• چهارشنبه / ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۱:۲۳
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1400022215504
  • خبرنگار : 50176

سردار اشتری:

برگزاری انتخابات باشکوه در سایه امنیت/ اعتماد مردم به ما بالاترین سرمایه است

برگزاری انتخابات باشکوه در سایه امنیت/ اعتماد مردم به ما بالاترین سرمایه است

ایسنا/لرستان فرمانده نیروی انتظامی گفت: انتخابات باشکوهی در سایه امنیت برگزار و حضور پرشور مردم باعث‌ عزت نظام و ناامیدی دشمن خواهد شد.

سردار حسین اشتری در مراسم معارفه فرمانده جدید انتظامی لرستان با بیان اینکه گستردگی نیروی انتظامی از روستاها، شهرها تا مرزها بوده و حفظ امنیت، آرامش و نظم بخشی در جامعه از وظایف ناجا است، بیان کرد: امنیت از بزرگترین نعمت های الهی است.

وی افزود: با هوشیاری رهبر معظم انقلاب، مردم، سپاه، بسیج، دستگاه‌های قضایی، انتظامی و امنیتی دشمنان نتوانستند کشور را ناامن کنند اما باید حساس باشیم که اتفاقات کوچک منجر به اتفاقات بزرگ نشود و مسئولین در همه ایام آمادگی داشته باشند.

اشتری ادامه داد: پس از دفاع مقدس هیچ نهادی مانند نیروی انتظامی شهید تقدیم انقلاب نکرده است؛ ماموران این نیرو برای حفظ امنیت مردم و در مبارزه و مقابله با قاچاقچیان و اراذل جان خود را تقدیم می‌کنند چراکه اعتماد مردم به ما بالاترین سرمایه است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه پلیس در تمامی مواقع در خدمت مردم است، افزود: هرزمان که تعطیلات شروع می‌شود اقدامات ناجا افزایش یافته و امروز پلیس حافظ جان، مال و ناموس مردم است.

وی یادآور شد: نیروی انتظامی هر روز آماده و پای کار است و در اقدامات مختلف با مهربانی با مردم برخورد می‌کند اما اقتدار آن برای افرادی است که به حقوق مردم تجاوز و قانون‌شکنی می‌کنند.

اشتری خاطرنشان کرد: مردم حق دارند با تقدیم هزاران شهید، در امنیت و آرامش باشند که در این راستا با هماهنگی دستگاه قضایی با متخلفان برخورد خواهد شد.

فرمانده ناجا در ادامه گفت: با استفاده از تجهیزات بروز در قالب پلیس هوشمند به ایده‌آل نزدیک خواهیم شد و همکاران این نهاد حرفه‌ای و کارآزموده تر می‌شوند.

وی بیان کرد: امید می‌رود با اصلاح روش‌ها و قوانین، در برخورد با قاچاق کالا و خودروهای شوتی شرایطی فراهم و مشکلات به صورت کامل برطرف شود.

فرمانده نیروی انتظامی همچنین گریزی به انتخابات ۱۴۰۰ زد و افزود: انتخابات باشکوهی در سایه امنیت برگزار و حضور پرشور مردم باعث‌ عزت نظام و ناامیدی دشمن خواهد شد.

وی بر انتخاب فرد اصلح توسط مردم در این انتخابات افزود: مقام معظم رهبری معیارهایی را مطرح کرده‌اند که مردم بهترین‌ها را انتخاب کنند و پس از آن نیز امیدواریم مشکلات کشور با کمک همه و روحیه جهادی برطرف شود.

سردار یحیی الهی فرمانده جدید انتظامی لرستان نیز در این مراسم گفت: با هرگونه عاملی که مخلل نظم و امنیت مردم استان شود، قاطعانه برخورد خواهد شد.

وی افزود: لرستان با وجود طوایف مختلف از ظرفیت‌های بسیار خوبی برخوردار است و امیدواریم با هماهنگی کامل با تمامی دستگاه‌های اجرایی به خصوص نماینده‌ ولی فقیه در استان، اقدامات موثری انجام شود.

الهی تصریح کرد: منویات مقام معظم رهبری سرلوحه کار قرار دارد و با تمام توان با هر عاملی که مخلل نظم و امنیت باشد برخورد می‌شود.

سید موسی خادمی استاندار لرستان نیز در این مراسم گفت: وجود سلاح در لرستان و استفاده از آن در نزاع‌ها موجب شده است آمار قتل ها بالا باشد در حالیکه این اتفاقات بدون برنامه‌ریزی رخ می‌دهد و به این معناست که قتل ها امنیتی نیست.

وی با تاکید بر برنامه‌ریزی درست برای جمع آوی سلاح در استان اظهار کرد: لرستان محل عبور کالای قاچاق است و پدیده خودروهای شوتی طی سال‌های اخیر نمایان شده و بسیاری از جوانان در این راستا فعالیت می‌کنند و جان خود و دیگران را به خطر می‌اندازند.

استاندار لرستان با اشاره به جایگاه مهم نیروی انتظامی در ایجاد امنیت تاکید کرد: ناجا مهمترین و یک سازمان حساس با مجموعه گسترده‌ای از وظایف در مقابله با حوزه‌های مختلف است.

خادمی افزود: سال‌های اخیر بسیار سخت گذشت اما نیروی انتظامی پای کار بود و در اعتراضات سال‌های گذشته و کرونا اقدامی پیچیده و پرمشغله داشته است.

وی با تاکید بر اینکه لرستان از استان‌های امن کشور به شمار می‌آید، افزود: نیروی انتظامی مقتدر همراه با مشروعیت مورد خواست مردم است.

گفتنی است در این مراسم از زحمات سردار حاجی‌محمد مهدیان نسب قدردانی و سردار یحیی الهی به عنوان فرمانده انتظامی لرستان معرفی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha