• یکشنبه / ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۴:۰۶
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1400021912941
  • خبرنگار : 50046

یک مسئول خبر داد:

استقرار نیروی انتظامی در ۱۷ نقطه خراسان شمالی برای کنترل تردد در روز عید فطر

استقرار نیروی انتظامی در ۱۷ نقطه خراسان شمالی برای کنترل تردد در روز عید فطر

ایسنا/خراسان شمالی معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی خراسان شمالی گفت: پلیس استان با توجه به بسته بودن جاده‌ها به مناسبت عید سعید فطر در ۱۷ نقطه از محورهای استان مستقر می‌شود و ورود و خروج خودروها را کنترل می‌کند.

سرهنگ سجاد نامور اظهارکرد: به مناسبت تعطیلات عید فطر بیش از  ۳۰۰ نفر نیروی پلیس در طول ۲۴ ساعت به کار گرفته می شوند و ورودی و خروجی های شهرستان ها را کنترل می کنند.

وی افزود: در تعطیلات به مناسبت عید سعید فطر برای جلوگیری از شیوع کرونا و کمک به قطع زنجیره این ویروس، تمامی جاده‌های استان از ۲۱ اردیبهشت ماه بسته می‌شود.

نامور تصریح کرد: بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، ورود و خروج خودروها در تمام راه‌های ارتباطی استان از ساعت ۱۲ روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه تا ساعت ۱۲ روز شنبه ۲۵ اردیبهشت ممنوع است.

وی بیان کرد: رانندگان متخلف که مصوبه ستاد ملی کرونا را رعایت نکنند در شهرهای قرمز ۱۰ میلیون ریال و در شهرهای نارنجی و زرد پنج میلیون ریال جریمه می شوند.

معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی خراسان شمالی در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به از سرگیری فعالیت مشاغل گروه ۱ و ۲ به مدت ۲ هفته در شهرهای قرمز و نارنجی گفت: در صورتی که صنفی در شهر قرمز دچار تخلف شود به مدت سه هفته و در شهرهای نارنجی ۲  هفته پلمب خواهد شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی، وی گفت: از مردم انتظار می رود برای کمک به قطع زنجیره کرونا، با طرح محدودیت های کرونایی همکاری کنند.

بر اساس آخرین اعلام نرم افزار ماسک، در استان خراسان شمالی شیروان همچنان در وضعیت قرمز قرار دارد، شهرستان‌های بجنورد، فاروج و مانه و سملقان، جاجرم و اسفراین نارنجی اعلام شدند، راز و جرگلان و گرمه نیز در وضعیت زرد قرار دارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha