• شنبه / ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۰۹:۱۹
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1400022516989
  • خبرنگار : 71516

تشکیلات خودگردان فلسطین مداخله آمریکا برای توقف فوری حملات به غزه را خواستار شد

تشکیلات خودگردان فلسطین مداخله آمریکا برای توقف فوری حملات به غزه را خواستار شد

ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین عملیات قتل وحشیانه و برنامه‌ریزی شده رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها را محکوم و تأکید کرد که سکوت آمریکا در قبال این تجاوزات باید به پایان برسد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، نبیل ابوردینه، سخنگوی ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد: سکوت دولت آمریکا درباره اقدامات اسرائیل و گفتن اینکه این اقدامات در راستای دفاع از خود است به کشتارها در غزه، کرانه باختری و قدس منجر شده است برای همین از دولت آمریکا می‌خواهیم به عنوان تنها کشور در جهان که می‌تواند تجاوزات رژیم صهیونیستی را متوقف کند اگر مایل به صلح و امنیت منطقه‌ای و بین المللی است تحرکات جدی و فعال انجام دهد.

وی گفت: مردم فلسطین هرگز تسلیم نخواهند شد و از خاک خود، قدس و مقدسات کوتاه نخواهند آمد. صبر و اراده و مبارزه تاریخی این مردم که تمام توطئه‌ها را از بیش از صد سال پیش سرنگون کرده است مقدسات، سرزمین، تاریخ و هویت مقدس را حفظ می‌کند. فلسطین و قدس بزرگتر از همگی آن‌ها هستند و صلح و روابط با هر طرفی به هر بهایی انجام نخواهد شد. منافع و حقوق مردم فلسطین و حفظ آرمان‌هایمان اساس تحرکات و سیاست‌هایمان است.

ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین همچنین عملیات قتل وحشیانه و برنامه‌ریزی شده نیروهای اسرائیلی علیه شهروندان بی گناه فلسطینی در کرانه باختری، نوار غزه و قدس را محکوم کرد. دولت اسرائیل مسئولیت کامل این تنش خطرناک و ریختن خون فلسطینی‌ها را برعهده دارد.

این تشکیلات نسبت به ادامه این اقدامات جنایتکارانه هشدار داد و از دولت آمریکا خواست برای توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی فورا وارد مداخله جدی و سریع شود.

ریاست تشکیلات خودگردان پایداری و صبر مردم فلسطین به ویژه در قدس و نوار غزه را که در معرض حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی هستند و به قتل کودکان، زنان و انهدام منازل و برج‌های مسکونی منجر شده، ستود.

ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین خواهان توقف فوری حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه و خارج شدن تمام شهرک‌نشینان و سربازان اسرائیلی از قدس، پایتخت فلسطین شد.

این تشکیلات از شورای امنیت، کمیته چهارجانبه صلح خاورمیانه و نهادهای منطقه‌ای و بین المللی خواست به مسئولیت‌های خود برای توقف تجاوزات جهت حفظ امنیت و صلح بین المللی عمل کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha