• شنبه / ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۰۹:۵۴
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 1400022517027
  • منبع : قوه قضاییه

بیانیه حضور رییس قوه قضاییه در انتخابات ریاست جمهوری منتشر شد

رییسی: خدایا تو شاهدی دنبال مقام نبودم/ مستقل آمده‌ام

رییسی: خدایا تو شاهدی دنبال مقام نبودم/ مستقل آمده‌ام

سید ابراهیم رییسی رییس قوه قضاییه برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری بیانیه‌ای منتشر کرد.

به گزارش ایسنا، متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
اَللّهُمَ صَلِّ عَلی علی بن مُوسَی الِّرِضا المَرُتَضی بعَدَدِ ما اَحَاطَ بِهِ عِلْمُکَ
مردم شریف ایران، خواهران و برادران عزیزم،
سلام علیکم
انقلاب شکوهمند اسلامی مردمی شما، چهل و سومین سال خود را می‌گذراند و همچنان شعارهای مبنایی ما که تحقق ارزشهای دینی، عدالتخواهی، استقلال‌طلبی و آزادی‌جویی بود، بعنوان اولویت‌های ممتاز، در بلندای آرمان انقلاب می‌درخشند. آرمانی که زنده، پویا، قابل دستیابی و امیدآفرین است. پیشرفت های مادی و معنوی " اصحاب ما می توانیم" خمینی کبیر و خامنه ای عزیز، کشور ما را از حضیض ذلت به قله عزت رسانید. کتاب زرین افتخارات زنان و مردان سرزمینم مملو از لحظات تلخ و شیرینی است که سرنوشت یکسانی را برای ما رقم زده است. آرزوی «ایران قوی و سربلند»، فصل مشترک این تاریخ پر فراز و نشیب است.
اگرچه مساعی صورت گرفته در دوره‌های متمادی، قابل تقدیر است، اما اینک در آستانه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ضعف مدیریت اجرایی، تقلیل توجه به آرمانهای مبنایی یا انحراف از آن، بخشی‌نگری، گم کردن اولویت‌ها، تن دادن به ساختار فرسوده، جهت‌گیری‌های چندگانه و متعارض، بوروکراسی ناکارآمد و مزاحم، سیاست‌زدگی، چشم‌دوختن به بیرون و تحقیر توان داخلی سبب شد که انرژی متراکم و بی‌بدیل قوه اجرایی، نه تنها به صورت کامل و مؤثر استفاده نشود، بلکه خود، منشأ پیدایش مسائل پیچیده در کشور باشد. البته فشار سنگین و بی‌رحمانه بدخواهان و معاندان انقلاب اسلامی در طول این چهار دهه، حتماً بر وضع غیرقابل قبول کنونی مؤثر بوده‌اند ولی علت اصلی شکل‌گیری این وضع، به سوء تدبیرها، ناکارآمدی‌ها و تضییع فرصت‌های خدمتگزاری باز می‌گردد.
•    قرار نبود که از درد مردم بی خبر باشیم.
●    قرار نبود که مردم در فشارهای اقتصادی بی پناه بمانند.
●    قرار نبود که از آمدن به میان مردم واهمه داشته باشیم.
اینک ماییم و رنجها و امیدهای مشترکمان. رنجی از جنس زخم‌های دردآور معیشتی و اقتصادی بر پیکره اعتماد عمومی، و امیدی متکی بر منابع سرشار انسانی و فکری و مادی که چشم‌انتظار مدیریتی توانمند و متکی به مردم برای رسیدن به ایرانی قوی برای همه است.

در طول چند ماه گذشته، گروه‌ها و اقشار و اصناف مختلف، اینجانب را دعوت به نامزدی در انتخابات می‌کردند و البته برخی دلسوزان نیز با دلایل مختلف، خیرخواهانه، می‌خواستند در برابر این مطالبه مقاومت کنم. آنچه من را با این استدلال همراه می‌ساخت، مسؤولیت سنگین قوه قضائیه و برنامه‌های تحولی بود که به پشتوانه تجربه و آشنایی به مسائل و چالش‌های دستگاه قضایی و به یاری طیف وسیعی از نخبگان، و همراهی و امیدآفرینی قاطبه مردم، با جدیت دنبال می‌کردم و بحمدلله ارکان استقرار مسیر تحول فراهم گردیده بود؛ اما لطف مردم به این خدمتگزار کوچک تا سر حد مطالبه‌ای فراگیر و عمومی گسترش یافت.

اگر این خواست عمومی نبود، برای ادامه مسیر تحول در قوه قضائیه، آسوده‌خاطر بودم. اما مقاومت بیشتر در برابر این موج گسترده، بیش از هرچیز، بی‌اعتنایی به اراده مردم بزرگوار سرزمینم، و گمان راحت‌طلبی در میدان نبرد با رنج‌های مشترکمان را ایجاد می نمود.

انبوه بدهی های دولتی، رشد سرسام آور نقدینگی، نظام بانکی غیر مولد، تورم کمرشکن، به هم ریختگی بازار مسکن و خودرو، مشکلات کارگران قراردادی و شرکتی، کارخانه ها و کارگاه های تعطیل شده، بیکاری جوانان تحصیل کرده، تبعیض آزاردهنده در حقوق و دستمزد و هزاران زخم مزمن دیگر، تنها گوشه ای از این دردهای مردم است.

 تجربه طولانی اینجانب در سطوح مختلف مدیریتی، به روشنی بر من ثابت کرده است که اگر فساد و مبارزه با آن در کانون‌های اصلی خود مهار نشود و به علاج یک قوه قاهره بیرونی گره بخورد، جریان آن در شکل‌های مختلف ادامه می‌یابد و بلکه روز به روز گسترده تر می شود. بر این مبنا، حضور خود در عرصه انتخابات را مجاهدتی بنیادین برای مبارزه کانونی با فساد می‌دانم که ان شاء الله با هزینه‌های بسیار کمتر، ریشه‌ها و بسترهای فسادزا را بخشکاند.

روشن است که مردم به وضع موجود اداری و اقتصادی کشور که نه با ارزش‌های انقلاب و نه با انتظارات جمهور و نه با امکانات و توانایی‌های موجود سازگار نیست، معترض، و گله‌مندند. دولت آینده، برای علاج این درد مشترک، باید عمیقاً معتقد به تحول و تغییر اساسی ریل اداره امور اجرایی کشور به نفع مردم باشد تا در آینده‌ای نزدیک، تلخ‌کامی‌های ناشی از بی‌عدالتی، خمودگی و حاشیه‌سازی را به طعم شیرین و خواستنیِ احساس اجرای عدالت مبدل گرداند.

اینجانب فرزند ملت بزرگ ایران و سرباز کوچک انقلاب اسلامی، با استعانت از خداوند قادر متعال و  توسل به امام عصر(عج) و ارواح طیبه شهیدان برای ایجاد تحول در مدیریت اجرایی کشور، و مبارزه بی‌امان با فقر و فساد، تحقیر و تبعیض، با احترام به همه نامزدها و گروه های سیاسی، به صورت مستقل به صحنه آمده‌ام و تنها در برابر ذات اقدس الهی و پیشگاه ملت ایران، خود را متعهد و مسؤول میدانم.

با شناختی که از چالش ها، ظرفیتها، استعدادها و سرمایه های این کشور کسب کرده ام، آمده ام تا با کمک همه مردم ایران، و در طلیعه گام دوم،"دولتی مردمی برای ایرانی قوی" تشکیل دهم:
✔    دولتی که ارکان و مسئولیت های اصلی آن بر دوش جوانان شجاع، تحول خواه، متخصص، پاک و ضد فساد خواهد بود که هر کجا به آنها اعتماد شد،  قدرت و افتخار برای ایران آفریده اند.
✔    دولتی که توجه به محرومان و مستضعفان و طبقات پایین جامعه از مهمترین اولویتهایش خواهد بود و اجازه نخواهد داد که عزت و شرافت و کرامت آنها خدشه دار شود.
✔    دولتی که با اجماع ملی و دیپلماسی هوشمند و مبتکر، حتی یک لحظه را برای رفع تحریم‌های ظالمانه از دست نخواهد داد. با دیپلماسی برآمده از قدرت و توانایی‌های داخلی، تعامل و رابطه دوستانه و مقتدرانه با دنیا، مخصوصاً با همسایگان را، با سرعت پیگیری می کند.
✔    دولتی که پاسدار آزادی بیان و قلم، و حقوق اساسی همه شهروندان ایرانی و متعلق به همه مردم ایران است. باید راهها و بسترها برای نقش آفرینی مردم در تحقق عدالت باز شود و ملت ایران، زنان و مردان، با قومیت های مختلف، با زبان های متنوع و با سلایق و باورهای فرهنگی و سیاسی متفاوت، باید به یک نسبت به دولت احساس تعلق کنند و «ایرانی بودن» برای تضمین همه حقوق شهروندی آنها کفایت کند.  
✔    دولتی که دیوارهای برافراشته در مقابل شفافیت عملکرد و قراردادهای پر حاشیه را فرو خواهد ریخت و خود را در اتاق شیشه ای در منظر ارزیابی و قضاوت مردم قرار خواهد داد.
✔    دولتی که تأمین اشتغال پایدار را تکلیف قطعی خود می داند و اجازه بیکاری و اخراج ظالمانه کارگران را نخواهد داد.
✔    دولتی که خود را موظف به رشد و بالندگی فکری، علمی، فرهنگی و اخلاقی جامعه می داند و به پشتوانه فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی خود، و با نقش آفرینی اصحاب فرهنگ و اندیشه، امکان بالندگی و تبلور بیشتر فضائل اخلاقی آحاد مردم ایران را فراهم خواهد کرد.

مردم عزیز ایران،
 در آستانه قرن جدید نیازمند «تحول» همه‌جانبه و نظام‌مند برای نیل به «ایران قوی» هستیم. تغییرات جزیی و پنهان کردن مسائل اصلی مردم در تعارفات سیاسی و زدوبندهای جناحی، دردی را دوا نمی‌کند. مردم از انتخابات به دنبال این نیستند که فرد یا گروهی از صندلی قدرت بلند شود و قبیله دیگری با نشستن به جای آنها، امکانات کشور را بین خود تقسیم کنند. نتیجه انتخابات باید «تحول» واقعی یعنی بازگرداندن امید و نشاط به زندگی مردم باشد.

در پایان از همه گروه‌ها، محرومان و دردکشیدگان،دانشگاهیان، حوزویان، نخبگان، جوانان عزیز و آحاد جامعه که مطالبه حضور اینجانب را داشتند و همه آنانی که خواستار تغییر وضع موجود هستند، برای همسنگری و کمک به خلق مشارکت حداکثری تاکید می نمایم و یقین دارم که به فضل خداوند آینده‌ای بسیار روشن و چشم‌اندازی بسیار زیبا و دلنشین در انتظار ملت صبور و شکور و شایسته ایران اسلامی است.

خدایا تو شاهدی که هیچگاه دنبال مقام و قدرت طلبی نبوده‌ام و در این مرحله نیز برخلاف میل و مصلحت شخصی و تنها به منظور انجام وظیفه در جهت اجابت توده مردم وجوامع نخبگان و رعایت مصالح اجتماعی و رفع رنج مردم و ایجاد امید پا به عرصه گذارده ام و در این مسیر از تو و اولیاءت استمداد می طلبم تا خدمتگزاری شایسته برای این مردم قدرشناس و رنج کشیده باشم. ان‌شاءالله. بعونه و کرمه.

سید ابراهیم رئیسی
25 اردیبهشت 1400

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۰:۰۱

باز منت ها شروع شد. آره فقط دلت به حال ما میسوزه که داری میای. مرسی ازت.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۵:۳۵

آره روحانی برای تو خوبه که مردم ... رئیسی حداقل از جنس مردم

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۵:۴۳

تو که معلومه یا از منافق ها...ی یا از این سرمایه دارا

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۹:۵۳

دوباره شروع شد 4 سال قبلم که رئیسی اومد همین حرفا رو زدین که روحانی اومد بدبختمون کردا

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۲۰:۱۶

آقای رییسی! اگر هوس رییس جمهور شدن داری این گوی و این میدان! حالا از خدا مایه گذاشتی، ما کی باشیم با خدا سر وکله بزنیم. ولی سر بنده های خدا و مردم ایران منتِ الکی نزار. بیا رُک و راست بگو که اومدی رییس جمهور بشی. حالا یا رای میاری یا نمیاری! دیگه یه کاندیدا شدن که اینهمه آسمون و ریسمون بافتن نمیخواد.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۵:۰۷

موقع انتخابات همه میشن از جنس مردم دلسوز مردم متاسفانه مردم ما هم حافظه اشون ضعیفه سریع تو دام میفتن

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۲۱:۲۴

هرکی ازت خواست بیایی بخاطر پست ومقام وپوله خودتی ما نمیخوایم کی رو باید ببینیم

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۲۲:۳۲

ایول به حرفات

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۰:۱۲

خدمتگذار نه عزیزانم، خدمتگزار! همکارِ ویراستار لازم ندارین؟

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۸:۳۳

یک کت شلواری اومد دیدیم.احمدی نژاد.بسه.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۷ ۰۹:۴۶

این چه منش بدی که داریم یک نیروی کارآمد هم که اومده تخریب میکنید

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۷ ۱۰:۲۷

همون خدمتگزار درسته. خدمتگذار غلطه

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۰۸ ۱۱:۵۴

بابا تو دیگه کی هستی؟

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۰:۱۴

نوبتی هم که باشه نوبت کت شلواری هاست تا به 4 رییس جمهور معمم داشتیم بس است

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۵:۵۲

حقیقتا حضور شما بارقه ی امیدیست بر دل مستضعفان سلام بر شما

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۷:۲۴

کت و شلواری یا معمم فرقی ندارند شما به انسان بودن آدمها بنگرید که آیا او خدارا در نظر میگیرد وکار می کند یانه

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۲۳:۰۴

خدایا تا کی باید چوب این مردم نادان رو بخوریم ؟!

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۰:۲۹

آره همه عشق خدمت هستن...من جمله شما ... لطفا در اولین قدم به اسم آزادی، دین خود را به ملت ادا کرده و زندانیان عقیده را آزاد کنید.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۰:۳۹

عجب پس بر خلاف میل شخصی اومده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خب مگه زورت کردن؟؟ ....

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۸:۴۱

خخخخخ 🤣🤣

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۲۲:۲۷

درود به شرف خودت

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۰:۴۴

درود به شرفت✋

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۲۲:۳۰

درو به خودت

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۹:۱۱

اگه دنبال مقام بود میخاست چیکاره بشه؟؟؟

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۰:۴۵

درود

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۰:۴۶

خداوند حافظ این سید بزرگوار باشه و بتواند به این مردم قدر شناس خدمت کنه انشاالله

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۰:۴۷

سید عملکرد شما معرف شماست فوق العاده هستی سید

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۰:۴۷

رای همه ی ما ، رئیسی .

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۰:۴۹

احسنت. افرین بر فرزند شجاع و فساد ستیز ملت ایران

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۲۱:۴۴

شما معلوم نیست دلتان از جای دیگه پره سر یکی دیگه خالی میکنید چه مشکلی داره که اگر تشخیص دادن توی ریاست جمهوری بهتر میتونن خدمت کنن وارد میدان بشن خدا کنه اشتباهات چندبار تکرار شده را مردم تکرار نکنن و انشاالله شخصی که دغدغه اش خدمت به مردم و در نظرش خداست رای بیاورد

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۰:۴۹

اره جون خودت . اصلا دنبال مقام و ریاست نیستی . دغدغه شما فقط خدمت هست . مرد حسابی اگه بحث قدرت نیست همونجایی که ... هست میموندیو قوه قضاییه را سروسامان میدادی نه اینکه همتون پست تانو رو ول کردید افتاد دنبال ریاست جمهوری . تا دیروز نه شما نه سعید محمد ن خیلیایی دیگتون اسمتون تو پاورقی ها هم نبود . امروز صدا وسیما بصورت یکطرفه فقط داره شماها را تبلیغ میکنه.....

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۲۳:۴۸

دمت گرم‌که حرف حق زدی

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۰۳:۰۵

سلام...درقبال این نظربدورازانصاف تان بایددردرگاه الهی پاسخگوباشید.درضمن سیدصددرصدبانظرحضرت ولیعصرعج رئیس جمهوره ومن خیلی وقت پیش خواب این اتفاق نیک رادیدم...یاعلی

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۵:۱۶

ببین اولا گزینه بهتر از رییسی اصلا نیست ، دوم شما کی هستید که از درون مردم صحبت می کنید با این حرف هایتان یک عده نادان رو با خودتان همراه می کنید تا اخر این کشور را بدبخت کنن

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۷:۳۷

به کجا وصلی که اینطوری حرف میزنی؟؟؟

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۰:۵۲

همه جورش رو دیدیم این هم از نوع خدا در خدمت من!

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۰:۵۸

خدایا تو شاهدی که هیچگاه دنبال مقام و قدرت طلبی نبوده‌ام!!!!!!!!!!!!!!!

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۱:۰۴

ببینیم و تعریف کنیم. از میزان سلامت دستگاه قضا میتوان بر میزان کارآمدی آقای رئیسی پی برد. انشاء که صحبتهای رئیسی در عمل اتفاق بیافتد.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۵:۰۷

ببخشید میزان کدوم سلامت دقیقا؟؟ اگر بزرگ شده سوییس بودی چی میگفتی 😄

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۹:۴۳

آقای رئیسی در دستگاه قضا با برپا کردن کارخانه های بسیاری که شاهکارش رو میشه تو هفت تپه دید گردن کلفت هایی رو به دادگاه اورد که کار هر کسی نبود ایشان شاهکار های بسیاری در ایم مدت انجام دادند

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۱:۰۷

سلام بنویسید آقای رییسی نامزد انتخابات بخوانید آقای رییسی رییس جمهور اسلامی ایران امید که برای موارد اعلامی برنامه مدونی نیز وجود داشته باشد .

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۱:۰۹

اول از همه بگو سال 67 چه اتفاقاتی رخ داد؟!

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۰۷:۴۴

دقیقا

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۱:۱۳

خدایا دیگه بسه.دیگه گول نمی خوریم.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۱:۱۴

منتظر شکست سختی باید باشد وبه سرنوشت ناطق نوری مبتلا می شود

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۱:۳۲

همه باهم به رییسی

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۶:۳۱

لطفا از جانب بقیه نظر نده. آقای رئیسی هر وقت تونستی دستگاه قضا رو درست کنی بعد بیا مملکتو آباد کن.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۶:۴۲

همه با هم به لطف خدا آیت الله ریسی

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۱:۳۷

رای ما رئیسی

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۱:۴۶

اونجاش قشنگه که خدارو شاهد میگیره هیچگاه دنبال پست و مقام نبوده!!!....!!!

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۱:۵۷

قوه قضاییه جایگاه به مراتب بهتری برای مبارزه با فقر و فساد است

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۲۰:۵۷

احمدی نژاد خود را بجای قانون قرارداده و صلاحیت تایید را از دست داده.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۱:۵۹

نمیامدی بهتر بود ، چون ملت احمدی نژاد انتخاب کردن

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۲۰:۴۵

رای ما رئیسی عشقم رئیسی

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۵:۲۴

احمدی نژاد برای هرکس به جز ملت حرف میزنه

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۲:۰۰

قسمت را باور کنیم یا دم خروس را...!!!! تو همین الان داری نون رانت و مقامت را می خوری!!!

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۲:۰۰

سلام. سید اولاد زهرا(ع) خوش آمدی مطمئنن با امدنتون باعث تحولی بزرگی خواهیم شدهمچنان که در هر کجاکه قدم کذاشتید شاهد تحول بودیم.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۲:۰۲

چرا نظرات را پخش نمی کنید

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۲:۰۶

شخص طمعکار به چه درد کشور می خورد؟ حالا خدا خدا هم میکند.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۲:۰۸

خداقوت سید

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۲:۱۵

خیاط افتاد تو کوزه

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۲:۱۶

آقای رییسی خطای ناطق را مرتکب نشو

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۲:۱۹

به یاری خدا موفق باشید،

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۲:۲۱

از تو بعید بود ای عاقل

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۲:۲۲

سلام چشم انتظار حضورت هستیم وامیدداریم مانند تحولاتی که در قوه قضاییه ایجاد کردی درریاست جمهوری ایجاد کنی

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۲:۲۲

امروز مردم به شخص دلسوز نیازمندند نه ....

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۵:۱۹

شما که هستید که از دل مردم صحبت می کنید با همین حرف هایتان کشور را بیچاره کردید ،نکنه می خواید به احمدی نژاد رای بدید کسی که به گفته خودش قانون رو شورای نگهبان رو قبول نداره!!

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۲:۳۰

بهتره بگید حب مقام مجبورم کرد بیام.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۹:۳۸

اینطور نیست. کسی که حب مقام داره احمدی‌نژاد هست چون بخاطر رسیدن به ریاست جمهوری هر حرفی میزنه و دست به هرکاری میزنه. آقای رییسی نشون دادن که مرد هستن و برای مردم میایند

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۲:۳۲

سلام شما خیلی از نظر عملکرد عالی بودین و هستین ولی حضور شما بیشتر توی قوه قضایی احساس میشه!کاش اونجا مونده بودین و به رسالتی که رهبر برای شما تعیین کردن عمل میکردین

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۲:۳۵

همه باهم ریسی یاصاحبالزمان روزازنوشادی ازنو

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۲:۳۹

درود بر رئیسی عزیز خوش امدی چشم انتظارت بودیم

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۲:۴۰

انشااله موفق و سربلند باشی

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۲:۴۰

قحط الرجال..؟ رئیس قوه قضایی مگه استعفا داده و قانونیه این ثبت نام.؟؟ دعوت اقشار کجا بوده؟ دنبال پست مقام نبودند الحمداله

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۷:۱۱

سلام بر سید عزیز سید جان موفق باشی ان شاءالله ما در خدمت شما هستیم ...پیروز و سر بلند باشی سید جان 🌹

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۲:۴۵

با نام ویاد خدا، وبه امید پیروزی عظیم برای شما فرزند پاک فاطمه زهرا سلام الله علیها

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۲:۴۵

باتمام وجودازسیدعدالت حمایت کرده ،وهمچون دوران ۸ساله دفاع مقدس ،جهادی،انقلابی،ودرجهت خدمتگزاری تا فدای جان درکنار فرزند پاک فاطمه،،س،،سیدابراهیم رئیسی ایستاده وافتخارمان خدمت به ملت شریف ومظلوم ایران عزیز است که درطول چندسال اخیرزیرفشاراقتصادی ناپاک وسرمایه داران فرصت طلب له شده اند.پس همان فداکا ی خواهیم کرد که دردوران ۸سال دفاع مقدس بدون چشمداشتی غیرتمندانه کردیم واکنون هم به خدای متعال قسم یادمیکنم که ازمستضعفین وبدون سرپناه ومسکنی بعد ازجنگ تحمیلی تاکنون درسخت ترین شرایط ممکن به همراه زن وفرزندانم سپری گرده ایم .وامیداست که دراین راه ودرحمایت سیدمحرومین موثرواقع شوم ...جانم فدای ملن شریف وغیرتمندایران...

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۴:۵۴

اینهمه قداست زایی برای چی هست؟ این آقا هم یک کاندیدا ریاست جمهوری است. جمع کنید این مقدس سازی ها رو.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۲:۴۶

واقعا دنبال مقام نبودی که تا این سن تو دستگاههای دولتی بودی خدا کمکت کنه شما تو بهترین مکان و بهترین امکانات و ما اینجا حتی توان خرید که کیلو میوه معمولی رو هم نداریم برای همه و خودم متاسفم

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۲:۴۸

آقای رییسی در برنامه تبلیغاتی ریاست جمهوری تان اعلام کنید در دولت بنده معافیت دو برادری اجرا می شود وبگویید دیگر در خانواده هایی که دو فرزندشان خدمت رفته حق شان است فرزند سوم معاف شود

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۲:۵۷

انشاءالله که شاهد حضور یک رئیس جمهور با کفایت و درایت مثل آقای رئیسی باشیم، خدا حفظشون کنه

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۲:۵۷

خیلی خوش آمدی سید بزرگوار

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۳:۰۳

شما در قوه قضائیه بمانید بهتر بزارید احمدی نژاد بیاد رئیس جمهور بشه شما دوتا میتونید دست در دست هم بزارید ایران رو بسازید اقای رئیسی جلو ناعدالتی در بورس بگیرید شرکتای دولتی صدمه زیادی به مال مردم زده در بورس مخصوص پلایش یکم هشت ماه باقول ثروت ملی به مردم داده ولی هنوز زیر قیمت پذیره نویسی داره معامله میشه

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۳:۱۵

دیو چو بیرون رود فرشه درآید

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۳:۲۱

تقبل الله!!

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۳:۲۲

زنده باد سیدجان

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۳:۳۴

سلام بر ابراهیم بت شکن

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۳:۳۹

آقای رییسی در پرونده کاری خود بسیار موفق بوده اند.چقدر از کارخانه ها با وجود آقای رییسی رونق گرفت

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۳:۵۳

پس الان حاج اقا برای چی ثبت نام کرده؟!!! همش اجبار، اکراه یا وظیفع 😐

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۳:۵۴

ایکاش تو قوه قضائیه میماندیخدمت بزرگتری ب مردم کرده بودی

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۳:۵۹

رای ما رئیسی

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۴:۰۳

اگر حرفت رو باور نکنیم جرمی مرتکب میشیم؟

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۴:۰۸

با سلام اگر ایشان دنبال قدرت و مقام نیست میتواند در همان مسند قوه قضاییه به کشور خدمت کند،، دم خروس رو باور کنیم یا قسم حضرت عباس

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۴:۱۱

اگر راست میگید چرا از قوه قضاییه استعفا ندادید؟ پس به خاطر خدا نیا! بچسب به همون قوه قضاییه!

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۴:۱۱

سلام آقای رئیسی به دادما مستاجرها برس خدا قوت برادر عزیزم

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۰۴:۵۷

انتظار از هیچ خلق خدایی نباش..توکل کن بخدا و خودت همت کن ..دلتو خوش نکن که دولتی عوض بشه معجزه میشه..

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۴:۱۲

اگه نبودی برای چی اومدی؟؟؟؟؟؟؟!!

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۴:۲۰

مستقل؟!!! من چیزی نمیگم.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۴:۲۲

اصلا از اولش هم معلوم بود که هی سفرهای استانی می‌رفتی حاجی مردم رو چی فرض کردی اگر بخاطر خدمت میایی همون جا کم جایی نیست ....

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۰۰:۰۹

سلام اره به خداپرونده ای دارم که بعدازسه باررفتم دنبال کارپرونده سردفتردرجواب به بنده گفت اگربخواهی زیادبیاداینجانوبت پرونده ات عقب می‌اندازم۰این هست ضعف قانون ما

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۴:۲۲

کاش اقای رییسی اول مشکلات مهم وبزرگ قوه قضاییه .ناعدالتی در دادگاهها .برخورد با افرادناسالم در دادگستری ودادسراها راحل میکردند بعد درقامت کاندیدریاست جمهوری ظاهرمیشدند.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۴:۲۷

دمت گرم

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۴:۴۶

حالا که قراره آیت ا…رئیسی، رئیس جمهور شوند.که ما و تمامی اعضای خانواده همچون سال ۹۶ دوباره با افتخار به ایشان رای خواهیم داد، حتما می بایستی فردی به معنی واقعی سالم، شایسته و آشنا با مسائل و مشکلات موجود در قوه قضاییه و بویژه بدون حاشیه که به هیچ وجه هیچگونه شائبه ای در مورد خودش ، خانواده اش و اطرافیانش نباشد توسط ایشان برای ادامه مسیر تحول قوه قضاییه به مقام معظم رهبری برای جانشینی پیشنهاد گردد.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۴:۵۸

آفرین بر شما که علی رغم مشکلات آمدی امیدوار شدیم به حل آنها چرا که هم تواناییت بالاست هم توکلت خداوند یاریت کند تا ملت را سر بلند کنی و بر مشکلات غلبه نمایی

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۵:۱۱

به نظر من کار خوبی کرد قوه قضایه رو ول کرد مهم اول معیشت و اقتصاد مردم امام علی فرمود وقتی فقر وارد شود ایمان از پنجره بیرون میرود درود بر شرفت عزیز دل

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۵:۰۳

دولت قوی یعنی جنگ فرهنگی اقتصادی و سیاسی با دنیا و بن بست

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۵:۰۵

بله ممکنه که شما دنبال پست و مقام نباشین ولی اطرافیان به نظر میرسه که خیلی دنبالن که شما رو بر خلاف میلتون وارد انتخابات کردن. و کاملا هم مشخصه که مستقل اومدین ، اون اصول گراها هم حتما دارن از من حمایت میکنن😏 آقای رئیسی توی دام اصول گرا های چسبیده به قدرت و فتنه ی اصلاح طلبان وارد ماجرا شد.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۵:۱۳

دلم بحال ایرانم سوخت ،که مردمانش به چه روزی افتادن

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۵:۱۰

ببین خدا رو چی فرض کرده دیگه چه برسه به من و شما

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۵:۳۴

#من روحانی نیستم.....

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۵:۲۱

اگر نیت شما خوب باشه ، خدا بهش آگاهه. نیاز نیس پشت تریبون جار بزنی!!!!

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۵:۳۵

سلام به دلار 5 هزار تومانی

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۰۷:۴۴

چرا اتفاقا خیلی لازمه یه عده نیاز دارند.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۵:۳۴

خدا حفظشون کنه،براشون آرزوی موفقیت دارم ومتاسفانه برای اون کاربرانی که به راحتی به این سید بزرگوار تهمت میزنن ،،،،چقدر زود کارهای مثبت ایشان ،درحرم رضوی و قوه قضائیه رو از یاد بردید

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۰۰:۲۱

پسرشی

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۵:۳۶

به کوری چشم لیبرال ها و منافقان. خوش آمدی بت شکن خوش آمدی یاور امام زمان(عج) خوش آمدی یاور سید علی..

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۵:۵۳

بت شکن خوش اومدی.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۵:۴۳

موفق باشیددست خدا ودعای ملت وشهدا بدرقه راهتان

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۵:۴۷

خخخخخ ، آب که سر بالا بره ... ، واقعا کار این کشور به کجا کشیده اینا شدن ناجی ملت!!!

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۶:۰۳

ناجی فقط جهانگیری که در بهترین دانشگاه های کشور تحصیل کرده

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۵:۵۵

رییس جمهور فقط احمدی‌نژاد بقیتون الفاتحه

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۵:۵۶

سلام.سید بزرگوار،بتشکن زمان خوشامدی وامیدوارمون کردی خدمت عزیزانی که نمیدونن ویچیزی میگن اول سوادشونو بالا ببرن قوه مجریه مهم تر از قوه قضایه هست وقتی قوه مجریه سالم وخوب باشد باری از دوش قوه قضاییه برمیدار واز پایین ریشه فساد خشکانده میشودوبه قوه قضایه نمیرود رییسی آمد تا از پایین ریشه فساد واختلاس خوشکانده شود که باری از دوش دستگاه قضا بردارد

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۲۳:۳۹

دقیقا همینطوره و کاش همه بدونن که ۹۵ درصد از اختیارات کشور دست قوه مجریه هستش و ۵ درصد دیگه اختیارات دست قوه قضاییه و مقننه هستش ...

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۹:۴۹

احسنت خدا به دل همه هرچی خیره بندازه

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۵:۵۷

فقط رئسی،دوستان بصیرتتان زیاد کنید برای حمایت از سید بزرگوار

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۵:۵۹

چی شیر توشیری میخواد بشه .خدا به دادمون برسه

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۶:۱۲

رای ما رئیسی..... درود بر تو سید بزرگوار

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۶:۲۳

کسی که حکم و سمتی که رهبر میده نادیده گرفته و برا سمتی بالاتر تلاش میکنه ....

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۶:۱۶

همین الان بدونین، احمدی نژاد تایید صلاحیت نمیشه، رای ما رئیسی

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۶:۲۲

سید ابراهیم رئیسی

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۰۷:۴۹

آخه چطور ممکنه تو اون سن دادستان بود؟؟؟؟؟

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۶:۲۳

شما کی مقام نداشتی از 20 سالگی بهترین مقام‌ها را داشتی

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۶:۲۷

توکه رئیس قوه قضائیه هستی دیگه چه مقامی میخوای

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۷:۳۳

درود بر سید

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۶:۳۴

ان شاءالله سید بزرگوار با کمک وعنایت خدای بزرگ ومهربان و با رای مردم به عنوان رئیس جمهور انتخاب شوند و در راه اهدافی که مشخص کردید و در نظر دارید موفق ومویّد باشند و سرافراز خدا حفظشان کندالهی آمین

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۶:۴۸

رأی ماسید ابراهیم رئیسی

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۶:۴۵

سر که ندر راه عزیزان بود . بار گرانیست بدوش ... موفق ومفید و سلامت باشید .سادات آقای رئیسی عزیز

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۶:۴۶

سید عزیز به داد این ملت برس به داد اسلام برس عده ای به اسم اسلام خیانت کردن که خداوند ازشون نگذره رای قاطع ما رییسی

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۶:۴۹

از تو بعید بود سید!!

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۷:۵۳

بیا وبتهای زمانه رو بشکن تا مردم طعم عدالت رو بچشن

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۶:۵۱

خداکنه رای قانونی باشه تا ببینیم چه کسی پیروز میشه خداکنه خداکنه خداکنه خداکنه خداکنه

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۷:۱۱

بازی پلیس خوب پلیس بد شروع شد

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۷:۱۴

خدا حفظت ان شاءالله این دفعه نخواهیم گذاشت کسانی که مردم را به این رو انداختند سرکار بیان.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۷:۱۴

درود بر سید ابراهیم رئیسی تو قوه قضائیه که عالی بودی اگر حسن روحانی نصف تو تلاش میکرد مملکت ما خوب میشد

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۷:۴۹

ضمنآ منت نزار سر همش دنبال پول قدرت هیچ کدومتون دنبال خدمت به مردم نیستید فقط شعاربس

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۷:۵۲

همه دنبال سلطه گری هستند

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۸:۰۷

غربگراها شما دیگه سکوت کنید هشت سال دیگه بس نیست

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۷:۵۶

سلام بر منتقم خون سردار ، سلام بر شکننده دهان لیبرال های ظالم ، سلام بر سید مظلوم آقای رئیسی .

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۸:۰۱

هیچ کدومتون برا ملت احمدی نژاد نیستید

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۸:۰۳

حمایتت میکنیم با جون و دل چون تو قوه قضاییه نشون دادی با فساد برخورد میکنی مثل طبری و از جنس ما کارگرا هستی

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۸:۲۸

رئیسی حمایتت میکنیم آن شاا... که موفق باشی . ما می توانیم . آخی راحت شدیم از دست این دولت روحانی💪

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۸:۳۰

اگه راست میگی چرا رفتی

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۸:۳۷

یادش بخیر سردار رویانیان موقعی که رییس پلیس راهور شد ضمینه سازه چه کارای خیری شد استاندار خودروهارو بالا برد و خیلی کاره دیگه ولی موقعی که رفت تو پرسپولیس ......الان هم اقای رییسی اتقاقات خوبی رو تو قوه قضاییه رقم زدن بنظر من ایشان در قوه مهم قضاییه خیلی بهتر هستن تا ریاست جمهوری

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۸:۳۸

سلام سید جان انشاالله جدت فاطمه زهرا کمکت کنه و نگهدارت باشه

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۸:۴۰

سلام بر ابراهیم

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۲۱:۱۵

فقط رییسی دلسوز مردم تویی قلب مردم جاداره

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۲۱:۲۳

سلام خیلی خوش آمدی ولی تورو به جدت قسم خانوادی زندانیان یادتون نرو

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۲۳:۴۱

تو اگه طالب خدمت بودی همون قوه ی قضاییه جای خدمت بود

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۲۳:۵۹

خدا راشکر قوقضایه را پاکسازی کردید پرونده های که به ناحق پایمال شده بود را هم برسی کردی تمام دیگه همه چیز گل وبلبله حالا نوبتی هم که باشه نوبت وضعیت ریاست جمهوری هست دیگه

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۹:۰۱

درود بر حامی مستضعفان

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۹:۰۹

منت نیست عزیزم حکمته.جناب اقای رئیسی یک عدالت خواه ودلسوز مردم ایرانه. مژده ای دل ک مسیحا نفسی می اید،ک از انفاس خوشش بوی کسی می اید. بزرگ مرد مردان.سید مظلومان،رای ما فقط و فقط اقای رئیسی.زنده باد زنده باد جناب رئیسی.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۹:۳۹

درود به آقای رییسی. رأی قاطع شما هستید

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۹:۴۳

آقای ر ییسی کار خوبی نکردی میدان را برای مفسدان باز گذاشتی

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۹:۴۴

رئیسی حقوق های ۲۰۰میلیونی وزرا را قطع خواهد کرد

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۹:۴۶

خدایا به داد مظلو مان برس

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۹:۴۷

حاجی.... آمدنت اشتباه بود. سعید محمد بود.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۹:۵۱

اگه دنبال مقام نیستی.رییس قوه قضایی کمتر از رییس جمهوری نبود وایمیسادی اونجا دزدارا می گرفتی،،😔😔

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۹:۵۲

یارییسی ویاسعیدمحمد.بقیه ول معطلند

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۹:۵۴

من که به رئیسی رای میدم، فقط همین، چون جز مردم

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۹:۵۸

بسم الله ای سید بزرگوار یا علی مدد

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۲۰:۰۲

چاره گشا فقط شمایی خوش آمدی

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۲۰:۱۲

درکت نمیکنم رییسی. یا بی بصیرتی یا خیلی باهوشی. یا تا آخرش میمونی نمیزاری محمد بالا بیاد یا همه رای ها رو برا محمد جمع میکنی که اگه دومی باشه عاشقتم

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۲۰:۳۷

فقط آیت‌الله رئیسی، انشاءالله که سالم وبرقرارباشید

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۲۱:۱۲

1.همه کسایی که میان برای بدست گیری پست هست مگه غیر از اینه؟؟؟ 2. مگه جهانگیری و لاریجانی و بقیه پست نداشتن همشون پست داشتن در جاهای مختلف..!! 3. شما چرا فقط به رئیسی گیر دادید که دنبال پست هست مگه بقیه برای چوپانی اومدند؟!!!! 4. مهم عملکرد و اینکه آدم چطور از قدرت استفاده کنه وگرنه قدرت اصلا بد نیست مهم نحوه استفاده کردنه که مردم خودشون تشخیص میدن که کی بهتر و موفق تر عمل کرده است..

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۲۱:۱۶

ان شاء الله که اگه ریئس جمهور شدی به مردم خدمت کنی چه شما چه هر کسه دیگه ای که شد

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۲۱:۱۶

یااحمدی یاهیچ احدی

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۵:۴۸

فقط رئیسی

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۲۱:۲۹

ای دفه حتما رای میاری تو فقط صادقی بااین مردم

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۲۱:۳۴

شاید منظور بزرگواران از کت و شلواری جهانگیری🤪 یا هاشمی😏یا اخوندی😜 باشه😂😂😂😂😂

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۲۱:۳۵

جملات رئیسی نشون میده که به نفع یکی از کاندیداها کنار میره

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۲۱:۳۵

تو قوه قضائیه که کار مهمش مبارزه با فسادی است که داره آبروی نظام و وجهه آن را خراب میکنه که بهتر میشد برای رضای خدا برادر جهاد کرد. آدم یاد مجلس می افته که کر حقوق 4سالش اندازه هزینه انتخابات یک نماینده نمیشه بعضا ولی همه ب ای رضای خدا سر و دست می شکنند. والله شما میخواهی خدمت کنی توی همان قوه قضائیه بهتر و کاراتر میتونید. اگر رای نیاوردید چی؟ اگر آوردید و موفق نشدید چی؟ این به نفع شما و آینده شما و آبروی نظام که در خطره بخاطر مفاسد ریشه دار نیست.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۲۱:۴۴

سلام حضرت ایت الله رئیسی انشاالله موفق خواهی شد خداوند پشت و پناهت

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۲۳:۰۱

اقای رئیسی میگویی که خدایا شاهدی دنبال مقام نبودم، این جمله به خداوند را در خانه هم میتوانسته بگویی، بنظر مخاطب شما مردم بودند تا خدا

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۲۳:۰۵

سید واقعا مرد و محکم و قاطعه انشاالله ریشه مفسدین رو بسوزاند و این مملکت رو ضد عفونی کنه واقعا این میکروبهای کثیف ایران رو به گند کشیدن،،،رئیس جمهور بعدی ایرانه قطعا خودشه شک نکنید

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۲۳:۰۹

درود بر تو ای بت شکن این کشور را فقط تو می توانی از این همه بی عدالتی دور کنی درود بر سید ابراهیم ریسی

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۲۳:۲۰

آقای رییسی چرا هنوز پرونده ....بزرگان سیاسی مثل احمدی نژاد و قالیباف را به جریان ن انداخته ای آیا قدرتشو نداشتی یا .......

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۲۳:۴۲

اگر اینجور است شما که پست داشتید اجازه میدادی دانشمندان نخبه اقتصادان سر کار بیایند نه همین چند مهره جا باجا شوند

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۲۳:۴۵

خدا رو شاهد نذارید دنبال هیچ پست و مقامی نیستی بزن کنار

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۲۳:۵۲

رای ما رئیسی درود بر شرفش

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۲۳:۵۷

خوش آمدی سید جان درود برشرفت

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۰۰:۰۴

مردم توروخدا اشتباه ۸سال پیشو تکرار نکنید به خاطر آزادی وبی حجابی به یه ... رای دادین . جوانامون مشکل دارن بیاین واقعا به کسی رای بدیم که....به فکر آینده بچه هامون باشیم....رای من رئیسی

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۰۰:۰۷

خوش امدی

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۰۰:۰۹

الان زوده تا خودتون رو نشون بدید خود واقعی خوب یا بد زمان مشخص میکنه

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۰۰:۱۸

سلام برسید انقلابی صددرصد انتخابی انشاءالله

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۰۰:۲۵

آقای مدیر اجازه بده بنویسم شاید به گوشش برسد....

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۰۱:۳۷

به مبارکی قدوم شما داوطلبان خدمت به مردم نان 50درصد گران شد در حالیکه حقوق ها جوابگوی نیازهای جزیی نیست و همه شما ها قبلاً هم به عنوان خدمت گذار ملت پست های خوبی هم داشتید انصافا کدام خدمتی داشته آید کلا هتان را قاضی قرار دهید

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۰۱:۵۸

ایران تنها کشوریه که تو اون ریس قوه قضائیه برای مبارزه با فساد میخواد بشه ریس قوه مجریه 😂😂

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۰۲:۰۳

خدا رو شکر،رای ما هم آقای رئیسی

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۰۲:۰۶

عالی

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۰۲:۰۷

ممنون آقای رئیسی شما چهار سال پیش هم با برنامه حضور داشتید اما مردم ما به این فکر بودن که دیواری کشیده نشود نون شبشون این بود زنان هاشون به استادیوم را پیدا کنن باز هم شما از برنامه هاتون می گید اما مردم بی توجه به این حرف ها به این اهمیت خواهند داد که چه کسی بیشتر دروغ می گوید .... باز ممنون که آمدی آقای رئیسی

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۰۲:۱۷

کسی چه میداند شاید واقعاسید خراسانی آمد!!!

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۰۲:۲۷

رأی همه ، احمدی‌نژاد

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۰۲:۳۲

خدا آن ملتی را سروری داد ، که تقدیرش به دست خویش بنوشت ، به آن ملت سر و کاری ندارد ، که دهقانش برای دیگری کشت . (شعر از : علامه محمد اقبال لاهوری)

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۰۲:۳۷

دوستان دیگه مثل دوره قبل غول نخورین رای ما باهم سید عزیز پرافتخار ایران عزیزمان زنده باد ایران وایرانی

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۰۲:۵۴

جناب رییسی ایا تاحالا بازی شطرنج کرده اید ؟من میدانم شما یکی ازمهره های شطرنج هستید وقتی مرحوم شاهرودی میگوید من دستور دیگران را ناچارا انجام میدهم یعنی چه ایا کرملین این دستورات رامیدهد؟؟؟؟

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۰۲:۵۶

رای من رئیسی ✌

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۰۲:۵۷

سلام چقدر جالبه این حرفایی که الان برای اقای ریسی میزنن برای احمدی نژادم ۱۶ سال پیش میزدن .اون وقت که میگفتن آقا امام زمان هم تائیدش کرده.خدا به خیر بگذرونه

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۰۳:۱۷

تو که راست میگی

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۰۳:۲۵

بسه دیگه کم مردم رو خ.. فرض کنید

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۰۴:۱۰

تو ک از همون اول انقلاب تا الان ک همیشه مقام داشتی....

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۰۴:۱۰

رای ما فقط عمو محمود بس فدای داره🌹🌹

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۰۴:۱۹

...بسه..اول پرونده های که زیر دست مونده را به سر انجام برسون......

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۰۴:۳۰

شما وحشت دارین بیاین بین این مردم..چطور انتظار دارید همین مردم بهتون رای بدن..متاسفم براتون که فقط در انتخابات یا تضاهرات بیاد مردم میوفتین

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۰۴:۳۶

با امدن شما هم همین کور سوی امید از بین میره .اگه کار بلد بودی تو دستگاه قضا اینهمه پرونده اختلاس ودزدی .رو میزت خاک نمی خورد.....

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۲۱:۳۰

کم مشت مفسدان کله گنده اقتصادی رو باز کرد بی انصاف ...کی احیا کرد ۲۴۰۰ شرکت و صنعتی که تو این هشت سال به فلاکت رسید کی احیا کرد شما یا دولت نا کارامد برین تو اینترنت یه سرچ بکنین عملکردشان رو

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۰۵:۰۶

انتظار از هیچ خلق خدایی نباش..توکل کن بخدا و خودت همت کن ..دلتو خوش نکن که دولتی عوض بشه معجزه میشه..

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۰۵:۱۰

سید جان تا آخر حمایتت میکنیم اون هایی که سید رو قبول ندارن میتونن یه نگاه به هشت سال روحانی بندازن یه نگاه به مدتی که آقای رئیسی رئیس قوه قضائیه بود. خواهند دید کدوم بهترند. لطفا کمی بصیرت

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۰۵:۴۱

رئیسی منجی ضعفای مملکتی دست رهبر آل پیغمبر مرد عدالت و صداقت و با لیاقت یار سردار دلمون به فریاد رسمون بیریا و مظلوم از جنس خودمون دیگه کیو میخواین نذارید کسی جز رئیسی رای بیاره....

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۰۶:۰۱

فقط سعید محمد، رئیسی استاد رای خراب کردن اومد

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۰۶:۲۵

اینکه رییس جمهوره چون هیکس مثل شانس پیروزی نداره اماهمون رییس قوه قصاییه بهتربود۴سال چه زودگدشت

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۰۶:۴۹

مقام به سراغ شما می آید ، نه اینکه تو به طرف مقام و ریاست برید

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۰۶:۵۴

بخدا فقط روحانی بدرد این ملت میخوره هر کی بود تا الان کمرش زیر این تحریم ها خم شده بود اگه ترامپ توی دوره احمدی‌نژاد بود مسئله رو درک میکردید

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۰۷:۴۱

سلام بر سید . خوش آمدید.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۰۸:۰۶

ملت لطفا درست تصمیم بگیرید🙏🏼 خوش آمدی سید جان

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۰۸:۲۹

اینا همه شعاره شعار هیچ کدوم رو از روی حقیقت نمی گی هرکاری کردی برای پست بوده قدرت وثروت قبلی هم همین رو می گفتند

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۰۸:۳۰

ابراهیم بت شکن بت فسادو بشکن

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۰۸:۴۱

واقعا اگه واسه مقام نیست همون قوه قضاییه بودی

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۰۹:۰۱

آدم یاد دیالوگ آخر مرد هزار چهره میفته خدا شاهده من هیچ چیزی رو برای خودم بر نداشتم من فقط اشتباهی بودم

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۰۹:۰۸

همه شما در جایگاه دیگری امتحان خود را پس داده اید بگذارید جوانان نخبه به صحنه بیایند همه شماها باید دو دهه پیش بازنشست می شدید چی از جون این مردم می خواهید.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۰۹:۰۹

ای کاش مردم دیگه این 8سال براشون تجربه شده باشه... که دیگه فریب اصلاحات (روحانی و جهانگیری و لاریجانی) رو نخورن... ای کاش ببینند کارهای آیت الله رئیسی رو در قوه قضاییه، البته رئیسی ب ما نیاز نداره ما به اومدنش نیاز داریم

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۰۹:۱۵

دنبال مقام نیستین ولی هیچ وقت تا اخر عمر مقام رو کنار نمیزارین.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۰۹:۱۹

من نمیدونم اینکه میگن فساد ستیز یعنی چه.مگه دیروز اومدی تو قوه قضاییه.شما از اول از بالاترین مقامات همین سیستم بودی .

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۰۹:۳۱

اقای رییسی تنها کسی هست که دلش برای مردم میسوزد و با مفسدان به شدت برخورد میکند عمل میکند مرد مردان میباشد

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۲۲:۳۲

دقیقاً

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۰۹:۳۲

اخ که تو از مقام بدت میاد باور کردیم قسم نخور کفاره دارهاااااااااا

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۰۹:۴۵

چرا فکر کرده همشو میخونیم !؟

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۰۹:۵۵

اتفاقا میدونی حمایت میشی والا نمی آمدی جناب رئیسی ...جایگاه خوبی داشتی حیف شد

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۰:۲۲

بجایی این حرفها دعا کنیم از خدا بخواهیم کسی انتخاب بشه که به درد مردم برسه ...فقط خدا کمک کنه کافیه

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۱:۱۵

به کوری چشم بدخواهان ریسی رای ما ریسی عشق است ریس جمهور

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۱:۵۳

توکلتُ الله.خداوند به تمام خادمین ایران و ایرانی کمک کند

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۳:۰۵

ایشون دنبال مقام نیست فقط کفشش گم شده دنبال اون اومده. ...

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۳:۰۶

الان رییسی پرایدرومیاره ۲۰میلیون تومان طلاهم میکنه ۱۰۰تومان اصلا کلا اومده خدمت کنه برامردم مثله اقای روحانی نگران نباشید....

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۳:۱۳

شوخی جالبی بود. کلی هم خندیدیم. مستقل

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۴:۳۸

سلام الکی ....نگو برای مقام اومدی

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۳:۴۰

واقعا نمیدونم چرا بعضیها از آمدن رئیسی این قدر میترسند، این برام قابل هضم نیست، میخوام این دوره بهش رای بدهم، استخاره کردم با قرآن خوب آمد، وچکیده استخاره براین مطالب بود،اول کمی سختی خواهید دید ولی بعدش طعم راحتی را خواهید چشید

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۴:۳۷

برادر عزیز تو که داشتی با مفاسد اقتصادی خوب مبارزه میکردی واقعا لازم بود از مقام ریاست جمهوری اینکار را بکنی؟

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۴:۴۱

چه جالب... اینجا همه ی دوستان(سایبری های عزیز) جوری نظر میدن انگار الان همه میخوان برن رای بدن فقط در انتخاب مشکل دارن! باسه شماها درست میگید. این نظر رو هم پخش کنی یا نه حقیقت عوض نخواهد شد

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۵:۴۳

از احمدی نژاد رئیس جمهور در نمیاد دلت رو خوش نکن برای احمدی نژاد باعث و بانی بدبختی مردم احمدی نژاد شد خدا ازش نگذره

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۶:۰۴

زنده باشی سیدخداتوروبه جدت قسم حرفات یادت نره حتما اینطوره پاینده باشی

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۶:۰۶

بیااقای پاکدست بیا ب کوری چشم سلبریتیای شکم سیر....بیا وریشه فسادو بکن

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۶:۰۶

سلام تنها آرزوم اینه که یک بار توفیق ملاقات با بزرگوار آقای رئیسی داشته باشم و حقی که ازم ضایع شده رو با ایشان در میان بزارم، چون از صمیم قلبم حس میکنم ایشان واقعا در حرف و عمل یکی هستند. ای کاش میشد آرزوی منم مثل برنامه های ماه رمضان برآورده بشه.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۷ ۱۱:۱۲

مگه قوه قضاییه رو سر وسامان نداده برو اونجا قاضی های دیگه کارتو انجام میدن

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۶:۰۷

شاهنامه آخرش خوشه،اینم مثل بقیه،میان ومیرن...

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۶:۲۵

اگه امیر کبیر زنده میشد. دردی از این مردم دوا می‌کرد. ولی افسوس که نمیشه

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۶:۱۹

البته که خدا میداند تو چ کسی هستی

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۶:۲۲

برای فقیر پیچاره فرقی نداره کی باشه

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۶:۳۸

ایول به رئیسی چقدر سریع وارد انتخابات شد در حالیکه ملت بیش از ۸ماه از ایشان جهت ورود به تخلفات بورس دعوت کردند و ایشان جواب ندادند.جنگ قدرت اگر نیست چرا قوه قضائیه را رها کرده کاندیدا قوه مجریه شدند

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۶:۴۴

امیدوارم همانطور که قبلا عمل کردی الان هم دنبال تغییر وتحول مثبت باشی. گذر زمان صداقت وعدم صداقت را مشخص می کنه امامن به شخصه امیدوارم

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۶:۵۴

باسلام خدمت سید بزرگوار خوب است که شما بمانید تااختلاس گران رامحکمه کنید تااموال دولت برگردد اگرشمانباشید همه شان فرار میکنند خدانگهدارت باشد

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۶:۵۶

تو که راست میگی

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۷:۰۱

درود بر تو سید

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۷:۱۰

تک رای همه ی مردم ایران هستی مطمعن باش با لیاقتی ک از خود داری صددرصد پیروز میدان هستی

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۷:۱۲

تو که راست میگی عجب پر رو هایی هستین. جمع کنین بابا

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۷:۲۴

جالب اینجاس که نامزدای ریاست جمهوری که ما داریم من تا یاد میدم تو پست های مهم دولت های قبلی بودن!!!یکی نیس بگه اخه لامصبا کشور که الان تو این وضعیته بخاطر خرابکاری خود شماها به اینجا رسیده بعد حالا شما احساس مسئولیت کردن بیاین خودتونو جمع کنین مثلا؟🤣🤣🤣🤣

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۷:۴۶

😀

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۷:۴۷

فقط اقای رئیسی

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۲۰:۲۹

فقط رئیسی عزیز

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۲۰:۵۳

ما اگه میتونستیم .سرنوشت کشور رو تعقییر بدیم .روحانی رو بعد ۴ سال کنار میذاشتیم.ای بابا شما چه ساده اید مردم

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۲۲:۴۲

آقای رییس شمازو به جاتون قسم این سهام پدیده رو برایمان مشخص کنید تکلیفش چی میشه شمارا به خدا قسم تا نرفته برایمان تکلیفش را درست کنید حداقل به پول اصلیمون برسیم سید خدا ما سودش را نخواستیم

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۸:۲۷

ابراهیم بت شکن خوش آمدی

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۹:۲۷

درود بر سید عزیز

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۹:۵۳

ماهم باورکنیم

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۲۰:۰۱

خدا شاهد وناظر هستش

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۲۲:۲۹

رأی ما مرد شجاع و مؤمن آقای سید ابراهیم رئیسی

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۲۳:۲۹

تنها کسی که می تواند ایران بزرگ را از این بدبختی در آورد سید ابراهیم رییسی است چون مردم به آن اعتماد دارند

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۷ ۰۹:۲۳

تو فقط به دنبال قدرتی ... رای ما فقط دکتر پزشکیان .فقط کت وشلواریه واز جنس مردم وراستگوست....فقط پزشکیان

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۷ ۱۰:۵۶

این سخنان آقای رئیسی را یادداشت کنید اگر رئیس جمهور شد ببینیم چقدر در عمل درست است!!!!!!

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۷ ۱۱:۱۲

به‌عمل‌کار‌براید‌به‌سخنرانی‌نیست.این‌شعارهایی‌که‌دادی‌همه‌زیبا هستند‌اما‌باید‌دید‌در‌عمل‌چگونه‌ای

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۷ ۱۸:۳۱

زنده باد رییسسی ، درود برتو🙆🙆🙆

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۱۰:۵۸

من تعجب میکنم ، چرا احمدی نژاد اومد ، خاتمی نیومد ، به نظر با اومدن خاتمی تنور انتخاباتی خیلی داغ میشد ، خیلی جالبه رئیس جمهوری که بعد از انقلاب بهترین دوران اقتصادی رو کشور رقم زده ، به همین راحتی از صحنه روزگار محوش کردن...

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۱۴:۳۵

خیلی از رای آوردن مطمئن نباش. احتمال ضایع شدنت زیاده

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۲۷ ۰۹:۰۲

به کوری بی بی سی رای همه رییسی😌

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۳۱ ۱۸:۵۹

درود خداوند برشما رییس جمهور منتخب خیلی عالی سخنرانی کردید با آرزوی موفقیت برای شما سید بزرگوار