• دوشنبه / ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۲:۳۸
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1400022013705
  • منبع : نمایندگی سمنان

٤٢٠ نفر از کادر درمان تامین اجتماعی سمنان واکسن دریافت کردند

 ٤٢٠ نفر از کادر درمان تامین اجتماعی سمنان واکسن دریافت کردند

ایسنا/سمنان مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان از کادر درمان به‌عنوان پرریسک ترین افراد در ابتلا به کووید19 نام برد.

دکتر سیدمجتبی اکرم در جلسه ستاد کرونا مدیریت درمان سمنان از واکسیناسیون بخشی از کادر درمان وابسته به تامین اجتماعی استان خبر داد و اظهار کرد: تا کنون ٤٢٠ نفر از کادر درمان در مراکز درمانی سرپایی و بستری تامین اجتماعی استان واکسن کرونا دریافت کردند.

وی از پذیرش بیش از ١٠ هزار بیمار با علائم بیماری کرونا در بیمارستان شفا سمنان طی یک سال گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: بیمارستان تامین اجتماعی شفا نقش بسیار مهمی در پذیرش و ارائه خدمات مناسب به بیماران کرونایی داشته است.

دکتر اکرم گفت: از این تعداد مراجعه کننده به واحد اورژانس بیمارستان شفا ٧١٠ نفر در سال گذشته در این مرکز بستری شده و تحت مداوا و درمان قرار گرفتند.

وی افزود: علی‌رغم وجود مشکلات عدیده ای در طول سال گذشته در زمینه تامین و خرید لوازم و تجهیزات پزشکی برای خدمت رسانی به بیماران کرونایی در بیمارستان شفا، تمام تلاش مدیریت و کارکنان این مرکز بر ارائه خدمات بی توقف و بدون هیچگونه کم و کاستی معطوف بوده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی سمنان با قدردانی از تلاش شبانه روزی تمامی کادر درمان تامین اجتماعی استان به‌ویژه همکاران بیمارستان شفا سمنان اظهار کرد: بیمارستان شفا نقش بسیار مهمی در مدیریت توزیع و پذیرش بیمار و ارائه خدمات مناسب به بیماران کرونایی داشته است.

وی با بیان اینکه کادر درمان همواره قدردان همراهی مردم استان در رعایت پروتکل‌های بهداشتی خواهند بود افزود: شیوع کرونا و عدم جذب نیروی انسانی جدید در سال گذشته، بار سنگینی را در خدمت رسانی به مراجعین بردوش کارکنان مراکز درمانی تامین اجتماعی استان بویژه پرستاران بیمارستان شفا گذاشته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha