• چهارشنبه / ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۱:۱۳
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400022215490
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اصفهان:

اجلاس کارآفرینی ظرفیت‌ خوبی در اشتغال ایجاد می‌کند

اجلاس کارآفرینی ظرفیت‌ خوبی در اشتغال ایجاد می‌کند

ایسنا/اصفهان مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اصفهان با اشاره به برگزاری سومین اجلاس ملی مدیریت و کارآفرینی کشور با رویکرد نقش کارآفرینی در فضای مجازی گفت: این اجلاس می‌تواند ظرفیت‌های خوبی در حوزه کارآفرینی ایجاد کند.

سید محسن سجاد در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه برپایی این رویداد می‌تواند رویکرد نوینی را در کشور ایجاد کند، اظهار کرد: این طرح جدید در زمینه کارآفرینی با ارائه چهره ای نو متناسب با پیشرفت و تکنولوژی، حرکت‌های جدیدی را می آفریند.

وی گفت: از آنجایی که امروزه کار و فعالیت چهره‌ای جدید به خود گرفته و متناسب با پیشرفت و تکنولوژی حرکت می‌کند، خودکارفرمایی و خوداشتغالی نقش بارزی به خود گرفته که می‌تواند در راستای توسعه اجتماعی و اقتصادی از جایگاه بسیار خوبی برخوردار باشد.

معاون اجتماعی استانداری اصفهان ادامه داد: ازآن جایی که فضای مجازی یکی از شیوه‌ها و متدهای نوین در صحنه‌های بین‌المللی است، می‌توانیم از این شیوه‌ها، منهای شرایط کرونایی در بقیه موارد نیز استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه فضای مجازی بستری مناسب برای رسیدن به اهداف اشتغالزایی و کارآفرینی است، گفت: این بستر نه تنها می‌تواند نقش معلم و متعلم را بازی کند، بلکه در اقتصاد هم نقش موثری دارد.

سجاد ادامه داد: در این فضا می‌توانیم، با استفاده از تجارب بین‌المللی، جرح و تعدیل، بومی‌سازی و استفاده متناسب از آن در هر اقلیمی به نتایج مثبت برسیم و با تبادل نظر و مشورت با تمام کارآفرینان سطح کشورمان از سهمیه ها و فرصت‌های بین المللی نیز استفاده کنیم.

وی با تاکید بر اینکه استان اصفهان به عنوان قطب صنعتی ایران باید از این موهبت، ظرفیت و تکنولوژی به روز استفاده کند، ابرازامیدواری کرد که از این بستر برای ایجاد هنر و خلاقیت در زمینه اشتغالزایی و کارآفرینی استفاده کنیم.

معاون اجتماعی استانداری اصفهان تصریح کرد: بحث اقتصاد در دنیا و جوامع دنیا یک بحث رقابتی است و کسانی می‌توانند در این بازار رقابتی موفق عمل کنند که طرح بهتر و نوتری را ارائه دهند.

وی از ایجاد یک کارگروه در استان خبر داد و گفت: در این راستا سعی داریم در جهت رفع موانع تولید گام برداریم و همسو با شعار امسال با تبادل نظر، ظرفیت سازی و اهرم های تشویقی و به خصوص پرداخت وام‌های کم بهره، زمینه‌های ایجاد اشتغال و کارآفرینی به صورت تشکل و بومی را ایجاد کنیم.

سجاد با بیان اینکه اولویت نخست ما در این خصوص توجه به مناطق کمتر توسعه‌یافته و مناطق کم‌برخوردار است، گفت: با شناسایی این مناطق با کمک بنگاه‌های حمایتی، فرهنگ‌سازی و بهره‌مندی از کارآفرینی مجازی به سمت و سوی اهداف مهمی که داریم هدایت می‌شویم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha