• شنبه / ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۱:۴۲
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1400022517204
  • خبرنگار : 71533

زاکانی: برای زمین زدن شبکه فساد آمده‌ام

زاکانی: برای زمین زدن شبکه فساد آمده‌ام

داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری گفت: آرایش جدیدی در صحنه رقابت شکل گرفته است و تمام نمادهای فساد، اشرافیت سیاسی و ناکارآمدی به صحنه آمده‌اند.

به گزارش ایسنا، علیرضا زاکانی پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری با حضور در جمع خبرنگاران با برشمردن مشکلات اقتصادی و اجتماعی کشور، اظهار کرد: این شرایط امید را در دل مردم به ویژه جوانان آینده‌ساز کشور کم‌رنگ کرده و انتظار از دولت آینده برای سامان دادن و کارآمد ساختن حکومت در ارائه خدمت به مردم و تسریع پیشرفت کشور در گام دوم انقلاب اسلامی را بالا برده است.

وی افزود: تصمیمم تا دیروز نیامدن بود و همه تلاش خود را معطوف به تبیین شرایط سخت کشور و انسجام جبهه انقلاب نمودم، اما آرایش جدیدی در صحنه رقابت شکل گرفته است. تمام نمادهای فساد، اشرافیت سیاسی و ناکارآمدی به صحنه آمده‌اند.

رییس مرکز پژوهش‌های مجلس با بیان اینکه مسببان وضع فعلی سودای دولت سوم روحانی را در سر می‌پرورانند، اظهار کرد: در پاسخ به نیاز جبهه انقلاب و با اهتمام به منطق وحدت، پذیرفتم به میدان بیایم تا ان‌شاءالله با زمین زدن شبکه فساد و نفوذ، ایرانی قوی و پیشرفته محقق شود.

داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه جبهه انقلاب به سطحی از بلوغ و عقلانیت و هوشمندی رسیده است که هیچ نگرانی بابت تصمیم‌گیری جمعی در رسیدن به نامزد واحد نخواهیم داشت، ادامه داد: باید به خدا توکل کرد و به مردم اعتماد و تکیه نمود، اهل قلم و شایستگان را محول تحول قرار داد و از همه فرصت‌های جهانی و منطقه‌ای برای پیشبرد مصالح انقلاب و منفعت ملت بهره برد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۱:۵۶

از ريخت و پاش هاي جديدت در مجلس چه خبر

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۳:۲۷

فقط اصلاح طلب دین باوری مثل پزشکیان میتونه تغییر ایجاد بکنه

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۵:۰۸

شما رکورد قشنگ حرف زدن در مرحله ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری رو جابجا کردید. با این امتیاز که بدست آوردی میتونی به مرحله بعد بازی بربد.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۵:۱۳

این چه فرهنگ عجیبی هست که هر کس برای انتخابات کاندید میشه شناسنامه رو به دوربین ها نشون میده؟! یعنی انقدر مردم به مسوولین بی اعتماد هستند که باید مطمئن بشن که کاندیداها متقلب نیستند؟ اگه این کاندیداها راست میگن سند خونه هاشون رو هم به مردم نشون بدن!