• جمعه / ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۹:۲۴
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1400022416811
  • منبع : نمایندگی کردستان

رئیس مجمع نمایندگان کردستان:

کودک کشی در قدس سند جنایت های رژیم صهیونیستی است

کودک کشی در قدس سند جنایت های رژیم صهیونیستی است

ایسنا/کردستان رییس مجمع نمایندگان کردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: یورش نیروهای رژیم جلاد و کودک‌کش صهیونیستی به مسجد الاقصی سندی بر جنایت های تاریخی آن هاست.

دکتر محسن فتحی نماینده سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای در پیامی ضمن محکوم کردن حملات اخیر رژیم صهیونیستی به ملت مظلوم فلسطین، خواستار مداخله بین المللی جهت توقف کشتار و قتل عام فلسطینیان شد.

وی حمایت کشورهای داعیه دار اسلامی در ارتباط با این رژیم مجعول را خیانتی بزرگ ناامید که هر انسان آزاده ای را غمگین و نگران کرده، عنوان است.

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی افزود: به راستی جواب این کشورها در این پیمان های ننگین برای ملت فلسطین و قدس شریف چه خواهد بود!

وی با اشاره به اینکه ۷۳ سال پیش در ۱۴ می ۱۹۴۸ ملت فلسطین با دسیسه‌ای بین‌المللی، از خاک و خانه اجدادی خود محروم شدند، اظهارکرد: از آنزمان، صهیونیست‌ها، فلسطین غصب شده را به پایگاه تروریسم علیه ملت های مسلمان منطقه تبدیل کرده‌اند.

فتحی به خباثت های کشورهای حامی این رژیم مجعول در سطح بین المللی و خصوصا پدر استاندارد های چند گانه حقوق بشری و تجاوز (آمریکا) اشاره کرد و از آنان این پرسش را مطرح کرد که تا به کی با استانداردهای دو گانه و چند گانه شما باید جهان شاهد این حجم از جنگ طلبی باشد.

فتحی به رفتار مسئولانه جمهوری اسلامی ایران در مقابل تقبیح هر گونه  تجاوز و دفاع از مستضعفین در همه نقاط عالم اشاره کرد و گفت: ایجاد اختلافات داخلی و همچنین فتنه انگیزی رژیم صهیونیستی و متحدین آن در کشورهای اسلامی، حاکی از ترس آنان از قدرت وحدت و همبستگی مسلمانان است.

وی ضمن انتقاد از کشورهای عضو سازمان کنفرانس اسلامی، برگزاری نشست ضروری و فوق العاده برای پایان دادن به این کشتار را خواستار شد و نسبت به موضع کشورهای منطقه در ارتباط با پیمان های عربی -عبری اظهار نگرانی کرد.

رییس مجمع نمایندگان کردستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بدون شک تا آن روز تنها راه جلوگیری از این ظلم دامنه‌دار و کشتار، شکنجه و تحقیر روزانه فلسطینیان توسط صهیونیست‌های بیگانه با ارزشهای انسانی، مقاومت همه‌جانبه است، تاکید کرد: دولتها و سازمان‌های بین المللی به وظیفه خود در راستای پایان اشغال و مقابله با تداوم جنایات و تجاوزات صهیونیستها عمل نمایند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha