• شنبه / ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۰۷:۴۰
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 1400022516902
  • خبرنگار : 71616

از امروز آغاز می شود

دومین پیش‌فروش محصولات ایران‌خودرو در سال ۱۴۰۰

دومین پیش‌فروش محصولات ایران‌خودرو در سال ۱۴۰۰

درست سال گذشته، به مناسبت عید سعید فطر بوده که اولین طرح پیش‌فروش و فروش فوق‌العاده محصولات خودروسازان داخلی با عرضه ۲۵ هزار دستگاه برگزار شد؛ حال گروه صنعتی ایران‌خودرو مجدد به همین مناسبت، پیش‌فروش چهار محصول خود را از امروز (شنبه) آغاز کرده و سه روز اجرایی می‌کند.

به گزارش ایسنا، ۲۵ فروردین ماه سال جاری بود که ثبت‌نام برای شرکت در اولین طرح پیش‌فروش حداکثر یکساله محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو با عرضه چهار محصول گروه صنعتی ایران‌خودرو شامل دناپلاس توربو اتوماتیک، راناپلاس، سورن پلاس و پژو ۲۰۷ دستی با سقف شیشه‌ای،   برگزار شد که در آن، در مجموع یک میلیون و ۲۱ هزار و ۹۶ نفر برای ۳۶ هزار دستگاه خودرو شرکت کردند و قرعه‌کشی آن ۲۹ فروردین ماه انجام شد.

به تفکیک و طبق آمار، ۴۳۴ هزار و ۵۰۰ نفر برای پژو ۲۷۰ دستی با ظرفیت ۴۰۰۰ دستگاه، ۱۰۱ هزار و ۲۹۰ نفر برای راناپلاس با ظرفیت ۱۴ هزار دستگاه،   ۲۱۶ هزار و ۷۳۵ نفر برای سورن پلاس با ظرفیت ۶۰۰۰ دستگاه و ۲۶۸ هزار و ۵۷۱ نفر برای خودروی دناپلاس توربواتوماتیک با ظرفیت ۱۲ هزار دستگاه شرکت‌کردند.   

آغاز ثبت‌نام از امروز (شنبه) تا دوشنبه (۲۷ اردیبهشت)

اکنون گروه صنعتی ایران‌خودرو دومین پیش‌فروش حداکثر ۱۲ ماهه این گروه خودروسازی در سال ۱۴۰۰ را به مناسب عید سعید فطر از امروز (شنبه ۲۵ اردیبهشت) به مرحله اجرا در آورده و تا سه روز (تا روز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت‌ماه) ادامه خواهد داد.   

این مرحله از پیش‌فروش محصولات ایران‌خودرو در حالی برگزار می‌شود که عرضه خودرو در قالب دو طرح توسط دو خودروساز اصلی و انتخاب مشتری به روش قرعه‌کشی به‌عنوان یکی از مهمترین وقایع صنعت خودرو طی سال 1399، برای نخستین بار همزمان با عید سعید فطر (خرداد ۱۳۹۹) برای محصولات ایران‌خودرو و سایپا و با عرضه ۲۵ هزار دستگاه آغاز شد.

در این مرحله، گروه صنعتی ایران‌خودرو به منظور پاسخگویی به نیاز مشتریان، همچون مرحله قبلی، پیش‌فروش چهار محصول پرمتقاضی خود شامل پژو ۲۰۷ دستی با سقف شیشه‌ای، رانا پلاس، سورن پلاس و دناپلاس توربوشارژر اتوماتیک را عرضه کرده است. موعد تحویل این خودروها بر اساس نوع محصول، از فروردین تا خرداد سال ۱۴۰۱ و با ارزشی مطابق قیمت خودرو در زمان تحویل مندرج در قرارداد براساس نوع خودرو انتخابی، تعیین شده است.  

طبق روال همه طرح‌های فروش، نهایتا سه روز پس از پایان مهلت مشتریان نهایی احراز هویت شده و قرعه‌کشی در حضور نهادهای نظارتی برگزار و مشتریان نهایی مشخص خواهند شد. ثبت‌نام و اطلاع از برندگان نهایی همچون روال همیشه، از طریق سایت فروش اینترنتی به نشانی  esale.ikco.i  خواهد بود. ضمن اینکه اسامی برندگان از طریق ارسال پیامک نیز اعلام می‌شود.

مشتریان نهایی، ظرف مدت پنج روز فرصت دارند که وجه علی‌الحساب خودرو را مطابق جدول از طریق همان سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو پرداخت کنند و الباقی وجه خودرو در زمان ارسال دعوتنامه با لحاظ هزینه‌های قانونی تعیین و دریافت خواهد شد.

همچنان این امکان برای منتخبان طرح‌های قبلی ایران‌خودرو که موفق به واریز وجه در طرح‌های پیشین فروش خودروسازان نشده‌اند، وجود دارد که دوباره بتوانند در این مرحله از فروش، اقدام به ثبت‌نام کنند.

همچنان شرایط عمومی و شرایط اختصاصی برای ثبت‌نام و شرکت در این مرحله از پیش‌فروش محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو طبق روال سابق و مطابق مصوبه کمیته خودرو خواهد بود.

بنابراین به منظور دسترسی مشتریان واقعی به خودرو، محدودیت‌ها برای ثبت‌نام در طرح‌های فروش‌ قبل، در این طرح نیز اعمال می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به گذشت ۴۸ ماه از زمان ثبت نام یا تحویل خودرو از شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا، نداشتن پلاک فعال شخص متقاضی، لزوم ارائه گواهینامه رانندگی، شماره تلفن و شماره حساب بانکی به نام متقاضی، ممنوعیت انتقال امتیاز و حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه‌کشی به اشخاص ثالث و عدم امکان صلح و نقل‌و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتی اشاره کرد.

گارانتی خودرو نیز پس از پنج ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه ابطال می‌گردد. ضمن اینکه در زمان مراجعه به نمایندگی، کارکرد حداقل  ۱۰۰۰ کیلومتری خودرو الزامی است.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو مراجعه کرده؛ ضمن اینکه برای پاسخ‌گویی به سوالات حین ثبت‌نام، شماره تلفن ۰۲۱۸۲۲۷۲۷۲۷ نیز اختصاص یافته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۰۹:۱۱

اگرراست میگیدچندتاماشین بدردبخورپیشفروش کنیدنه این ماشینای که رودستتون بادکردوچنددوره پیشفروشم همش دارین این ماشینارو میگذارید

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۲۳:۲۸

نصفه پول ماشین رو ازما گرفتین مرداد ماه ماشین رو به ما ندادید هنوز پول ما سود ندارد شما رو به جان بچه تون خودروی ما رو بدید خودروی ساینا از مازندران شهرستان نور سکینه محمد پور

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۰:۴۶

پژو 405 سفید

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۱:۰۳

امیر حسین رشیدی

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۳:۴۲

عجب آدمی هستی

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۱:۱۶

خدا لعنت کنه اونی که ثبت نام میکنه

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۱:۲۷

چت میشه اون بیچاره ثیت کنه

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۱:۳۱

بهتره محترمانه صحبت کنی، همه مثل شما پولدار نیستن که نقد بدن ماشین بخرن، ماهایی که نیاز به ماشین داریم و پول کافی هم نداریم، مجبوریم این کارو کنیم، حتی شده با تحویل یک ساله و مبلغ بالا!

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۱:۳۶

جور دیگه هم میشه از مردم خواست تا ثبت‌نام نکنند

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۳:۴۶

واقعا متاسفم برات با این طرز صحبت کردنت.اگه به حرف شماها باشه ملت ماشین نخرن تا امثال شماها ماشین هاتون رو بچاپونید بهشون.من یک ساله سمند خریدم.با نصف قیمت الان برام دراومد خیلی هم راضیم ازش.از شما دلال جماعت هم نخریدم تا بسوزید

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۳:۵۴

خدا ... درست حرف زدن را بلد نیستی ...

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۳:۵۵

... اونی که ماشین نداره پولشم نداری چه کار کنه که تو ... داری لعنت میکنی خدا امثال تو رو لعنت کنه

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۴:۲۷

خدا ریشه همشونو بخشکون عامل گرونی همین قشرین که میرن تو صف

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۶:۱۷

...

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۱:۴۹

سلام خدا پدر ایران خودرو رابیامرزد من که قبلا ثبت نام کردم وماشین هارا گرفتیم هم برای خودم وهم بچه ها خیلی راضیم

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۸:۲۶

اقای سجاد شما یکم ادب داشته باشید به مدله دیگه ای بخواهید ثبت نام نکند

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۲۱:۲۰

دمت گرم

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۱:۲۱

خوب 3ماهی بزارید این چ وضعشه

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۱:۲۹

تو رو خدا این ماشین های گرون قیمت نزارین اشک ما فقرا در نیارین 😭😭ماشینای ارزونتر بزارین بخدا ۱۱ بار برا پارس ثبت نام کردم اسمم در نیومد الان دارین این ماشینا میزارین دل ما بدرد بیارین انصاف نیست ما فقرا مگه تو ای دنیا چه گناهی کردیم

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۵:۱۰

کجای دنیا اول پول میگیرن بعدماشین میدن فقط مردم بدبخت ایران اینجوریه اونم لیاقت خودمونه تا تقاضا نباشه عرضه نخوهدشد

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۱:۴۵

دناپلاس سفید

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۱:۴۶

سر ملت رو با این ماشینهای ...گرم کردین ولی خلایق هر چه لایق

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۱:۴۷

سلام الان من ۱۰۰ میلیون بدم برای 207چقدر دیگه باید بدم زمان تحویل

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۲:۱۰

اسم پلاس میذارن 50 درصد گرونر میفروشن

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۲:۱۵

خودروها را آنقدر گران کردید که دیگر کسی توان خرید ندارد.با اینکه خودرو انحصاری هست وبه چند برابر قیمت واقعی میفروشند ولی هنوز زیان میدهند .وعلت آن بی مدیریتی و هزینه های نجومی کارخانجات هست که مردم باید تاوان این بی مدیریتی ها را بدهند.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۲:۵۱

یه تعداد دارند می خرند در عرض یک روز برای همین ماشین های بی ریخت و آشغال حدود یک میلیون دویست هزار نفر ثبت نام کردند

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۲:۲۵

درودبر مدافعان اقتصادی،

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۰۰:۵۵

بروتوصف کلالیاقتت همینه

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۰۸:۱۴

باشه

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۲:۲۹

به یاری خدا همه ما جهت شکوفایی اقتصاد کشورمان ثبت نام میکنیم ودر انتخابات هم شرکت خواهیم کرد

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۷:۰۸

همه بدبختی ما وجود ادمای نادونه،

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۲:۳۴

ای بابا ثبت نام ۳ ماهه می کردین دیگه بعد از یکسال ماشین هایی که دستتون مونده به چند برابر قیمت به ما میدین

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۵:۳۲

گرونه بشه چی به تو میرسه مردم پول نان نداره توحتمن خیلی ... هستی که مردم درک نمیکنی

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۲:۵۴

از ماست که بر ماست نمی‌دونم بعضیا چرا هی توضیح میدن ملت با این شرایط راضی هستن ولکنین بزارید حالشو ببرن دم دولت ،ایران خودرو ،سایپا و هر کسی گرون می‌کنه گرم گرون تر کنید حالشو ببریم با تشکر از ...

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۴:۱۷

متنفرم از همتون

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۴:۱۷

تیبا ۲دارم با پارس تحویل فوری

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۴:۳۹

چرا واقعا پلاک فعال هارو ثبت نام نمیکنن شنیدم میگن یک فردی تراکتور داشته رد شد به خاطره اینکه پلاک فعال داشته واقعا چرا در حق مردم اینقدر ظلم میکنید

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۳:۱۷

اینقدر ماشین گرون کنید که هر ننه قمری سوار ماشین نشه و اسم بنویسه در هر خونه دوتا پراید و پژو باشه تا میتونید گرون کنید همه پول دارن اگه ندارن چرا ثبت نام میکنن😅😅😅😎😎😡😡😪😪😤😤

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۰۶:۳۵

یکم دلتونو بزرگ کنید ب جایی برنمیخوره☹

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۳:۲۲

از ماست که بر ماست!

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۵:۱۰

تو داری یکی که نداره و نیاز داره چه کنه/:

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۳:۲۴

دوستان بخدا من پراید 82 دارم همونم سوار میشم. یک سال نخرید بخدا خودشون میان التماس ملت میکنن.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۳:۴۷

اختلاف 207 سقف شیشه ای با سقف معمولی توی کارخونه یه چیزی حدود 35 الی 40 میلیونه! واقعا برای یه سقف شیشه ای؟! مشخصا سود فروش این ماشینا(اینایی که پلاس دارن) خیلی براشون زیاده

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۳:۵۹

میگن گرونه بعد ثبت نام میکنن رانا ۱۸۰ میلیون هر جور فکرش کنی نمیشه ولی بازم ثبت نام میکنن بعد بیرون هم بیاری ۱۸۰ هیشکی نمیخره!!؟

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۴:۱۸

سلام جالب اینجاست خیالتون راحت هیچکس ثبت نام نمیکنه بنده پسرعمه هام ثبت نام کردن هر کدوم ۵بار ودر امده اصلا قرعه کشی وجود ندارد ۲بار امتحان کردم دیدم اه راست میگن در اومد وجالب ترش اینکه هیچکدومشان وقتی متوجه قیمت شدن زدن به چاک ومنصرف شدن ثبت نام الکی نکنین خودتونو اذیت نکنین ای ملت گناه دارین

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۴:۳۳

اگر ملت متحد باشند این قیمت های نجومی به وجود نمیاد یکبارم که شده فقط دوماه ماشین نخرید اگر قیمتا نصف نشد اینا تاوقتی که بخرید قیمتارو میبرن بالا و فقط ضررش برای مردم عادی هست

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۴:۳۷

سلام خوش به حالتون من که ۲۱ بار ه ثبت نام کردم و در نیومده

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۴:۲۲

لطفا پارس بگذارید برای فروش هرچند ماشینها هم گران هستن و بدرد نخور

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۴:۲۵

سلام این 20 امین بار ثبت نام میکنم ومتاسفانه برنده نمیشم

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۴:۲۷

بله

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۵:۱۱

سلام پژوپارس ثبت نام ندان

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۶:۰۶

کسی بدون آشنابازی ماشین ثبت نامی بگیره؟

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۲۲:۲۰

من دنا میخوام اونم پلاس

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۲۳:۰۴

من برنده شدم بعداز۱۰بار سورن پلاس برنده شدم خداراشکر

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۰۷:۲۶

از،بچگی جون کندیم بتونیم یک وسیله ای داشته باشیم بتونیم مادر مریضمونو ببریم دکتر مسیرمون طولانی و دور...نتونستیم ماشین بخریم حالا ک کمی پس انداز کردیم قیمتا شد چندین برابر...همه ی دوره ها ثبت نام کردیم در نیومد..الان چند ماهه منتظریم باز خودروهای گرون میذارن برای ثبت نام...حق ما بیچاره ها رو میخورید الله ازتون نگذره ک نمیدونید با امثال ما چکار کردید.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۲:۱۵

من که یک گوسفند ندر کردم اگگگگگگه برنده شم

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۴:۵۲

همش تبلیغ مکنند کسی اصلا ثبت نمیکنه چرا ماشین هروز به یک بهانه گرون میکنید

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۴:۵۴

۳ماه بزارید مردم اگه پول داشتن که یک سال بدن دست شما از توی بازار مخریدن دیگه کی الان پول اضافه داره مگه قشر پول دار

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۴:۵۷

مینی بوس سفید

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۵:۰۲

207سقف شیشه ایتونم که همش از سقف اب میده ... با این تولید تا سال۹۵مردم با این قیمت 207،النترا سوار میشدن

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۵:۰۲

تارا

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۵:۵۱

ما یک ساله ثبت نام کردیم اون هم یک ساله الان یک سال شده ماشین ما را تحویل ندادن هنوز ماشین ها را تحویل ندادن بعد دارن دوباره ثبت نام میزارن واقا که

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۶:۰۸

گرون کنید هر چه قدر دلتون میخواد گرون کنید اگر ملت پول ندارن پس کی داره ثبت نام می‌کنه همه هم دو تا سه تا ماشین دارن الکی ننه من غریبم بازی در میارن

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۶:۱۷

خیلی خوبه

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۶:۱۹

سلام به جرات میگم تا وقتی ما ملت اینها رو می‌خریم باید هم ایران خودرو تا می‌تونه ...

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۶:۲۲

اگ‌میدونید بعد از ۱۰ سال ماشین رو تحویل بدید ادم از فردای خودش خبر نداره اینا میان برای ۲ سال دیگ پول میریزن حساب

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۶:۳۹

بخدا من تو کار این مملکت موندم پس این مسئولان چکارن!!!؟آخه تا کی مردم چوب ایناروبخورن!

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۶:۴۰

قیمتها معلومه یا موقع تحویل معلوم میشه

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۶:۴۱

آخه کدوم آدم عاقلی یکصد میلیونو یک سال می خوابونه واسه یه ماشین ،اونم تو ایران که فردا پس فردا ارزش پولت... هم نمیشه

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۶:۵۷

عالی ال۹۰ و سمند کاش تیپا هاکبک هم میگذاشتید من از‌ماشین خوشم میاد

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۷:۳۰

خوب

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۷:۳۹

ده روزه تحویل مشتری بدین اگه ریگی تو کفشتون نیست

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۸:۱۵

شرکت بنز آلمان آنقدر فروش نداره که شما

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۸:۲۰

تحویل سه ماه هست یا یکساله

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۸:۳۹

لطفا نخرید بنده برای اولین بار ثبت نام کردم اسمم دراومد اما انصراف دادم مافیای خودرو پولای مردم را از جیب شون درمیاره میریزه حساب خودشان بعد میلیارد ها ازپولای مردم سود میبره و تجارت میکنه چرا الکی پول هاتون رو به اینا واگذار میکنین؟ یه وقتم دیدین اینا داخل حباب گیر کردن و پول ملت به فنا رفت

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۸:۴۶

قرعه کشیها بو داره

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۹:۰۱

سلام ما که هر دوره ثبت نام میکنیم باز برنده نمی شیم دیگه خسته شدیم انقدر شرکت کردیم

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۹:۱۰

خواستار پژو پارس هستیم

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۹:۱۱

واقعا باید تشویقتون کرد که این توانایی رو دارین که یک سال قبل از اینکه مردم نه ماشینی که میخرن رو دیدن نه پسندیدند نه میدونن چجوریه دارین ۱۰۰ میلیون بی زبون رو ازشون میگیرین و میخورین 👏تازه اونم تو وضعیتی که از فردامون خبر نداریم تو این کرونا بمیریم بمونیم یه سال دیگه ماشین پلاس ... شما سوار بشیم😔

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۹:۳۱

مردم ما همیشه در صحنه اند حتی برای خرید بنجل... تا کی این مردم میخوان به اینا باج بدن خدا میدونه بابا بیدارشید

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۹:۳۲

یکی نیست بگه اگر عرضه ندارید تولید کنید وارد کنید

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۹:۵۷

سلام پژو پارس کی ثبت نام میکنن

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۲۰:۰۰

این خبر بی خود ایران‌خودرو چرا الکی منتشر می کنی ثبت نام یک ساله و دو ساله وعده سر خرمن است خاک بر سرمان

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۲۰:۱۰

پژو 207

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۲۰:۴۹

سلام وجدانا قرعه کشی یاک

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۲۱:۳۶

خداصبرتون نگدردماشین خریدن شده یک آرزوی برای خانواده ایرانی ..انشالله همه چیز درست شود

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۲۱:۴۲

ماشین آمریکایی روتحریم میکنندمیگن سنگین وپرمصرفه درعوض چینی مونتاژ روبه همون قیمت آمریکایی می‌فروشند تازه اگه بدن تحویل

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۲۱:۵۷

شرایطش برا بنده که تا به ثبت نام نکرده ام ظالمانه هست

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۲۱:۵۸

ماشینه خوب می‌خوام

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۲۱:۵۹

ای چرا ایقد گرون. خدا.......

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۲۲:۱۲

از پارسال تاکنون فقط ثبت نام و قرعه کشی گذاشتند همه دوره ثبت نام کردیم و خبری نشد و هر دوره قیمت را بالا بردند. پارس از ۷۴ به ۱۲۷ میلیون رسید تا عید . دوستان لعنت کردند کسی که ثبت نام کند، چاره ای نداریم قیمت بازار دو سه برابره ، این قیمت هم توانایی نداریم یعنی یک کارمند در شرف بازنشستگی یک ماشین حقش نیست تو این کشور... کسانی که این وضعیت را به وجود آوردند لعنت کنید

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۲۲:۱۹

به فکر خیابانهایشان نیز باشید ترافیک هرروز سنگینتر میشود.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۶:۵۸

خدا ازشون نگذره کلاهبردارن سالی چند بار گرون میکنن .

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۲۳:۵۷

من فقط یک پلاک فعال دارم اون هم روی پراید مدل ۸۷ اگه هرجای دنیا بود الان یک ماشین به من می دادند بخاطر اینکه آز یک ماشین استفاده کردم الان پلاک داره پاک واز بین میره

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۷:۲۴

تو چرا می خوای پولتو اینجا بخوابونی با دولت کار کن

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۰۰:۲۰

ترو خدا این بار واسه من در بیارید ..بخدا رو ماشین برادر خانومم دارم کار میکنم کی پس بگیره خدا میدونه..اگه پس بگیره باید برم سر کوچه گداییی کنم بخدا دارم راست میگم

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۰۱:۰۸

تو این گرونی اما چه میشه کرد دنا پلاس اتومات مشکی

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۰۱:۰۸

هرچقدر متقاضی بیشتر باشه قیمتهارو بالاتر میبرن

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۰۶:۳۹

چرا نگفتین این طرح پیش فروش بدون سود پیش پرداخت بوده

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۰۸:۵۰

خلایق هر چه لایق' از ماست که بر ماست ' فردا هم همه تو صف وایسید' یجوری باید نشون بدی که ناراضی هستی 'اگر زندگی بر وفق مراده خب برو

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۲:۲۰

ازقدیم گفتن سزای گران فروش نخریدن . ماشینای ایرانی را مثلا در عراق با یک پنجم بزور تبلیغات میفرشن اما همان ماشین را بزور قرعه کشی قیمت چند برابر باتهیه کنییم .فقط خداکمک کنه.!!!

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۲:۲۲

من چند بار ثبت نام کردم برنده نشدم همش باند بازیه فقط دروغ دروغ دروغ گند اینم بیرون میاد

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۳:۵۰

همه گرونی و انحصار و این ها یه طرف چقد ..شدن که واسه یکسال، سود مشارکت و انصراف رو هم صفر گذاشتن!!!

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۴:۴۱

پژو 405 چرا نیست لطفاً پژو 405 رو نیز بگزارید

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۶:۵۴

تا زمانی که ملت تقلید کار این صف ها روشلوغ می کنن.باید بکشن هرچی که به سرشون میاد.نوش جونشون

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۷:۳۲

خیلی هم خوبه دلتون بخاد رانا پلاس

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۵:۵۹

پول مردم بیچاره یک سال داخل حسابتان باشه و یک ریال سود ندین!!!!!!!!!!! بخدا خیلی پروهستین

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۷:۰۶

واقعا واسه نژاد اریای متاسفم ک هیچ جای دنیا اینجوری نیست من یکسال ثبت نام کردم اسم در امد پولشم جور کردم موقع پرداخت میزد هویت شما نامشخصه دستمم ب هیجا بند نشد واسه ی ماشین ۳۰ ملیونی باید ۱۳۰ ملیون پول داد اونم با قره کشی اونم یسال ریگه

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۷:۳۸

اگه کسی 90تومن نقد داره اسگوله که یکسال میده دست اینا برو عزیزم ی خر بخر بنداز زیر پات یکسال کیف کن تا سال دیگه کی مرده کی زنده

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۸:۲۲

سلام اقا محمد منم حرفتون رو قبول دارم ولی همینم اینا فکر میکنن برای ما ها زیادیه ذهنیتشون با ما خیلی متفاوته

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۸:۲۹

فروش فوق العاده بزارید داییییییی

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۹:۳۴

دوستان به نظر من قبل از اینکه ثبت نام کنید ببینید اونهایی که برنده شدند ماشینشون چقدر اختلاف قیمت با بازار آزاد داره !بعد ثبت نام کنید.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۹:۵۶

ثبت نام دنا

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۲۳:۰۱

ماشین هنوز تولید نشده پیش فروش میشه مثل شاهین - جاده مخصوص نشین ها حکومت می کنند فروش قطره چکانی سیاست اونهاست

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۲۰:۲۸

بنده 10 تا ثبت نام کردم سود خوبی داشت

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۲۱:۰۹

به خدا توی فامیلای ماهرکس پولدارتره،بهش ماشین افتاده!حداقل یه نگاهی بندازید به اموالشان به هرکس اوضاع اقتصادی خوبی ندارن بدین

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۲۱:۱۹

واقعا بازم کسی هست که ثبت‌نام کنه

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۲۳:۱۵

آه قیمت تا سال آینده سه بار میبرن بالا بدبختاهول هوش 50 الی 60 میلیون دوباره می کشن روش

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۳۰ ۱۴:۳۹

سلام ایران‌خودرو فقط داره برا پولدارا و کارخونه دارا ماشین می‌ذاره امیدوارم خیر نبینید

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۲۲ ۰۷:۳۸

آقامن۲۰بارثبت نام کردم همش چرت بود