• یکشنبه / ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۲۰:۵۶
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1400021913219
  • منبع : باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس: مستندات اتفاقات اصفهان را به کمیته انضباطی ارجاع می‌دهیم

باشگاه پرسپولیس: مستندات اتفاقات اصفهان را به کمیته انضباطی ارجاع می‌دهیم

باشگاه پرسپولیس اعلام کرد مستندات اتفاقات اصفهان را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارجاع می‌کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، باشگاه پرسپولیس نسبت به اتفاقاتی که عصر امروز یک‌شنبه و در مقابل هتل آسمان و مسیر منتهی به ورزشگاه نقش‌جهان رقم خورد اقدام حقوقی انجام می‌دهد.

تعدادی از هواداران فوتبال، که با توجه به شعارها و پوششی که داشتند، مشخص بود چه اهدافی را دنبال می‌کنند، به توهین، تهدید، ایجاد اغتشاش و ناامنی و... برای پرسپولیس پرداختند که مستندات این اتفاقات به صورت کامل جمع‌آوری شده و در تهران به مراجع ذیصلاح به خصوص کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارایه خواهد شد. 

این افراد با نمادهایی از تیم سپاهان، امروز با تجمع برابر هتل محل استقرار پرسپولیس، برای دقایق طولانی مانع از حرکت تیم به سمت ورزشگاه شدند. این مساله بلافاصله به اطلاع مقامات فوتبال، سازمان لیگ و مسوولان برگزاری مسابقه رسید و با دستور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پیگیری‌های حقوقی نیز متعاقبا انجام می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۱ ۰۶:۲۰

خیلی هم عالی قبل از رای کمیته خودم جوابش و بهتون میدم... با اختلاف سوگلیه پایتخت تبرئه و سپاهان جریمه میشه... البته پرسپولیس هیچوقت اشتباه نمیکنه بقیه اشتباهشون رو میندازن گردن پرسپولیس و خدا هم که جا حق نشسته خودش جوابشون و میده...

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۱ ۰۹:۳۱

تیم پیروزی خودش دعوا درست میکنه خودش هم شکایت میکنه جالبه تنها تیمی که بازیش به جنجال میکشه همین تیمه

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۱ ۱۶:۵۶

چرا همیشه این پرسپولیس هست که باید حق به جانب باشه..دقیقا واضح که از مقامات بالا حمایت میشه..چی توی مملکت سر جای خودش قرار داره..مدتهاست که پرسپولیس تمام تقصیرها رو گردن دیگران میندازه..یادمون هست که چندسال پیش هم سپاهان چقدر توهین و آزار دید..