• شنبه / ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۸:۵۸
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1400022517636
  • منبع : بوشهر

استاندار بوشهر:

یک روز تاخیر هم در تامین آب شرب شهروندان و هم استانی ها جایز نیست

یک روز تاخیر هم در تامین آب شرب شهروندان و هم استانی ها جایز نیست

ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر گفت: حتی یک روز تاخیر هم در تامین آب شرب شهروندان و هم استانی ها جایز نیست و دستگاه های اجرایی و نظارتی استان وظیفه سنگینی بر عهده دارند.

عبدالکریم گراوند در نشست شورای آب استان بوشهر با تاکید بر پیگیری جدی مدیران برای رسیدگی به مسائل و مشکلات حوزه آب استان اظهار کرد: باید با تلاش و پیگیری جدی، به پایداری در تامین آب استان برسیم.

وی بیان کرد: تعمیر کنتورهای آب شهروندان که به هر دلیلی خراب هستند در دستور کار شرکت آب و فاضلاب استان قرار گیرد.

مقام عالی دولت در استان بوشهر گفت: پایگاه های هوایی و دریایی مکلفند برای بخش مسکونی خود کنتور آب نصب کرده و هزینه پرداخت کنند و اگر این کار را انجام ندهند، تعهدی برای تامین آب در این مناطق نخواهیم داشت.

وی بیان کرد: تسریع در اجرا و تکمیل پروژه های آب شیرین کن در استان با هدف تامین آب مورد نیاز در شهرهای مختلف استان، نیازمند همکاری و هماهنگی دستگاه های اجرایی استان است تا ضمن تکمیل پروژه ها، به پایداری در تامین آب برسیم.

گراوند خاطرنشان کرد: یک روز تاخیر در تامین آب شرب شهروندان و هم استانی ها جایز نیست و دستگاه های اجرایی و نظارتی استان وظیفه سنگینی بر عهده دارند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه هنر ما این است که آب بوشهر را به پایداری برسانیم، تصریح کرد: توسعه استان در گرو تامین آب است وحل مشکلات تامین آب در استان، مسیر تولید و اشتغال را هم هموار می کند.

وی یادآور شد: یکی از مصادیق شعار سال، مانع زدایی ها از اجرای طرح های تامین آب در استان است، لذا اگر مدیری در مسیر حل مشکلات آب مانع تراشی کند، برخلاف شعار سال عمل کرده است.

عبدالکریم گراوند با بیان اینکه مدیر باید کار بلد، پیگیر و گره گشا باشد، خواستار نظارت جدی شرکت آب و فاضلاب برای اجرای طرح های تامین آب در استان شد.

مقام عالی دولت در استان بوشهر با بیان اینکه پیچ و خم های اداری نباید مانع از اجرای پروژه های تامین آب شود، گفت: فرهنگ سازی برای مصرف آب ضروری است و هر چه در این زمینه کار کنیم باز هم کم است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha