• یکشنبه / ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۲۰:۳۱
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1400021913209
  • خبرنگار : 30450

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خبر داد

۲ بیمار کهگیلویه و بویراحمدی دیگر قربانی کرونا شدند

۲ بیمار کهگیلویه و بویراحمدی دیگر قربانی کرونا شدند

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کووید۱۹ استان به ۶۲۶ نفر خبر داد و گفت: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۲ بیمار جان خود را از دست داده اند.

"دکتر پرویز یزدان‌پناه" افزود: هم اکنون ۳۹۸ بیمار در بیمارستان های استان بستری می باشند که ۱۶۳ نفر مبتلای قطعی و ۲۶ نفر از این بیماران در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.
وی تصریح کرد: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۴۲ هزار و ۵۴۰ نفر بهبود یافته گزارش شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اظهار کرد: از ۳۰۵ نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج که شامل تست های PCR حدود ۳۵ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، گچساران، گچساران و کهگیلویه و از ۳۸۸ تست رپید تست ۱۸ درصد مثبت و بیشترین آمار در شهرستان های کهگیلویه، گچساران و چرام بودند.
دکتر یزدان پناه تاکید کرد: خوشبختانه تعداد بستری افراد بدحال مبتلا به کرونا در استان در حال کاهش است و انتظار داریم که با کاهش بستری مبتلایان جدید، آمار مرگ و میر نیز روند نزولی بشود.
وی بیان کرد: در طی یک ماه اخیر استان پیک سختی را پشت سر گذاشت و نباید با کاهش رعایت دستورالعمل های بهداشتی اجازه دهیم که روند صعودی دوباره شروع شود.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: امیدواریم مردم استان و اصناف با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و پرهیز از حضور در تجمعات بتوانند ضمن پرداختن به امور معیشتی خود، در حفظ سلامتی خود و بقیه مردم بیش از پیش تلاش نمایند و با انجام واکسیناسیون افراد واجد شرایط شاهد پیک های بعدی بیماری کرونا در استان نباشیم.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha