• شنبه / ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۳:۲۳
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1400022517344
  • خبرنگار : 71480

نبوی: از بخش عدالت خواه جامعه آمده ام

نبوی: از بخش عدالت خواه جامعه آمده ام

یک داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: از بخش عدالت خواه جامعه آمده ام و دولت من دولت عدالت و اقتدار بوده که به سمت عدالت همه جانبه و با جهت گیری دانش بنیان حرکت می کند.

به گزارش ایسنا، سیدعباس نبوی پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از مشکلات کشور، دو قطبی های کاذبی است که توسط جریان های سیاسی ساخته می شود و این دو قطبی ها جامعه را به دو بخش گریزان از هم تبدیل کرده است. مشکل دیگر تصمیم گیری های بریده از بخش راهبردساز کشور است. بسیاری از کسانی که مسبب مشکلات موجود کشور هستند، اکنون دوباره به صحنه آمده و همان وعده ها را تکرار می کنند.

وی ادامه داد: ما 100 برنامه راهبردی را تهیه کرده ایم تا تحولی در جامعه ایجاد کند. دولت من دولت عدالت و اقتدار بوده که دولتی به سمت عدالت همه جانبه و با جهت گیری دانش بنیان است.

مدیر مؤسسه تمدن و توسعه اسلامی افزود: از همه کاندیداهای انتخابات و شورای نگهبان تقاضا می کنم به گونه ای رفتار کنند تا  رقابتی منصفانه، جوانمردانه و عادلانه شکل بگیرد. جریان اصولگرایی و اصلاح طلب مشغول هستند و من از بخش عدالت خواه جامعه آمده ام و بر برنامه ریزی تاکید دارم. امیدوارم تحولی در این انتخابات پیش بیاید و مدیریت جامعه به دست کسانی بیفتد که براساس برنامه درست به نیازهای مردم پاسخ دهند. نباید رقابت بر مبنای لولو درست کردن از دو جبهه سیاسی باشد  بلکه براساس رقابت سالم و منطقی باشد و پیشنهادات منطقی مطرح شود.

نبوی خاطرنشان کرد: رفتار افراطی  و وادادگی به جامعه لطمه می زند. جریانی به صورت افراطی به حرکت درون زای  و متوقف شدن در درون تاکید دارد و جریان دیگر بر وادادگی اصرار دارد. در این بین اعتماد عمومی لطمه خورده است و بسیاری از افراد  حالت بی تفاوتی و سرخوردگی داشته و می گویند شرکت در انتخابات چه فایده ای دارد؟ خطاب به تصمیم گیران عرصه انتخابات می گویم صحنه را آنچنان باز کنید تا همه اقشار در انتخابات نماینده داشته باشند.

وی در پایان چنین ابراز عقیده کرد: به نفع کسی کنار نمی روم اما در روزهای آخر اگر دو قطبی ادامه داشت و لولوهای دو طرف مطرح شدند، اجازه می دهیم رقابت دو قطبی مسموم به راه خود ادامه دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha