• چهارشنبه / ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۴:۲۵
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1400022215791
  • خبرنگار : 50233

رئیس دانشگاه به ایسنا خبر داد:

تزریق افزون بر 83 درصد واکسن تحویلی به دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان

تزریق افزون بر 83 درصد واکسن تحویلی به دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان

ایسنا/سمنان رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان از تزریق افزون بر 83 درصد واکسن تحویلی به دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان خبر داد.

دکتر دانایی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: تاکنون بالغ بر 13 هزار و 500 دوز واکسن در شهرستان‌های تحت‌پوشش دانشگاه تزریق شده است.

وی از آمادگی برای تسریع در فرآیند واکسیناسیون در 6 شهرستان تحت‌پوشش دانشگاه خبر داد و افزود: ظرف سه چهار روز آینده، این مرحله واکسیناسیون در مجموعه علوم پزشکی استان تمام می‌شود و کار واکسیناسیون دیگر گروه‌ها در استان کلید خواهد خورد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه استان سمنان از استان‌های برتر در واکسیناسیون بوده است تصریح کرد: در تلاشیم که هرچه سریع‌تر واکسیناسیون گروه‌های پرخطر در استان به پایان برسد.

وی با اشاره به روند رو به بهبود کنترل بیماری در استان خاطرنشان کرد: به محض دریافت واکسن جدید، کار تزریق واکسیناسیون به گروه‌های هدف آغاز می‌شود.

دکتر دانایی با اشاره به کمک خیرین به بخش سلامت، از تحویل محموله تجهیزات پزشکی خریداری شده از سوی بانک قرض‌الحسنه استان به عنوان هدیه به سلامت مردم نام برد و گفت: اقلام اهدایی در مناسب‌ترین جا به استفاده بیماران هم‌استانی می‌رسد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه برکت اقدام اهدایی خیرین بیشتر است خاطرنشان کرد: خیرین هم‌استانی چه از نوع حقیقی و چه از نوع حقوقی آن در دوره های مختلف و از جمله در دوران شیوع کرونا همکاری و همراهی بسیار خوبی با بخش سلامت در استان داشتند.

وی با تقدیر از همکاری‌های دستگاه‌های مختلف با دانشگاه علوم پزشکی در دوران کرونا اظهار کرد: طرح سردار سلیمانی نمودی از این طرح‌ها است که با کمک بسیج و دستگاه‌های اجرایی به بهترین نحو در سطح استان برگزار شد.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha