• جمعه / ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۸:۰۴
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1400022416792
  • خبرنگار : 71489

محمد صادقی: به تغییر نگرش و رفتار نسبت به مردم نیاز داریم

محمد صادقی: به تغییر نگرش و رفتار نسبت به مردم نیاز داریم

یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه به یک تغییر نگرش و رفتار نسبت به مردم نیاز داریم، گفت: باید باور کنیم که مردم ولی نعمت ما هستند و فلسفه وجودی مسئولین خدمت به مردم است و ارزش همه مناصب به خدمت و نوکری به مردم است.

به گزارش ایسنا، شاهین محمد صادقی بعداز ظهر جمعه در پس از. ثبت نام و اعلام کاندیداتوری در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات کشور اظهار کرد: جامعه ما مثل بیماری روی تخت اتاق عمل است که دردهایی دارد؛ امروز این پیکرهای که بعنوان بیمار پیش روی ماست دردهای فراوانی دارد و مردم از عملکرد مسئولین ناراحت، مایوس و ناراضی هستند و نارضایتی خود را با عدم مشارکت در انتخابات نشان می‌دهند.

وی افزود: برخی از مدیران کشور باور دارند که مردم رعیت هستند در حالیکه بر اساس آموزه‌های امام خمینی (ره) و بیانات مقام معظم رهبری مردم ولی نعمتان ما هستند. دست دولت در جیب مردم است و معیشت مردم تامین نیست و سفره مردم کوچک شده و آنها احساس نارضایتی می‌کنند.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: ما به یک تغییر نگرش و رفتار نسبت به مردم نیاز داریم و باید باور کنیم که مردم ولی نعمت ما هستند و فلسفه وجودی مسئولین خدمت به مردم است و ارزش همه مناصب به خدمت و نوکری به مردم است. خدا نکند که فکر کنیم ما ارباب مردمیم و مردم را به نردبان ترقی خودمان تبدیل کنیم.

محمد صادقی گفت: امیدوارم دولت من که عنوانش دولت توکل و تغییر است بتواند با شعار مدیران جوان و معیشت مردم پا به عرصه مدیریت اجرایی کشور بگذارد و بتواند به مردم کمک کند.

وی در ادامه اولویت نخست دولت خود را کنترل کرونا و اولویت دوم خود را کنترل تورم عنوان و خاطرنشان کرد: کرونا بیماری غیر قابل کنترلی نیست؛ کار سختی است اما می‌توانیم تا پایان سال این بیماری را جمع کنیم. باید تا پایان سال ۷۰ درصد ملت را واکسینه کنیم و به فضل الهی به هر میزان که توانستیم در داخل کشور واکسن تولید می‌کنیم و هرچقدر که نتوانستیم تولید کنیم را وارد می‌کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۴ ۱۸:۴۱

کلی گشتم ببینم محمد صادقی کیه. نگو محمدصادقی هست