• سه‌شنبه / ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۲:۴۳
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1400022114659
  • خبرنگار : 50204

ضرورت توجه به تقویت روحیه و شرایط جسمانی مردم در دوران کرونا

ضرورت توجه به تقویت روحیه و شرایط جسمانی مردم در دوران کرونا

ایسنا/مرکزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: در شرایط کنونی مردم به نشاط بیشتری احتیاج دارند در نتیجه متولیان امر باید در راستای تقویت روحیه و شرایط جسمانی افراد برنامه ریزی های لازم را انجام دهند.

بهروز اکرمی روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت در کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان مرکزی اظهار کرد: برخی از اعضا در کارگروه اجتماعی استان فعال نیستند این در حالی است که فعالیت و پویایی اعضا می‌تواند سبب انگیزه اعضای دیگر شود. اعضای کارگروه باید ضمن حضور مستمر در نشست ها، برنامه های مناسب جهت بهبود شرایط استان ارائه دهند.

وی با بیان اینکه فعالیت در حوزه اجتماعی و فرهنگی نیازمند صبر و حوصله و زمان است، افزود: افراد فعال در حوزه اجتماعی و فرهنگی باید صبر و حوصله داشته باشند تا به نتیجه مطلوب دست پیدا کنند، به جای اینکه به دنبال اثربخشی کوتاه باشیم باید در راستای اقدام درست و اثربخش حرکت کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با اشاره به اینکه  بیش از یکسال است که از همه گیری ویروس کرونا می‌گذرد، تصریح کرد: ممکن است این ویروس چندسال دیگر  وجود داشته باشد در نتیجه نباید برنامه های فرهنگی و اجتماعی تعطیل شود بلکه باید مطابق با شرایط روز تعریف و برنامه ریزی شوند.

اکرمی اضافه کرد: کرونا نباید دلیل تعطیل شدن کارها شود بلکه باید شکل و نحوه عمل در کارها تغییر یابد، در همین راستا اعضای کارگروه باید متناسب با شرایط برنامه های خود را تعریف کنند. در شرایط کنونی مردم به نشاط بیشتری احتیاج دارند در نتیجه متولیان امر باید در راستای تقویت روحیه و وضعیت جسمانی افراد برنامه ریزی های لازم را انجام دهند.

وی ادامه داد: کارگروه اجتماعی استان سال گذشته رتبه نخست را به خود اختصاص داده که این نتیجه ارزشمند حاصل تلاش اعضای کارگروه است و باید این فعالیت ها در سال جاری نیز تداوم داشته باشد.

اکرمی خاطرنشان کرد: برخی دستگاه‌های اجرایی در زمینه ارائه خدمات به ارباب رجوع  و ارتباط حسنه با آنها دچار مشکل هستند که در این راستا باید دستگاه‌ها آموزش های لازم را به نیروهای خود ارائه دهند. ارائه آموزش در دستگاه‌ها یک ضرورت است که جای خالی آن احساس می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha