• یکشنبه / ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۱:۳۷
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1400021912725
  • خبرنگار : 50022

اعتصاب بازیکنان گل ریحان هنگام مسابقه با استقلال ملاثانی

اعتصاب بازیکنان گل ریحان هنگام مسابقه با استقلال ملاثانی

ایسنا/البرز رئیس هیئت فوتبال استان البرز در خصوص بازی دو تیم گل ریحان البرز و استقلال ملاثانی که قرار بود شب شنبه ۱۸ اردیبهشت در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شود، گفت: این بازی به علت اعتصاب بازیکنان گل ریحان برگزار نشد و احتمالاً نتیجه آن سه بر صفر به سود استقلال ملاثانی اعلام شود.

منصور بیک وردی در گفت و گو با ایسنا، گفت: شب گذشته طبق برنامه باید بازی دو تیم گل ریحان البرز و استقلال ملاثانی رأس ساعت ۲۰:۳۰  در چهارچوب رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شود. همه شرایط برای برگزاری این بازی فراهم بود اما بازیکنان تیم گل ریحان به دلیل مطالبات مالی حاضر به حضور در مسابقه نشدند.

وی خاطرنشان کرد: بازیکنان گل ریحان البرز از ۲۲ بازی گذشته خود فقط یک میلیون تومان دریافتی داشته‌اند و همین موضوع باعث شد برای دریافت مطالبات خود دست به اعتصاب بزنند.

رئیس هیئت فوتبال البرز خاطرنشان کرد: با این اتفاق ناخوشایندی که در فوتبال البرز رخ داد نتیجه بازی به احتمال زیاد سه بر صفر به سود استقلال ملاثانی اعلام می‌شود. این موضوع با توجه به وضعیت نامناسب تیم گل ریحان در جدول کار را برای این تیم سخت‌تر خواهد کرد و احتمالاً این تیم به دسته دوم سقوط کند مگر اینکه معجزه‌ای رخ بدهد.

بیک وردی با بیان اینکه اگر بازیکنان در بازی بعد هم حضور پیدا نکنند این تیم به جای لیگ دو به لیگ سه سقوط خواهد کرد، گفت: امیدواریم چنین اتفاقی رخ ندهد.

این مسئول در پاسخ به اینکه چرا تیم گل ریحان که فصل قبل یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر بود امسال در خطر سقوط به لیگ دسته دوم قرار دارد هم گفت: تغییرات مدیریتی و بحران مالی که مدیران این تیم به آن دچار شدند کار را سخت کرد.

وی در خصوص اینکه چرا مجموعه استان از هیئت فوتبال تا ورزش و جوانان از این تیم حمایتی انجام نداده‌اند هم گفت: ما در طول مسابقات بدون اینکه این تیم پرداختی داشته باشد شرایط را برای برگزاری بازی‌ها فراهم کرده‌ایم و به همین دلیل الان ۳۰۰ میلیون تومان از گل ریحان طلب داریم. علاوه بر این با مشاهده وضعیت تنها تیم دسته اولی استان، در روز یکم اردیبهشت با مدیران تیم به تفاهم رسیدیم که مدیریت تیم را هیئت فوتبال البرز در اختیار بگیرد و با تعیین کادر فنی و تأمین منابع مالی بازی‌های باقی مانده را به امید ماندن در لیگ دسته اول انجام دهیم.

وی افزود: پس از این تفاهم نامه با گزینه‌هایی چون ابراهیم صادقی، سیروس دین محمدی، علی نظرمحمدی و چند گزینه دیگر هم برای سرمربی گری تیم مذاکره کردیم اما بعد متوجه شدیم که مدیریت حاضر به همکاری نیست و به قول معروف با دست پیش می‌کشد و با پا پس می‌زند. به همین دلیل از این موضوع صرف نظر کردیم.

بیک وردی در پایان خاطرنشان کرد: در هر حال شب گذشته اتفاق ناخوشایندی در فوتبال ما رخ داد و امیدواریم بازیکنان بازی‌های بعدی خود را انجام دهند تا تیم به جای دسته دو به دسته سه سقوط نکند. البته پیش از آن امیدواریم با معجزه گل ریحان امسال در لیگ دسته اول باقی بماند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha