• شنبه / ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۶:۵۰
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1400022517574
  • خبرنگار : 50243

رئیس ستاد رسیدگی به تخلفات انتخاباتی خراسان رضوی:

تلاش حداکثری برای حضور پرشور مردم در انتخابات صورت گیرد

تلاش حداکثری برای حضور پرشور مردم در انتخابات صورت گیرد

ایسنا/خراسان رضوی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با اشاره به توطئه های دشمنان علیه ملت بزرگ ایران اسلامی افزود: دشمنان با استفاده از ترفندهای مختلف به دنبال ناامید کردن مردم از حضور در صحنه و مشارکت در امور هستند و این نکته هوشیاری هرچه بیشتر مسئولان و وحدت و همدلی مردم بزرگوار را می طلبد.

غلامعلی صادقی در جمع مدیران استان خراسان رضوی بر لزوم تلاش حداکثری مسئولان با هدف حضور پرشور شهروندان در انتخابات پیش رو با محوریت وحدت بخشی، امیدآفرینی، قانون گرایی و اخلاق مداری تأکید کرد.
بر پایه همین گزارش رئیس ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی خراسان رضوی که در جلسه این ستاد و در جمع مسئولان استان سخن می گفت با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری «مد ظله العالی» گفت: مهمترین مسأله در انتخابات پیش رو مشارکت حداکثری شهروندان گرانقدر در چارچوب اخلاق و قانون است و مسئولان مکلفند از تمام ظرفیت ها در این زمینه استفاده کنند.

رئیس شورای قضایی خراسان رضوی افزود: نامزدهای محترم باید مطالب خود را با محوریت وحدت بخشی و امید آفرینی ارائه کنند و از طرح مطالب تنش زا و غیرواقعی و دادن وعده های غیرقابل اجرا خودداری نمایند.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی افزود: تاکنون تعداد ۳۹ گزارش از برخی رفتارهایی غیرقانونی به ستاد واصل شده و اقدامات لازم در این زمینه از جمله با ارائه تذکرات قانونی و اخلاقی ارائه شده و در تمام این فرایندها سعی شده تا بدون تشکیل پرونده و از طریق مدیریت قضایی اقدامات لازم به انجام برسد.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با اشاره به وجود هماهنگی بین دستگاه های مختلف در شرایط کنونی گفت: بحمدالله تمام اضلاع و دست اندر کاران برگزاری انتخابات کاملاً باهم همراه و هماهنگ هستند تا زمینه های حداکثری مردم در صحنه فراهم شود و بر اساس همین هماهنگی ها و با استفاده از تمام ظرفیت های قانونی، هیچ بن بستی در استان وجود ندارد.

رئیس ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی خاطر نشان کرد: با افزایش قابل توجه میزان صندوقهای رأی و تعبیه محل جمع آوری آرا در فضای باز و آموزش عوامل و دست اندر کاران؛ بحمدالله هیچگونه نگرانی در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در انتخابات آتی وجود ندارد.

به گزارش مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری خراسان رضوی رئیس ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی خراسان رضوی خاطر نشان کرد:  بحمدالله با تعامل و همراهی تمامی دستگاه های دست اندر کار، همه شرایط برای برگزاری یک انتخابات پرشور و مبتنی بر اخلاق و قانون با مشارکت حداکثری شهروندان گرانقدر فراهم است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha