• جمعه / ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۵:۴۰
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1400022416753
  • خبرنگار : 50176

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خبر داد:

وجود ۱۲ دستگاه انبار امدادی در لرستان

وجود ۱۲ دستگاه انبار امدادی در لرستان

ایسنا/لرستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان از وجود ۱۲ دستگاه انبار امدادی در سطح استان خبر داد.

صارم رضایی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ۱۲ دستگاه انبار امدادی در سطح استان داریم که زیربنای آنها بیش از ۸۹۰۰ متر مربع است؛ از نظر فضای استاندارد مورد نیاز و اقلام دو درصد اقلام بالاتر از میانگین استاندارد کشوری داریم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان خاطرنشان کرد: ۴ مجتمع بزرگ در سطح استان داریم که در شهرستان‌های دلفان، دورود و پایگاه امداد هوایی سپهبد شهید قاسم سلیمانی در خرم‌آباد واقع در بام لرستان که گام بزرگی در تقویت پشتیبانی عملیات امداد و نجات هست و در سیل پلدختر هم ما از این ظرفیت استفاده کردیم.

رضایی اضافه کرد: جمعیت هلال احمر لرستان توان پاسخگویی به نیازهای استان را داشته و همچنین این آمادگی را دارد که اگر حادثه‌ای در سطح کشور پیش بیاید ظرفیت امدادرسانی را خواهیم داشت.

وی بیان کرد: آشیانه بالگرد و پد باند آن در بام لرستان افتتاح شده و فاز اول آن نیز به بهره برداری رسیده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان ادامه داد: نوسازی ساختمان‌های مرکز اداری و امدادی در شهرستان الیگودرز و الشتر را انجام دادیم که این پروژه در الشتر با اعتبار حدود ۱۸ میلیارد ریال به اتمام رسید.

وی یادآور شد: در الیگودرز بیش از ۳۰ درصد کار پیشرفت فیزیکی داشته و فعلا در حدود ۷  میلیارد تومان اعتبار آن است که در دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.

رضایی با اشاره به ابنیه و ساختمان جمعیت هلال احمر لرستان، افزود: سعی کرده‌ایم حدود یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای بازسازی و تعمیرات جزئی در نظر بگیریم.

این مسئول یادآور شد: بیش از ۹۵ درصد اعتبارات جذب شده و تملک سرمایه بوده  و در بحث منابع ملی و استانی هم بیش از ۵ میلیارد تومان کمک شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha