• یکشنبه / ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۱:۱۵
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1400021912687
  • خبرنگار : 50175

رئیس اداره آموزش و پرورش اشترینان:

سند تحول بنیادین باعث پرورش روح دانش‌آموزان می‌شود

سند تحول بنیادین باعث پرورش روح دانش‌آموزان می‌شود

ایسنا/لرستان رئیس اداره آموزش و پرورش اشترینان گفت: سند تحول بنیادین باعث پرورش روح دانش‌آموزان می‌شود.

امیر صارمی در مراسم تجلیل از معلمان برتر منطقه در حوزه‌های آموزشی و پرورشی در استان و کشور که امروز ۱۹ اردیبهشت‌ماه برگزار شد، ضمن تبریک هفته معلم و یاد و خاطره استاد شهید، مرتضی مطهری، از اینکه با توجه به شرایط ویروس کرونا امکان حضور همه فرهنگیان منطقه مانند سال‌های قبل، فراهم نشد ابراز تاسف کرد و اظهار کرد: هدف ما این بود که در یک مراسم باشکوهی از تمامی همکاران فرهنگی منطقه (بازنشستگان، پیشکسوتان و...) تجلیل شود که متاسفانه وجود ویروس کرونا مانع انجام این امر مهم شد که امیدواریم هر چه زودتر این ویروس، از زندگی انسان‌ها رخت بربندد و شرایط عادی شود.

وی تصریح کرد: بیش از یک سال است که ویروس کرونا با ماست و تمام معادلات جهان را در همه جهات بهم ریخت که آموزش و پرورش هم از این امر مستثنی نبوده و مجبور شدیم آموزش حضوری را به آموزش غیر حضوری تبدیل کنیم هر چند که هیچ آموزشی از نظر کیفیت، همچون آموزش حضوری نیست. 

رئیس اداره آموزش و پرورش اشترینان با اشاره به نحوه انتخاب معلم نمونه و تفاوت آن با سال‌های قبل، خاطرنشان کرد: امسال، بدون دخالت اداره، امتیازدهی و  ثبت‌نام معلمان نمونه در آموزشگاه‌ها صورت پذیرفت که بین متقاضیان، ارزیابی انجام گرفت و هفده نفر از همکارانی که بالاترین امتیاز را دارا بودند به دبیرخانه جشنواره معرفی شدند و چهار گروه ارزیاب در چهار دوره تحصیلی انتخاب شدند و کار ارزیابی را انجام دادند. 

صارمی در ادامه، به هدف سند تحول بنیادین که، رساندن دانش آموزان به حیات طیبه است اشاره کرد و آن را پرورش روح دانش آموزان و تربیت انسان تمام ساحتی و تمام بعدی معرفی کرد.

گفتنی است در این مراسم از برگزیدگان استانی در بحث پژوهشی، علمی، تولید و محتوای الکترونیکی و فیلم کوتاه و پرورشی، با اهداء جایزه و لوح تقدیر، قدردانی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha