• جمعه / ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۲۲:۴۵
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1400022416854
  • خبرنگار : 71536

عبداللهی: اگر داور پنالتی ما را می‌گرفت، جریان بازی عوض می‌شد

عبداللهی: اگر داور پنالتی ما را می‌گرفت، جریان بازی عوض می‌شد

سرپرست استقلال می‌گوید اگر اکبریان خطای پنالتی امیری روی قایدی را اعلام می‌کرد، خیلی از اتفاقات عوض می‌شد.

به گزارش ایسنا،نصرالله عبداللهی، سرپرست استقلال پس از شکست این تیم در داربی ۹۵ تهران اظهار کرد: بچه‌ها خوب بازی کردند. مربیان از عملکرد تیم راضی بودند. در کل یکی، دو موقعیت روی دروازه ما وجود داشت که آن‌ها یک گل زدند.

وی درباره خطای پنالتی روی مهدی قایدی که از چشمان داور مسابقه دور ماند اظهار کرد: صحنه‌ای که روی قایدی خطا شد، پنالتی بود. شاید اگر این اتفاق رخ می‌داد، خیلی از جریان‌ها عوض می‌شد. بالاخره این بازی تمام شد و ان‌شاء‌الله همه هم و غم خود را روی جام حذفی بگذاریم.

سرپرست آبی‌پوشان درباره حضور افراد اضافی روی سکوهای ورزشگاه برخلاف پروتکل‌های کرونایی گفت: وقتی در جلسه قبل از بازی شرکت کردیم قرار بود کسی نیاید. حتی مقرر شد بازیکنان و آنالیزورهای اضافه نیایند و فقط پنج عکاس در ورزشگاه باشد اما وقتی به ورزشگاه آمدیم، دیدیم خیلی خبرها وجود دارد.

عبداللهی درباره درگیری پایان مسابقه نیز اظهار کرد: یک درگیری جزئی بود و هر دو طرف کمک کردند و همه چیز رفع و رجوع شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۴ ۲۳:۵۱

از کجا معلوم که پنالتی گل میشد که جرررریییییان بازی عوض بشه، بقول مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۰:۲۱

آقای عبداللهی، اگرها زیاد است و سالیان دراز است که ما می گوییم، اگر فلان می شد، الان ما قهرمان بودیم، یا پولدار بودیم یا صاحب زمینهای زیادی بودیم. شما 85 دقیقه نتوانستید موقعیت درست و حسابی ایجاد کنید! تیم‌تان به هم ریخته بود! مسوولیت این که تیم استقلال از نظر روحی و روانی و تاکتیکی کامل نبود تقصیر دیگران است؟! یا مربیان و شما؟ لطفا دست پیش را نگیرید که پس نیافتید! مجیدی کجا سابقه مربیگری دارد؟ که آمده آقای استقلال شده؟ هواداران جوان یادشان رفته که ایشان در دو مقطع حساس که استقلال در کورس قهرمانی بود، جدا شد و رفت برای زندگی خودش! حالا سنگ استقلال را به سینه می‌زند!