• دوشنبه / ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۰۶:۲۱
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 1400021913158
  • خبرنگار : 71576

استکی: فاصله ما با قهرمان جهان یک‌ یا دو مشت است

استکی: فاصله ما با قهرمان جهان یک‌ یا دو مشت است

سرمربی تیم ‌ملی بوکس ایران معتقد است که اردوی مشترک در ازبکستان، باعث تقویت شرایط روحی بوکسورهای ایران شد.

علیرضا استکی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اردوی مشترک تیم‌ ملی بوکس ایران با ازبکستان در تاشکند، توضیح داد: اردوی ازبکستان باعث شد ‌بوکسورهای‌ ما روند روحی رو به‌ رشدی را طی کنند و باید بیشتر از این نوع اردوها بگذاریم چون قطعا می‌تواند برای آینده بوکس ایران مفید باشد.

او در پاسخ به این سوال که آیا از تاثیرات این اردو رضایت دارد؟ اظهار کرد: قطعا این اردو تاثیر مثبت بر روند آماده سازی تیم ملی ‌گذاشت چون با یک تیم خوب تمرین داشتیم. وقتی ملی‌پوشان‌ ما در مسابقات با قهرمانان این‌ کشور روبرو می‌شدند استرس داشتند، اما الان با این نفرات تمرین‌ کرده و شرایط تمرینی آن‌ها را هم دیدند.

سرمربی تیم ملی بوکس درباره شانس‌ مدال ایران در قهرمانی آسیا نیز گفت: ما برای مدال می‌رویم. تیم ایران شخصیت قهرمانی دارد و بوکسورهای ما از هیچ جای دنیا کمتر نیستند. فاصله ما با قهرمان جهان یک‌ یا دو مشت است. برای موفقیت می‌رویم.

استکی در پاسخ به این سوال که آیا تیم اصلی ازبکستان در این اردوی مشترک حضور داشت؟ تصریح کرد: ما دو تمرین با تیم‌های دوم این کشور داشتیم و یک تمرین هم روز گذشته با تیم اصلی ازبکستان بود. همه نفرات قهرمان جهان و المپیکی این کشور در اردو حضور داشتند.

سرمربی تیم ملی بوکس ایران گفت: تکرار این اردوها خیلی می‌تواند باعث‌ پیشرفت شود. ما تصویر بردار نداشتیم‌ که تصویری از تمرینات را منتشر کنیم، اما کلا اردوی خوبی بود و همه نفرات تیم راضی هستند. ۱۶ جلسه تمرین داشتیم ‌که ۱۰ جلسه با ازبکستان و شش جلسه خودمان بودیم.

او در پاسخ به این سوال که با شرایط فعلی تیم‌ ملی برای‌ موفقیت‌ چه نیازهایی دارد؟ اظهار کرد: در کنار این اردو باید مسابقه تدارکاتی و استراحت داشته باشیم که شرایط بسیار مطلوب خواهد بود. یک تشکر هم‌ از حسین ثوری می‌کنم که این اردو را تدارک دید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۰ ۰۹:۱۳

آقای استکی فاصله ما یکی دو مشت نیست. فاصله ما عدم نفوذ در داوری است. داورانی که سلیقه‌ای رای می‌دهند و نظارتی هم نیست. داور قرقیز و ترکمن و ازبک و قزاق به نفع خودشون رای میدن. اعتراضی هم وجود ندارد. خود شما دوره قبل گفتی 5 تا بوکسور ما به داور باختند. یک زمانی پاکستان رییس فدراسیون جهانی بود این تیم قهرمان آسیا بود الان اصلا نابود شده. داوری هوشمند بوکس (دیجیتال) با نصب سنسور. حالا هی اردو بذارید و تمرین کنید. تا وقتی داوری مثل تکواندو عادلانه نشود ما هیچ شانسی نداریم. این مساله را پیگیری کنید.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۳ ۱۴:۴۹

بوکس اماتور این مشکلات رو هم داره بوکس حرفه ای مهم هست