• پنجشنبه / ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۴:۰۲
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400022316377
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

امام جمعه خمینی شهر:

رای هر نفر در انتخابات، تیری به سمت دشمن است

رای هر نفر در انتخابات، تیری به سمت دشمن است

ایسنا/اصفهان امام جمعه خمینی شهر با بیان اینکه انتخابات سرنوشت کشور و نظام را رقم می‌زند، گفت: هر رای، یک تیر به سمت دشمن است، مشکلات و موانعی وجود دارد، اما قهر کردن با صندوق رای مشکلی را حل نخواهد کرد.

آیت الله سید محمد موسوی امروز (پنج شنبه- ۲۳ اردیبهشت ماه) در نماز عید سعید فطر در مصلای نماز جمعه خمینی شهر، اظهار کرد: ماه رمضان، ماهی است که مومن به مهمانی خدا رفته است. ماهی که میدان مسابقه است و کسی که در این میدان برنده شده در این روزه هدیه خود را دریافت می کند.

وی به عظمت روز عید فطر اشاره کرد و افزود: خداوند برای این روز حق قائل شده و امت اسلامی این روز را پیش خدا واسطه قرار می دهند. روز عید فطر متعلق به حجت خدا و امت اسلامی است و دعای ندبه از مستحبات این روز است.

امام جمعه خمینی شهر اظهار کرد: امت اسلامی در این روز با آرمان‌های اسلام تجدید میثاق می‌کنند. امروز جهان اسلام گرفتار مصیبت‌هایی است و در حالی نماز عید را برگزار کردیم که دل مسلمانان مجروح است.

وی افزود: ویروس منحوس کرونا جان تعدادی از هموطنان ما را گرفته است و مردم در سوگ این عزیزان هستند. از کادر پزشکی و کسانی که برای حفظ سلامت جامعه می کوشند تشکر می کنیم.

آیت الله موسوی به فاجعه اخیر کشور افغانستان اشاره و تصریح کرد: مصیب دوم جامعه اسلامی کشتار وحشیانه ای است که در افغانستان توسط یک گروهک آمریکایی اتفاق افتاد. با دسیسه‌های آمریکا و صهیونیست جمعی از دختران نونهال و بی گناه در مدرسه ای به نام سید الشهدا به شهادت رسیدند. 

وی افزود: حدود ۸۵ کودک و نوجوان در این مدرسه توسط دژخیمان به شهادت می‌رسند و متاسفانه سازمان‌های به ظاهر مدافع حقوق بشر در دنیا سکوت کرده‌اند و این مصیبت بزرگ انسانی را نادیده می‌گیرند.

خطیب نماز جمعه خمینی شهر مشکل فلسطین را از مصائب دیگر جهان اسلام دانست و اظهار کرد: در فلسطین اشغالی و غزه نیز جنایتکاران زنان و کودکان بی پناه غزه را به خاک و خون می‌کشند. آنها برای اینکه شکست های پی در پی را انتقام بگیرند این جنایت‌ها را مرتکب می شوند که این جنایات به خاطر استیصال آنهاست.

وی افزود: امروز چون گذشته نیست که فلسطینی‌ها با سنگ از خودشان دفاع کنند، بلکه امروز با موشک به جنگ دشمن می‌روند. رگبار موشک مقاومت  فلسطین اشغالی است و رژیم اشغالگر را هدف قرار می دهد. شمارش معکوس نابودی این غده سرطانی آغاز شده است.

امام جمعه خمینی شهر با دعوت از مردم برای حضور در انتخابات، گفت: انتخابات سرنوشت کشور و نظام را رقم می‌زند. مردم این انتخابات را جدی بگیرند، چرا که هر رای، یک تیر به سمت دشمن است. مشکلات و موانعی وجود دارد اما قهر کردن با صندوق رای مشکلی را حل نخواهد کرد. حضور پای صندوق های رای یکی از وظایف ماست و لبیک گوی ولی امر خواهیم بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha