• چهارشنبه / ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۲۱:۲۰
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400022216089
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

سرمربی مقاومت البرز:

حتی ثانیه آخر لیگ فوتسال امسال هم جذاب است

حتی ثانیه آخر لیگ فوتسال امسال هم جذاب است

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز گفت: گیتی پسند شخصیت تیم قهرمانی دارد، در عین حال نمی‌توان از کیفیت تیم مس سونگون به راحتی  گذشت، آنها قهرمان سه دوره متوالی لیگ هستند.

فرهاد کشاورز امروز (چهارشنبه-۲۲ اردیبهشت) در نشست خبری پیش از بازی با گیتی پسند در هفته پایانی لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور، اظهار کرد: در این فصل چهارمین تقابل ما و گیتی‌پسند است و خوشبختانه توانستیم در مقابل تیمی بزرگ و پرمهره ای که امکانات و پتانسیل خوبی هم دارد نمایش قابل قبولی داشته باشیم.

وی افزود: میانگین سنی تیم ما ۲۲ سال است و ۸۵ درصد تیم در فصل جاری تغییر کرد و توانستیم برنامه هایی که برای تیم تدوین کرده بودیم را اجرایی کنیم، هدف ما در این فصل سازندگی تیم بود و فکر می‌کنم به این هدف دست یافتیم، چرا که بودن در بین شش تیم پایانی در مرحله پلی آف دلیلی برای این مساله است.

وی تصریح کرد: برای بازیکنان جوان تیم ما رویارویی با بهترین های فوتسال ایران و وحید شمسایی که از افتخارات و نماد فوتسال ایران است، موجب انگیزه بالایی شده است و با اطمینان می گویم بازیکنانم تنها برای ارائه فوتسال پاک و کسب نتیجه پا به میدان می‌گذارند و راه ما همچنان ادامه خواهد داشت و مسیر تیم مقاومت در بازی پایانی فصل آینده به پایان می‌رسد.

سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز در خصوص تیم گیتی پسند گفت: در مقابل تیمی قرار داریم که وحید شمسایی سرمربی آن است، مجید رئیسی و محمد هاشم‌زاده هم در کادر فنی آن حضور دارند و در ترکیب تیم اگر نگاه کنید بهترین های ایران و آسیا را خواهید دید، پس بی شک بازی‌ ساده‌ای در پیش نخواهید داشت و باید با برنامه پا به این مسابقه بگذارید.

وی تاکید کرد: بازی های ما در طول فصل نشان داده که بازی کردن مقابل تیم‌های بزرگ را به خوبی می دانیم، تیم جوان من در حال یادگیری بازی مقابل تیم های بزرگ و بزرگان فوتسال است.

وی با بیان اینکه تیمش متکی به یک نفر نیست، خاطرنشان کرد: مرتضی عزتی، کیانوش شیرپور، رضا تمیزی، علیرضا صدیق و چند بازیکن جوان ما آسیب دیده‌اند و در بازی فردا آنها را در اختیار نداریم، بنابراین از جوانان تیم فرصت بیشتری برای بازی کردن خواهیم داد، البته تیم ما متکی به یک فرد نیست و متکی به نام باشگاه مقاومت، سبک و استراتژی تیمی خود هستیم.

کشاورز در ارتباط با سطح این فصل از لیگ برتر گفت: به اعتقاد من سطح کیفی لیگ امسال از پنج دوره گذشته بالاتر بوده و دلیل آن را فاصله کم میان تیم‌ها می دانم، چرا که در دوره های قبل از هفته دوازدهم دو مدعی قهرمانی مشخص می‌شد، اما در فصل جاری تازه در هفته پایانی ۳ تیم شانس قهرمانی دارند، گیتی پسند با وجود بازیکنان خوب دچار مصدومیت‌های پیاپی و زیاد بازیکنانش شد و ایمان دارم وحید شمسایی این موضوع را تحلیل می کند که چرا امسال تیمش دچار این حجم از مصدومیت‌ها و اتفاقات شد.

وی ادامه داد: شخصیت قهرمانی در مجموعه گیتی‌پسند به خوبی مشهود است، البته هنوز چیزی مشخص نیست و در عین حال هم نمی‌توان از کیفیت تیم مس سونگون به راحتی گذشت. مس قهرمان سه دوره متوالی لیگ است و امسال نیز در قامت مدعی ظاهر شده و اصغری مقدم هم با تیم شگفتی ساز خود یعنی سن‌ایچ با سبک خاص و فوق‌العاده خود نتایج بسیار خوبی گرفت و خود را به جمع مدعیان رساند. به همین دلیل هفته پایانی لیگ و حتی دقیقه و ثانیه آخر مسابقات بسیار جذاب است و این نشانه رشد خوب فوتسال کشورمان است.

سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز اضافه کرد: در لیگ امسال تیم مقاومت با جوانان بی‌نام و نشان توانست تیم های بزرگ را به چالش بکشد، اهورا و چند تیم خوب دیگر برای سقوط نکردن می‌جنگند، نتایج گروه آنالیز نشان از رشد تیم ها نسبت به فصل گذشته بوده است، سازندگی خوبی در این فصل داشتیم که خروجی آن دو سال آینده مشخص می‌شود و ستاره‌های خوبی را به تیم ملی معرفی خواهد کرد.

وی با تقدیر از آرش جابری (سرپرست سازمان لیگ فوتسال) و همکارانش در سازمان لیگ فوتسال، گفت: سازمان لیگ توانست با وجود تمام مشکلاتی که بود لیگ را بسیار منظم برگزار کنند. امیدوارم این کار خوب و رشد فزاینده فوتسال در بازی‌های درخشان تیم ملی با مربی ایرانی تداوم پیدا کند و تیم ملی بتواند در عرصه‌های بین‌المللی به افتخارات فوتسال کشورمان بیفزاید.

کشاورز اظهارکرد: امیدوارم پس از جام جهانی تیم ملی جدید پوست اندازی کرده و یک تیم تغییریافته به عنوان پشتوانه تیم اصلی داشته باشیم.

وی از رئیس جدید فدراسیون فوتبال درخواست کرد به فوتسال همانند فوتبال نگاه کند و افزود: فوتسال ایران لایق داشتن تیم‌های ملی در رده‌های مختلف و حمایت بسیار بیشتری است. امیدوارم مشکل پخش تلویزیونی رقابت های فوتسال برطرف شده و به فوتسال بهای بیشتری داده شود.

وی اضافه کرد: برای مجموعه بزرگ گیتی‌پسند آرزوی موفقیت دارم. امیدوارم فردا شاهد یک بازی تماشاگرپسند باشیم و به هر سه تیمی که شانس قهرمانی دارند تبریک و خداقوت می‌گویم. لیگ امسال شرایط خاصی داشت و بیماری کرونا کار ما مربیان را سخت کرده بود، شرایط تیم ها در استفاده از بازیکنان و با استراحت به بازیکنانی که درگیر ویروس کرونا می شدند به طور قطع مربیان را تحت فشار قرار می داد.

کشاورز گفت: سال سختی را پشت سر گذاشتیم و به تمام خانواده فوتسال خسته‌نباشید می‌گویم. از رسانه‌های اصفهان هم که همواره یار و یاور فوتسال کشور بوده‌اند هم تشکر می‌کنم. امیدوارم کار جدید و خوبی که استان اصفهان در برگزاری کنفرانس قبل و بعد از بازی‌های لیگ برتر فوتسال انجام داده در سایر استان‌ها اجرایی شود، من چون از فوتبال به فوتسال آمده‌ام همواره حسرت چنین چیزی را می‌خوردم و پیشنهاد می‌کنم سازمان لیگ در فصل آینده برگزاری کنفرانس خبری را به صورت قانون درآورد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha