• دوشنبه / ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۷:۵۳
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 1400022014058
  • خبرنگار : 71342

/خبرهایی از سینما و تئاتر/

برگزاری جایزه سرو و خبری از سینما شقایق نوشهر از جمله خبرهای سینما و تئاتر است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس،حمید نیلی مدیرعامل انجمن با اعلام این خبر گفت: پس از برگزاری رویدادهای مستمر از جمله  هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت و دوره اول جایزه سرو در سال گذشته و با توجه به ضرورت استمرار جریان تئاتر انقلاب و دفاع مقدس در سراسر کشور تصمیم داریم که دومین دوره جایزه بزرگ سرو را نیز با حضور اهالی فرهیخته و توانمند تئاترایران برگزار کنیم.


وی افزود: در دوره نخست این جایزه، حضور گروه‌های تئاتر از سراسر کشور بسیار دلگرم‌کننده بود و نشان از پویایی و تداوم تلاش‌های هنرمندان تئاتر ایران در زمینه تئاتر انقلاب، دفاع مقدس و مقاومت داشت.


دبیر هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت همچنین گفت: در دوره دوم اهدای این جایزه در نظر داریم تا دامنه وسیع‌تری از اهالی تئاتر کشور را درگیر این رویداد فرهنگی کنیم و سعی داریم رویکرد انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بیشتر متوجه اقشار دیگر جامعه تئاتری همچون نویسندگان، پژوهشگران، دانشجویان و هنرمندان تئاتر تلویزیونی باشد که امیدوارم با تلاش و همیاری هنرمندان و اهالی فرهیخته هنرهای نمایشی در اقصی نقاط ایران اسلامی شاهد برگزاری پرشکوه دومین دوره این رخداد فرهنگی و هنری باشیم.

سینما شقایق نوشهر به سینماهای «بهمن سبز» اضافه شد

سینما شقایق نوشهر در استان مازندران به زنجیره سینمایی «بهمن سبز» اضافه شد.

به گزارش روابط عمومی بهمن سبز، به تازگی طی توافقی سینما شقایق نوشهر در استان مازندران با ظرفیت ۲۲۰ صندلی به زنجیره سینمایی «بهمن سبز» اضافه شد.

این سینما واقع در خیابان ادیسون نوشهر دارای یک سالن با ظرفیت ۲۲۰ نفر و در سال ۱۳۹۳ تأسیس شده‌ است. همزمان با بازگشایی سینماهای سراسر کشور از ۱۸ اردیبهشت ماه، فعالیت این سینما نیز از سر گرفته شد و هم اکنون میزبان هنردوستان مازندرانی است.

با اضافه شدن سینما شقایق نوشهر، تعداد سینماهای تحت پوشش بهمن سبز در این استان به چهار سینما شامل سینما سپهر ساری، بهمن بهشهر، بهمن آمل و شقایق نوشهر رسید. 

بهمن سبز همچنین به تازگی پروژه احداث پردیس سینمایی - تجاری ایران ساری را با ۵ سالن سینما و یک سالن روباز با مشارکت شهرداری ساری و بخش خصوصی آغاز کرده است.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha