• دوشنبه / ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۰:۰۵
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1400022013492
  • منبع : نمایندگی اردبیل

نماینده خلخال و کوثر در مجلس:

آبرسانی به خلخال از سد بفراجرد امسال به بهره‌برداری می‌رسد

آبرسانی به خلخال از سد بفراجرد امسال به بهره‌برداری می‌رسد

ایسنا/اردبیل نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: تا پایان امسال عملیات انتقال آب به شهر خلخال از طریق سد بفراجرد به بهره‌برداری می‌رسد.

میر غنی نظری در جریان بازدید از طرح‌های آب و خاک شهرستان خلخال و کوثر اظهار کرد: در یک سال اخیر بیش از هفت کیلومتر خط انتقال از سد بفرآجرد به خلخال برای تکمیل پروژه آبرسانی در این مسیر انجام شده و روند کار همچنان با شتاب بیشتر در حال انجام است.

وی به پیشرفت 97 درصدی این پروژه اشاره کرد و گفت: امیدواریم با تلاش پیمانکار و تکمیل چهار کیلومتر باقی مانده در سریعترین زمان بهره‌برداری از این طرح آبرسانی را شاهد باشیم تا اهالی خلخال از آب سالم و پایدار استفاده کنند.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی به مطالبه اصلی مردم جنوب استان در بهره‌برداری از پایاب سد کوثر اشاره کرد و افزود: در این زمینه اقدامات خوبی با پشتیبانی و همکاری استاندار اردبیل انجام شده به طوریکه با اخذ 12 میلیارد تومان اعتبار بعد از پنج سال توقف عملیات اجرایی، این پروژه شتاب بیشتری گرفته است.

نظری تصریح کرد: در ردیف بودجه ملی نام این سد حذف شده بود که سعی کردیم در بودجه 1400 این عنوان را اضافه کرده و برای پایاب سد کوثر منابع ملی در نظر گرفته شود.

وی از پیگیری استاندار اردبیل و همکاری خوب مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای برای تکمیل و احداث پایاب سد کوثر اشاره کرد و ادامه داد: 40 میلیارد تومان اعتبار برای ادامه احداث بخش‌های مختلف این پایاب تخصیص یافته که حفاری تونل به طول 105 متر انجام شده و در کنار آن اجرای تونل‌های دیگر این پایاب در دست اقدام است.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در شهرستان‌های خلخال و کوثر طرح‌های متعدد آب و خاک با پیگیری مسئولان استانی و شهرستانی در حال انجام است که قطعا با صد درصد تخصیص اعتبارات شاهد برآورده شدن نیاز اهالی و مطالبات به حق آنها در این حوزه خواهیم بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha