• چهارشنبه / ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۰۳:۵۶
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 1400022215196
  • خبرنگار : 71442

به بهانه پخش مستندی از جیسون رضائیان

«گاندو» تمامی ندارد

«گاندو» تمامی ندارد

تلویزیون در آستانه انتخابات با پخش مستندی درباره شخصیت اصلی فصل اول از سریال حاشیه دار «گاندو»، بار دیگر بر محورهای مورد بحث در این سریال تاکید می کند.

به گزارش ایسنا، نخستین قسمت از سریال «گاندو» پانزدهم خرداد سال ۹۸ از شبکه سه سیما روی آنتن رفت و یک ماه بعد، فصل اول این سریال در حالی به پایان رسید که حاشیه ها و چالش های جدی را بین دولت و صداوسیما ایجاد کرده بود.

امسال هم فصل دوم این سریال با همان رویکرد قبلی، بسیار غیرمنتظره روی آنتن رفت، در ادامه با واکنش های انتقادی برخی دولتمردان مواجه شد و البته غیرمنتظره تر هم به کار خود پایان داد. برخی این پایان ناگهانی را به فشارهای دولت بر صداوسیما نسبت دادند که اظهارات دو طرف ـ توییت حسام الدین آشنا و صحبت های تهیه کننده سریال ـ این فرض را باطل شده اعلام کرد.

حسام الدین آشنا که در پی اتفاقات اخیر درباره سرقت یک فایل صوتی، حالا چند روزی است که از ریاست مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری استعفا داده است، در آن زمان با رد این ادعا، در توییتر خود نوشته بود: «صریح باشید و بازی نکنید بگویید چه کسی از کجا و چه زمانی درباره سانسور یا ممانعت از پخش کدام بخش از کدام سریال بر چه قسمتی از صدا و سیما فشار آورده است؟ آیا صداوسیما اساسا نقشی در تولید یا پخش این سریال داشته است؟»

البته بخش نخست این اظهارات همچنین از سوی مجتبی امینی، تهیه کننده سریال تلویحا تایید شده بود؛ چراکه امینی هم پس از پایان «گاندو ۲»، بر تولید و پخش ادامه قسمت ها تاکید و ابراز امیدواری کرده بود که ادامه سریال «گاندو»، بدون هیچ گونه ملاحظه‌ای روی آنتن برود.

امینی که تهیه‌کنندگی سریال «گاندو»، جدی‌ترین پروژه در پرونده کاری‌اش  محسوب می‌شود، سال ۹۷ اجرا و تهیه برنامه اذانگاهی «چهل چراغ» شبکه سه را عهده دار بوده است و در سینما هم سال ۸۹ نخستین فیلم هومن سیدی را به صورت مشترک تهیه کرد؛ فیلمی که در نهایت امکان اکران نیافت و از شبکه نمایش خانگی سردرآورد. 

امینی در سال ۹۸ و زمانی که برای تقدیر از فصل نخست سریال «گاندو» به یکی از خبرگزاری ها رفته بود، از تولید و پخش مستندی درباره جیسون رضائیان خبر داده و تاکید کرده بود که «جلوی «گاندو» را هیچ کس نمی‌تواند بگیرد و اگر هم نگذارند که این فیلم از تلویزیون پخش شود، آن را در فضای مجازی پخش خواهیم کرد.»

و حالا در شرایطی که خیلی‌ها گمان می کردند، «گاندو» و حاشیه هایش حداقل تا پس از برگزاری انتخابات، موقتا متوقف خواهد شد، شبکه سه سیما قصد دارد، این مستند را که در آن زمان فرصت پخش نیافت، به همراه سکانس‌هایی از  سریال، امروز و در قالب  ۵۰ دقیقه‌ به روی آنتن ببرد.

اعلام شده است در این مستند، برای اولین بار تصاویر و فیلم‌های دیده نشده‌ای به نمایش درمی‌آید که نشان از پشت پرده‌ی سرویس‌های جاسوسی آمریکا دارد و «جیسون رضائیان» در گفت‌وگویی از توطئه‌های عوامل بیگانه در ایران و منطقه پرده برمی‌دارد.

حال باید منتظر بود و تماشا کرد، مستندی که با محور قرار دادن شخصیت  «جیسون رضائیان»، به عوامل نفوذی داخلی که در پروژه‌ی جاسوسی با او همکاری می‌کردند هم اشاره می‌کند، پس از پخش با چه واکنش هایی مواجه خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۲ ۰۴:۲۷

دم سازندگان گاندو گرم. از جلز و ولز غربگداها ها معلومه که بدجوری بهشون فشار اومده. بزرگترین ترس این جماعت غرب پرست آگاه شدن عوام از واقعیت های میدانیست. برای همینه که تمام سیاست هاشون بر اساس عوام فریبی بنا شده. #ظریف_عوامفریب

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۲ ۰۶:۱۴

آنچه را حساب پاک است از محاسبه چه باک است

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۲ ۱۰:۵۱

سر سختانه منتظر پخش مجدد فصل 2 گاندو هستیم و همچنین گاندوهای بعدی ....

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۲ ۱۱:۱۸

المجادلة اتَّخَذُوا أَيْمَانَهُمْ جُنَّةً فَصَدُّوا عَن سَبِيلِ اللَّهِ فَلَهُمْ عَذَابٌ مُّهِينٌ ﺁﻧﺎﻥ ﺳﻮﮔﻨﺪﻫﺎﻳﺸﺎﻥ ﺭﺍ [ ﺑﺮﺍﻱ ﺗﺒﺮﺋﻪ ﺧﻮﺩ ﺍﺯ ﺧﻴﺎﻧﺖ ﺑﻪ ﭘﻴﺎﻣﺒﺮ ﻭ ﻣﺆﻣﻨﺎﻥ ] ﺳﭙﺮ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﺍﺩﻩ ﺍﻧﺪ ، ﺩﺭ ﻧﺘﻴﺠﻪ [ ﻣﺮﺩم ﺭﺍ ] ﺍﺯ ﺭﺍﻩ ﺧﺪﺍ ﺑﺎﺯﺩﺍﺷﺘﻨﺪ ﭘﺲ ﺑﺮﺍﻱ ﺁﻧﺎﻥ ﻋﺬﺍﺑﻲ ﺧﻮﺍﺭﻛﻨﻨﺪﻩ ﺍﺳﺖ .(١٦) مثل چی میترسین از رسوا شدن

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۲ ۱۱:۵۷

انسان زنده است ، به رویال - تخیلات و آرزوها ! روانشناسان اثبات کرده اند انسانها در قوه تخیلات و رویاهای خود آرزوی داشتن ! نداشته هایشان را دارد !!!

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۲ ۱۲:۰۲

گاندو بهترین سریال لطفا فصل های بعدی را بسازید انشلا در فضای مجازی بخش نشع 🥵😶 گاندو خیلی قشنگه وکلی طرفدار داره منم یکی از این طرفدار هستم 😊😊😊😊😊😊امیداوارم زودتر بخشع بشع 🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳😍😍😍😍😍😍

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۲ ۱۲:۰۸

گاندو تمامی ندارد تا مردم آگاه شوند و دولت مشابه دیگه‌ای سر کار نیاید

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۲ ۱۲:۵۱

ظریف قرار نیست کاندید بشه. باور کنید

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۲ ۱۳:۵۷

سریال گاندو خیلی عالی ♥♥♥🌹🌹🌹 اما چرا پخشش نمی کنید 😡😡😡😡🤔🤔🤔

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۲ ۱۴:۱۵

باسلام اونایی که از ظریف طرفداری میکررند خوبه بهشون یه چیزایی ثابت شد سریال گاندو عالی بود عالی

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۲ ۱۴:۴۲

اون وقت عمت بود نذاشت سریال تا آخرش پخش شه؟😐 ما بسیار صریح هستیم جانم😐😎 ‏یعنی خیلی خودتان را به آن راه زده اید ای وی! ‏چه کسی از کجا و چه زمانی درباره سانسور یا ممانعت از پخش کدام بخش از کدام سریال بر چه قسمتی از صدا و سیما فشار آورده است؟؟؟ ‏چه کسی؟کِی؟کجا؟‏من؟‏تو؟ واقعا نمیدونید؟😐 ‏اسم سریالش گاندو استتت😐 ‏بخش هایی که در مورد رئیس جمهور و ... ‏بوده سانسور شده استتت!😐 ‏این سریال از شبکه سه سیما پخش میشده استتت!😐 ‏نکنه نمیدونید اینا رم؟😐 ‏ ‏یا شایدم عمت بوده سانسور کرده...😐 آیا اساساً نقشی در تولید و پخش این سریال نداشته استتت؟😐 اگر نداشته استتت ، پس چرا آن را سانسور کرده و یا دیر تر پخش می شده استتت؟😐 شما که می گویید آن فیلم دروغ است، دیگر چرا سانسور میکنید؟😐 ای وی؟😐 (دیگه اعصابم واقعا خورد شده که اینو گفتم😐😑) مسخره ها😐 ما چی؟ نکنه ما علاف شما بودیم یک ساعت دیر تر سریالو پخش میکردید؟ باز مردم از یه چیزی خوششون اومد... حالا سانسور میشه، حالا دیر تر پخش میشه، حالا سریالش حاشیه ساز میشه... یعنی همه جور بلایی سرش میاد😐که نذارن پخش شه😐 خوب مگه...😐😑🤦🏼‍♀️دهن ما رو مورد عنایت قرار دادین😐 کار خوبی کردن گفتن تو فضای مجازی پخشش میکنیم😐 منم بودم همین کارو میکردم😐 اصلا شما نگاه نکنید اگر ناراحتید😐 دستشان هم خیلی خیلی درد نکند😎 خیلی سریال فوق العاده ای بود😎✌🏻ما که لذت بردیم😎✌🏻 (خوب بس است دیگر 😁 زیادی دارید از محبت ما سو استفاده میکنید 😁) یعنی وقتی میشستم پاش، دلم نمیخواست پاشم و تنها فیلم ایرانی بود که برام این طوری بود... فیلم یعنی همین... یعنی کارگردان فیلم طوری اونو بسازه که تو دلت نخواد یه لحظه از فیلم چشتو برداری... میخکوب میشدم پای تلویزیون 😐 از هیچ کی هم نباید صدا در میومد😐 چیه خوشتون میاد خندوانه ببینید همش؟ یا خوشتون میاد فقط سریال طنز ببینید همش هم پر مسخره بازی؟😐 حالا بحث اینا نیستا... کلا دارم میگم 😐 یه سریال ساختن به جای اینکه حمایت کنید، این کارا رو میکنید؟ بذارید یه چیزیو از همین جا بهتون بگم که شما خودتونو بکشید هم سریال پخش میشه ، و همه هم نگاش میکنن ، و همه هم دوسش دارن ، و ذره ای از علاقمون کم نمیشه ، و شما هم وقت دنیارو نگیرید با این سانسور هاتون 😐

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۳ ۱۱:۳۸

تازگیها با ایموجی آشنا شدی؟ نظر نوشتی یا نمایشگاه شکلک راه انداختی؟!

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۱:۵۴

بیا... اینم از طرز حرف زدن... اصلا شما چی کار داری با شکلک های من؟! شما اصل موضوعو بچسب... اگر هم کاری داری با نظرات. همینه دیگه... البته توقعی هم نمیشه داشت... با همچین دولتی همچین مردمی... انقد دنبال حاشیه میگردید ، که اصلا وقت نمیکنید فکر کنید... نمونش الان... آره انگار همین دیروز بود که آشنا شدم...(با شکلک ها!) داری میبینی که... نظر نوشتم... خدا رو شکر که شما زودتر از من آشنا شدی... به سلامتی... ایشالا که در اون دنیا مورد لطف و رحمت پروردگار قرار بگیری...

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۲ ۱۴:۴۷

(بقیش جا نمیشد اون بالا 😐) (حالا یه چیزی... جلوی پخش این مستند رو نگیرن صلوات...😐) با آرزوی موفقیت برای گاندو ✌🏻😎 بدرود...😎✌🏻 نه نه... تمااااممم 😎✌🏻

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۲ ۱۵:۲۰

جوش نزن حالا

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۲ ۱۹:۲۶

خداقوت عوامل سریال بی‌نظیر گاندو

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۲ ۱۵:۱۴

عالی امیدوارم همیشه موقف باشید

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۲ ۱۵:۲۷

بعدشم ، اصلا دوست ندارد تمامی داشته باشد ، باید با شما در میان بگذارد؟🤨😐

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۲ ۱۷:۴۳

امیدوارم گاندو تمام نشه تا وقتی که این مسئولان دست از اقتلاص و آزار مردم برندارند وبه کار های بدشان پاسخ بدهند گاندوعالیییی❤❤❤دانلود پخش گاندو و مستند را گرفتند شما ها آدم نیکو وصالحی نخواهید شد پس اگه کاسه ای زیر نیم کاسه نداشته باشید پس نباید بترسید پس بگذارید پخش بشه منتظر گاندو های بعدی خواهیم بود ودم محمد های واقعی گرم

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۲ ۱۸:۱۷

ساعت چند شروع میشه

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۳ ۰۲:۵۲

گاندو فیلم بسیار عالی ای هستش امیدوارم فصل دوم گاندو رو مجدد پخش کنند ودر ادامه گاندو های بعدی رو هم داشته باشیم

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۳ ۰۳:۴۰

دم همتون گرم بچه ها که گاندو رو ساختین و ما داریم از وعض مملکت خودمون باخبر میشیم حتما ادامه بدین تا بتونین این گاندو رو عالیه

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۴ ۰۰:۲۳

بلاخره این آقایون صندلی قدرت رو وا میدن و گذر زمان حتما پرده از چهره بعضی صاحبان قدرت بر میداره .