• شنبه / ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۰۰:۱۲
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1400022516866
  • خبرنگار : 71469

 آل کثیر: خوشحالی‌ام به سمت نیمکت استقلال نبود/ من بازگشته‌ام

 آل کثیر: خوشحالی‌ام به سمت نیمکت استقلال نبود/ من بازگشته‌ام

تنها گلزن شهرآورد ۹۵ پایتخت می گوید که خوشحالی اش به سمت نیمکت استقلال نبوده است.

به گزارش ایسنا، عیسی آل کثیر پس از برتری تیمش مقابل استقلال که با تک گل این بازیکن و نتیجه یک بر صفر پرسپولیس همراه شد، اظهار کرد: خداوند را شاکر هستم که توانستم در این دیدار گلزنی کنم و این گل هم تلاش تمام بازیکنان بود. این برتری را به تمامی پرسپولیسی ها تبریک می گویم.

وی در مورد گلایه استقلالی ها از داور مسابقه، عنوان کرد: علت گلایه استقلالی ها را نمی دانم، مهم این بود که بازی را با برتری پشت سر بگذاریم و با زحمت و تلاش کادر فنی و بازیکنان توانستیم پیروز شویم و تلاش بسیار زیادی برای این بازی داشتیم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با خوشحالی پس از گلش نیز بیان کرد: خوشحالی‌ای که من داشتم به این معنا بود که دوباره من برگشته ام.

آل کثیر در مورد اینکه به سمت نیمکت استقلال خوشحالی اش را انجام داد، گفت: نه! سمت نیمکت استقلال نرفتم و خوشحالی طبیعی خودم بود و همیشه این خوشحالی را انجام می دادم و بعد از این گل هم همین خوشحالی را تکرار کردم.

وی در مورد نبود تماشاگران در ورزشگاه نیز گفت: جای هواداران خیلی خالی است و اگر آن ها حضور داشتند بازی هیجان دیگری داشت. امیدوارم هرچه سریع تر از شر ویروس کرونا خلاص شویم و دوباره شاهد حضور تماشاگران در ورزشگاه باشیم و دوباره شور و هیجان به ورزشگاه ها بازگردد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۰۵:۵۳

باید حتما عیسی ال کثیرمحروم بشه همانطور که منشا محروم شد این حرکت زشت به نظر شما محرومیت نداره.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۰۸:۵۹

خوبه تازه از محرومیت در اومدی. چجوریه که همه حرکات پرسپولیسیا و توهیناشون مقابل همه تیم ها بی ادبی محسوب نمیشه ولی اظهارنظر سرمربی یک تیم به شما مربوطه و کاسه داغ تر از آش می شید

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۳۰ ۲۱:۳۵

عزیزم رات نمیدن استقلال. خیلی بتونی تو همون پرسپولیس بازی کنی 😂