• چهارشنبه / ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۲۳:۴۷
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1400022216117
  • خبرنگار : 50176

رئیس هیات دوومیدانی لرستان:

تعمیر پیست تخصصی دوومیدانی تختی خرم‌آباد/هیچ پیست خاکی نخواهیم داشت

تعمیر پیست تخصصی دوومیدانی تختی خرم‌آباد/هیچ پیست خاکی نخواهیم داشت

ایسنا/لرستان رئیس هیات دوومیدانی لرستان از پایان تعمیر پیست تخصصی دوومیدانی تختی خرم‌آباد خبر داد.

سیاوش سپهوند با اشاره به تعمیر پیست تخصصی دوومیدانی تختی خرم‌آباد، اظهار کرد: برمبنا و استراتژیکی که هیات دوومیدان استان لرستان تا پایان ۴ ساله برنامه‌ریزی‌شده دارد، پیست تختی خرم‌آباد و شهرستان بروجرد به استانداردهای لازم تجهیز خواهند شد.

وی تصریح کرد: پیست‌های خاکی استان تا پایان سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری خواهند رسید و قطعاً هیچ پیست خاکی در استان نخواهیم داشت که امیدواریم این امر مهم با کمک اداره‌کل ورزش و جوانان لرستان محقق شود.

رئیس هیات دوومیدانی لرستان با اشاره به تعمیر پیست تخصصی دوومیدانی تختی خرم‌آباد، ادامه داد: برمبنا و استراتژیکی که هیات دوومیدان استان تا پایان ۴ ساله برنامه‌ریزی‌شده دارد، پیست تختی خرم‌آباد و شهرستان بروجرد به استانداردهای لازم تجهیز خواهند شد.

سپهوند بیان کرد: با استانداردسازی پیست‌های دوومیدانی در شهرستان‌های خرم‌آباد و بروجرد این پیست‌ها توان برگزاری مسابقات مهم در همه موارد را خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در حوزه دوومیدانی از لحاظ زیرساخت شرایط ایده آلی در استان وجود دارد که در این راستا پیست تختی بروجرد مشکلات آن رفع و به‌زودی افتتاح خواهد شد و پیست تختی خرم‌آباد هم قوس‌های آن به علت فرسودگی که دارند باید این مشکل را برطرف کنیم که با رفع مشکلات این پیست‌ها، لرستان عملاً دو پیست رو باز استاندارد و یک پیست داخل سالن خواهد داشت.

رئیس هیات دوومیدانی لرستان با اشاره به پیست‌های شهرستان‌های لرستان اظهار کرد: با بررسی‌های انجام‌شده در شهرستان الیگودرز پیست آن تا حد استاندارد نزدیک شده و تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید و شهرستان‌های دورود، کوهدشت، الشتر و نورآباد هم در دستور کار است که در اولین فرصت زیرساخت‌ها و فونداسیون دوومیدانی آماده و به بهره‌برداری خواهند رسید.

سپهوند عنوان کرد: امیدوارم که این زیرساخت‌ها در دو بخش بانوان و آقایان تأثیرات خود را در جذب دوومیدانی کار و رونق دوومیدانی داشته باشد که مطمئناً پیست‌های دوومیدانی یکی از ارکان مهم توسعه ورزش دوومیدانی است امیدواریم با تکمیل این پروژه‌ها بتوانیم زیرساخت چندساله برای دوومیدانی لرستان ایجاد کرده باشیم.

وی تصریح کرد: از امان‌الهی مدیرکل ورزش و جوانان لرستان در راستای حمایت از تعمیرات پیست‌های دوومیدانی در استان تقدیر و تشکر می‌کنیمو امیدواریم هرچه زودتر در استان شاهد پیست‌های استاندارد باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha