروپا شکست خورد و از رسیدن به فینال و کسب سهمیه المپیک بازماند.

به گزارش ایسنا، در جریان رقابت های تکواندوی گزینشی المپیک در قاره اروپا، کیمیا علیزاده ملی پوش سابق ایران و دارنده مدال برنز المپیک که در قالب تیم پناهندگان برای کسب سهمیه المپیک عازم این رقابت‌ها شده است، در دور نخست وزن ۵۷- کیلوگرم، مقابل جوآنا کانها از پرتغال با نتیجه ۱۷ بر صفر به برتری رسید.

وی سپس در دومین مبارزه مقابل ماریا استتیچ از بوسنی و هرزگوین با نتیجه ۱۵ بر ۱۲ به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد اما در این مرحله مقابل فانی تزلی از یونان با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد و از رسیدن به فینال و کسب سهمیه المپیک بازماند.

راحله آسمانی دیگر تکواندوکار سابق ایران که برای بلژیک مبارزه می‌کند، در یک چهارم نهایی مقابل سووی میکونن از فنلاند ۱۷ بر ۱۴ شکست خورد و از رسیدن به نیمه نهایی بازماند.

همچنین در روز نخست این رقابت‌ها، احسان نقیب‌زاده، امیرمحمد حسینی، دینا پوریونس و کسرا مهدی پور، ۴ تکواندوکار سابق ایران که در قالب تیم پناهندگان به میدان رفتند نیز از دور رقابت‌ها حذف شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۸ ۲۲:۲۹

خانم تکواندوکاری که تو ایران با عزت تمام مدال المپیک گرفت الان چه شده که حتی به المپیک راه پیدا نمی‌کنه؟ خانم تکواندوکار یادت باشه دل خیلی هموطنات و سوزوندی.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۱ ۱۳:۴۹

اره به خدا👏👍

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۹ ۰۱:۱۰

به خدا خوب کاری کردید رفتید، می‌خواستید بمونید اینجا چیکار؟ ما الان دلمون خوشه زندگی می‌کنیم؟ من با مدرک دکترا دانشگاه ملی هر چی عجز و التماس میکنم واسه کار قراردادیم نمیذارن جذب اداره شم، وقتی واست ارزش قایل نیستن جای موندن نیست، والا اگر منم پولش و داشتم می‌رفتم، ایران که فقط باید پارتی باشه که استخدام شی، هر چی م بردید از ایران نوش جونتون، والا فقط واسه شما گناهه واسه بچه‌های خودشون که رفتن از ایران زندگی رویایی دارن حلاله؟

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۰ ۱۲:۴۷

آره افرین. منم همین طور. من تازه استخدام شدم بعد به خاطر مریضی اخراجم کردن. خدا لعنتشون کنه.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۹ ۰۲:۲۵

وقتی انرژی مثبت حاصل از دعای خیر یک ملت پشت ورزشکار نباشه میشه همین نتایجی که کسب کردن. خودت یک کشور و ملت با این عظمت داشته باشی بشه عضو پناهندگان، کشوری که همه هستیت رو از اون داری.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۹ ۰۲:۵۰

افتخار ما تکواندو کارا کمیا علیزاده❤👑

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۹ ۰۷:۳۵

واللا ما فقط اسم کیمیا را شنیده بودیم! الان یعنی شش نفر از تکواندوکاران ایران پناهنده هستند !؟

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۹ ۰۹:۰۱

اینا اگه بازیکن‌های خوبی بودند همین‌جا تلاششون رو می‌کردند.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۹ ۱۴:۳۰

خوشحال نباشید هنوز جوان هست و فرصت داره . تو گرونی و تورم می‌موند چیکار؟ ما که استخوان‌مان خرد شده و پودر شدیم رفت