• سه‌شنبه / ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۲۳:۲۴
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1400022115118
  • خبرنگار : 50310

مسئول گروه جهادی خانوادگی شهید علی باقرزاده خبر داد:

توزیع بیش از ۱۲ هزار پُرس غذای گرم در مناطق حاشیه‌ای مرکز لرستان

توزیع بیش از ۱۲ هزار پُرس غذای گرم در مناطق حاشیه‌ای مرکز لرستان

ایسنا/لرستان مسئول گروه جهادی خانوادگی شهید علی باقرزاده گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون با کمک خیرین، بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) و کمیته امداد لرستان کمک‌هایی با ارزش ریالی بالغ‌بر ۷۸۶ میلیون تومان به محرومان داشته‌ایم.

فاطمه باباعلی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: گروه جهادی خانوادگی شهید علی باقرزاده دارای ۱۵ عضو فعال  بوده که همه خواهر و برادر هستند.

وی با اشاره به این‌که گروه ما ابتدا در زمینه کمک به تحصیل دانش‌آموزان، تهیه لباس و ... فعالیت داشت، بیان کرد: از ابتدای شیوع کرونا و آذر سال ۹۸ همراه با اعضای خانواده فعالیت‌های خود را بیشتر کردیم.

باباعلی افزود: خانواده من در سطح متوسط جامعه  و ساکن محله فقیر نشین فلک‌الدین خرم‌آباد هستیم، بنابراین به خوبی نیازمندان آبرومند را شناسایی و در حفظ آبروی آن‌ها تمام تلاشمان را می‌کردیم.

وی با اشاره به این‌که ما کارهای خیریه خود را با کمک خیرین، بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) و کمیته امداد لرستان انجام می‌دهیم، عنوان کرد: کارهایی که به عنوان مسئول گروه جهادی شهید علی باقرزاده  انجام می‌دهم بیشتر با کمک خیرین خارج کشور، تهران و همچنین خانواده جهادی خودم و همچنین با حمایت‌های بسیج سازندگی  است.

باباعلی با اشاره به توزیع ۲۰۰ بسته شامل لوازم التحریرهمراه با کیف و همچنین۱۵۰ بسته کامل لوازم التحریربا  کمک بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) توسط این گروه جهادی، ادامه داد: همچنین از ابتدای کرونا تا الان بیش‌از ۱۲۰۰ بسته معیشتی تهیه و توزیع شده است.

مسئول گروه جهادی خانوادگی  شهید علی باقرزاده اضافه کرد: همچنین بیش از ۱۲ هزار پُرس غذای گرم تهیه و در مناطق حاشیه‌ای شهر توزیع شده است.

وی با اشاره به تهیه چهار سری جهیزیه کامل برای نوعروسان توسط این گروه جهادی، تصریح کرد: هزینه‌های کمک تحصیلی سه دانش‌آموز پرداخت شده و همچنین برای یک دانش‌آموز نیازمند یک عدد تبلت پیشرفته خریداری و برای ایتام چهار حامی توسط گروه جهادی خانوادگی شهید علی باقرزاده جذب شده است.

باباعلی با اشاره به توزیع بیش از ۱۰۰۰ بسته بهداشتی و ۱۵۰۰۰ ماسک با کمک بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) در ایام کرونا، عنوان کرد: همچنین ۱۰۰ بسته فرهنگی برای ایام محرم و شهادت حضرت فاطمه(س) و شهادت امام علی(ع) آماده و توزیع شد.

مسئول گروه جهادی خانوادگی  شهید علی باقرزاده ادامه داد: در زمستان سال گذشته ۲۰۰ دست لباس گرم بین افراد کم بضاعت توزیع و همچنین با پیگیری‌های انجام شده سه خانواده تحت پوشش کمیته امداد لرستان قرار گرفتند.

وی با اشاره به این‌که از نیمه ماه مبارک رمضان تاکنون هر روز ۴۵۰ پُرس غذای گرم همراه افطاری در مناطق حاشیه شهر توزیع می‌شود که تاکنون در مجموع ۴۵۰۰ پرس غذا طبخ و توزیع شده است، عنوان کرد: ارزش ریالی خدماتی که تاکنون انجام شده ۷۸۶ میلیون تومان بوده است.

باباعلی با اشاره به این‌که امیرالمؤمنین(ع) می‌فرمایند: «هرگاه تهی دست شدید با صدقه دادن با خداوند تجارت کنید»، عنوان کرد: همچنین امام صادق(ع) می‌فرمایند: «هرکس با اطعام خود مؤمنی را سیر کند احدی جز خدا پاداش او را نمی‌داند، نه فرشته مقرب الهی و نه پیامبر مرسل(ص)» که ما این حدیث را در زندگی خود و خیرین جاری کردیم.

مسئول گروه جهادی خانوادگی  شهید علی باقرزاده تصریح کرد: برای سال جاری در نظر داریم ارتباط بیشتری با ارگان‌ها داشته باشیم و همچنین در جذب بیشتر خیرین نیز فعالیت کنیم که باامید الهی بتوانیم خدمات جهادی بیشتری را ارائه دهیم.

وی عنوان کرد: در نظر داریم خدماتی مانند ساخت منزل محرومین و کمک به ازدواج آسان را نیز در سال جاری در دستور کار خود قرار دهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha