• جمعه / ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۲۱:۴۴
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1400022416836
  • خبرنگار : 71617

بیانی: داربی زیبایی نبود/ استقلال عصبی بازی کرد

بیانی: داربی زیبایی نبود/ استقلال عصبی بازی کرد

یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید داربی ۹۵ پایتخت، بازی زیبایی نبوده است.

شاهرخ بیانی، پشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شکست آبی‌پوشان پایتخت مقابل پرسپولیس در داربی ۹۵ اظهار کرد: این بازی دو نیمه متفاوت داشت و در نیمه اول استقلال بازی خوبی از خودش ارائه داد و تیم در کارهای ترکیبی و در نبردهای هوایی برنده بودند و پرسپولیس هیچ کاری در نیمه اول انجام نداد اما پرسپولیس در نیمه دوم بازی خوبی از خودش ارائه داد و توانست موفق باشد. بازی خیلی درگیرانه بود و زیبایی بازی قبل را نداشت و آدم نمی‌تواند آنالیز آنچنانی از این بازی داشته باشد.

 او ادامه داد: فرهاد مجیدی تاکتیک خوبی روی بازی داشت اما بازی زیبایی در این داربی شاهد نبودیم و جنگندگی در داربی وجود داشت. بازیکنان خیلی به داور اعتراض می‌کردند و دو تیم خواستند در وهله اول بازنده داربی نباشند و از شرایط بازیکنان این مساله مشخص بود. دو تیم باید در این بازی راحت بازی کنند و نمایشی با برنامه داشته باشند. مدافعان ما در این بازی عصبانی بودند و من تعجب می‌کنم که چرا این‌گونه بود. در داربی هر تیمی که از نظر روحی و روانی خوب نبوده، نتوانسته شرایط خوبی داشته باشد و این اتفاق برای استقلال افتاد.

بیانی افزود: گلی که پرسپولیس زد، روی اشتباه استقلال رخ داد و من فکر می‌کنم تعویض‌های استقلال در این بازی خوب نبود. داریوش شجاعیان هنوز شرایط مسابقه را ندارد و در این بازی درگیرانه، نمی‌توانست تاثیر خودش را بگذارد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پایان گفت: بازی استقلال و پرسپولیس همین است. همه منتظر یک اشتباه هستند تا یک تیم از این اشتباه استفاده کند و گل بزند. ما برنامه‌ای برای گلزنی نداشتیم و روی سانترها نتواستیم به گل برسیم. حتی دانشگر را هم به تیم آوردند تا استقلال روی سانتر گل بزند اما این اتفاق هم نیفتاد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۰:۳۸

ممنون آقای بیانی، تحلیل درست و منطقی، ولی کیست که گوش بدهد؟ آقایون مجیدی آیا شما را قبول دارند؟ آیا احترامی می گذارند به پیشکسوتان؟ یکروز قبل از بازی می توانستند از شما و دیگر پیشکسوتان دعوت کنند که روحیه بدهید به بازیکنان، نکات و تجربیات خود را بگویید، مجیدی تیم را نتوانست آرام نگه دارد، حاشیه همیشه هست ولی هنر می خواهد که حاشیه را وارد تیم خود نکنی و با آرامش وارد شوی. یزدانی از همان اول فکر دعوا و خطا در تفکراتش بود، بازیکنی است که از سال‌ها پیش حاشیه ساز بوده و نمی‌تواند اعصاب خود را کنترل کند، بعد ادعای تیم ملی و غیره را دارند و استقلال تیم پر مهره‌ای است ولی مربیان درست کار نمی کنند، نه فکری و نه برادران مجیدی. حذفی را هم می‌بازند.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۵:۰۴

هورا بیانی حرف حق زدی.