• یکشنبه / ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۰۶:۰۶
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1400021912437
  • خبرنگار : 50223

به همت ستاد اجرایی فرمان امام

رزمایش احسان رمضان با توزیع ۸۰۰۰ بسته معیشتی در یاسوج

رزمایش احسان رمضان با توزیع ۸۰۰۰ بسته معیشتی در یاسوج

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری رزمایش احسان رمضان با توزیع ۸ هزار بسته معیشتی در این استان خبر داد.

شایان نادری با بیان این خبر افزود: در سال ۱۳۹۹ طی رزمایش احسان و همدلی، احسان و سلامت و مشق احسان با تهیه لوازم تحریر، ماسک، الکل و سایر ملزومات کمک هایی بین جامعه هدف محرومین توزیع شد.
وی اظهار کرد: قریب به ۳۰ میلیارد تومان توسط بنیاد احسان در کهگیلویه و بویراحمد سرمایه گذاری شد، در حوزه آزادسازی زندانیان ناشی از جرایم غیرعمد ۳۵ زندانی آزاد شد و معاونت اجرایی ستاد اجرایی قریب به یک میلیارد جهت این کار هزینه کرد، همچنین در مرحله دوم ۳۰ زندانی دیگر آزاد خواهند شد.
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خاطرنشان کرد: در حوزه اشتغال زایی نیز توسط بنیاد برکت ۲۸۰۰ طرح اشتغالزایی خرد داشتیم که در سال ۱۴۰۰ انشاءالله افزایش خواهد داشت و طی آن ۳۱۰۰ سهم اشتغالزایی را عملی خواهیم کرد.
نادری تصریح کرد: ان شاءالله ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در سال جاری با همت و سرعت بیشتر اقدام خواهد داشت. این رزمایش توسط
۹۰ گروه جهادی در شهرستان های مختلف فعال خواهد بود و عملیات توزیع را انجام می دهند.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این رزمایش گفت: مشکلات و بیماری ها یک حکمت است، از جمله حکمت های آن همبستگی، انسجام و تلاش علمی در کنار این فشارهاست.
سید نصیر حسینی افزود: انسان ها تلاش می کنند که در مقابل زلزله یک اندیشه ای برای ساخت مقاوم تر ارائه دهند، حکمت این بیماری نیز تلاش علمی در کنار هبستگی در قالب تهیه بسته های معیشتی برای محرومین است تا باری که بر دوش ملت است سبک تر شود.
وی عنوان کرد: از همه دست اندرکاران این حرکت مخصوصا ستاد اجرایی فرمان امام تشکر می کنیم که انصافا اقدامات این ستاد چه در ایام زلزله و چه بیماری کرونا برای ملت قابل تحسین است.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه کمک ها باید عزت مندانه باشد، بیان کرد: این بسته ها در کمال احترام و عزت به مردم تحویل داده شود تا اهمیت این حرکت زیبا بیش از پیش نمایان شود، کمک های معیشتی به اصحاب رسانه و مردم جای تشکر دارد، امید که هرچه زودتر از این شرایط سخت عبور کنیم.
به گزارش ایسنا، رزمایش احسان رمضان استان کهگیلویه و بویراحمد (توزیع ۸ هزار بسته معیشتی) با حضور نماینده ولی فقیه، فرمانده نیروی انتظامی، معاون اقتصادی استانداری، دادستان، رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه، معاون کمیته امداد و معاون اماد و پشتیبانی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha