• چهارشنبه / ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۸:۴۱
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 1400022216047
  • خبرنگار : 71038

ظریف: به تاوان پرداختنِ ایستادگی در کنار ملت فلسطین افتخار می‌کنیم

ظریف: به تاوان پرداختنِ ایستادگی در کنار ملت فلسطین افتخار می‌کنیم

وزیر امور خارجه کشورمان اظهار کرد : ما در کنار مردم فلسطین ایستاده‌ایم و افتخار می‌کنیم که تاوان این ایستادگی را می پردازیم .

به گزارش ایسنا، محمد جواد ظریف  روز چهارشنبه در جریان سفر خود به سوریه  با تعدادی از رهبران گروه های فلسطینی  دیدار و رایزنی کرد .

این دیپلمات عالیرتبه کشورمان در این دیدار با اشاره به اقدامات وحشی گرایانه رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر علیه مردم فلسطین در مسجد الاقصی گفت:  همزمان  شاهد رشادت های زنان و مردان فلسطینی در دفاع از مسجد الاقصی  هستیم و جهان اسلام به این رشادتها مفتخر است .

ظریف ادامه داد : جنایت‌های دو روز  گذشته اسرائیل در غزه و پاسخ قهرمانانه گروه های مقاومت علیه اقدامات رژیم صهیونیستی نشان داد که ادعاهای غیرقابل شکست بودن گنبد آهنین دروغی پوشالی بوده است .  همچنین نشان داد روند عادی سازی با رژیم صهیونیستی جریانی ضد  مردم فلسطین و امت اسلامی است.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد : ما در روزهای گذشته با همکاری ، ترکیه ، قطر و دیگر کشورهای اسلامی  تلاش کردیم که جامعه بین المللی را در ارتباط با این موضوع حساس کنیم  و امیدواریم که بتوانیم لااقل  مقداری حرکت در سازمان ملل از طریق  مجمع عمومی چرا که امیدی به شورای امنیت نیست، ایجاد کنیم .

 ظریف در ادامه خاطرنشان کرد: ما در کنار مردم فلسطین ایستاده ایم و افتخار می کنیم که تاوان این ایستادگی را می پردازیم. همان طور که سوریه هزینه ایستادگی در کنار  مقاومت مردم فلسطین را پرداخته است .

وی  خاطرنشان کرد:  گناه مردم ایران، سوریه و کشورهای دیگری که با خشم آمریکا مواجه هستند حمایت از فلسطین است من امیدوارم همه ما بتوانیم در کنار هم با تقویت مقاومت و تلاش برای احقاق حقوق مردم فلسطین روزگار بهتری را برای آینده رقم بزنیم.‌

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۲ ۱۹:۳۶

بله بايد هم افتخار كنيد چون به شما اصلاً فشاري وارد نميشه

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۲ ۱۹:۳۸

باز از ما (مردم ایران) مایه گذاشتی!!