• یکشنبه / ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۴:۰۱
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1400022618299
  • خبرنگار : 71518

گل‌محمدی: احمدی‌نژاد استقلالی بود، ما حرفی زدیم؟/ خواب‌های بدی برای پرسپولیس دیده‌اند

گل‌محمدی: احمدی‌نژاد استقلالی بود، ما حرفی زدیم؟/ خواب‌های بدی برای پرسپولیس دیده‌اند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید برخی با برگزاری جسله‌هایی خواب‌های بدی برای این تیم دیده‌اند.

یحیی گل محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت پرسپولیس پس از دیدار برابر استقلال و حواشی این دیدار به صحبت پرداخت و گفت که هواداری یک مسوول از یک باشگاه ایرادی ندارد چراکه به طور مثال محمود احمدی‌نژاد هم طرفدار استقلال بود. او در این گفت‌وگو عنوان کرد که برخی با برگزاری جلسه‌هایی خواب‌های بدی برای پرسپولیس دیده‌اند.

در ادامه گفت‌وگوی یحیی گل‌محمدی را با ایسنا می‌خوانید:

* ابتدا درباره شرایط پرسپولیس بعد از داربی صحبت کنید. بعد از برد در یک بازی بزرگ، شرایط تیم‌تان را چطور ارزیابی می‌کنید؟

 - داربی یک بازی در لیگ بود و سه امتیاز بیش‌تر نداشت. خوشحالیم سه امتیاز را گرفتیم و خیلی برای‌مان مهم بود چون می‌توانیم در کورس قهرمانی باقی بمانیم. الان رقابت جدی با سپاهان داریم البته تیم‌های دیگر هم هستند؛ باید بینیم وضعیت چطور است اما بازی مهمی را بردیم و این برد را به هواداران تبریک می‌گویم. تا دیروز (شنبه) برای برد خوشحال بودیم اما الان دیگر تمرکز ما روی تمرین و بازی‌های آینده است. الان هم باید خودمان برای بازی در جام حذفی برابر شاهین بندر عامری آماده کنیم. شرایط آب و هوایی آن‌جا سنگین است و از طرف دیگر تیم حریف انگیزه زیادی دارد تا برابر ما عملکرد خوبی داشته باشد. ما هم در نبود چند بازیکن مصدوم به آنجا می‌رویم که این کار ما را سخت‌تر می‌کند.

* در اواخر دیدار پرسپولیس برابر استقلال اتفاقاتی رخ داد که بازی را به حاشیه برد. چه دلیل باعث بروز درگیری‌های آخر بازی بود؟

- ما هیچ‌وقت این مسائل را تایید نمی‌کنیم و هیچ‌وقت هم شروع کننده این ماجراها نبودیم. بازیکنان ما دنبال این حاشیه‌ها نیستند و همیشه سعی کردیم اخلاق و مسائل فنی را درون زمین نشان بدهیم. در جریان بازی چند بار بازیکنان حریف روی زمین افتاده بودند که ما در شرایطی که می‌توانستیم حمله کنیم، توپ را به بیرون زدیم. اتفاقات پایان بازی اتفاقات خوبی نبود و نباید اتفاق می‌افتاد. داربی شرایط خاص خودش را دارد و اولین بار نیست که در داربی چنین اتفاقی رخ می‌دهد. در خیلی از داربی‌های قبلی هم اتفاقاتی به مراتب بدتر از این رخ داده اما باید مدیریت روانی و روحی خوبی داشته باشیم تا شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

* حاشیه‌های داربی هم‌چنان ادامه دارد. توییت محمدجواد آذری ‌جهرمی و در ادامه واکنش فرهاد مجیدی که باعث  انتشار بیانیه از سوی هر دو باشگاه شد. نظر شما درباره این موضوع چیست؟

- هر مسوولی حق دارد هواداری خود را نسبت به تیمی اعلام کند. مگر آقای احمدی‌نژاد استقلالی بود و یا نوه و نتیجه حضرت امام خمینی (ره) هوادار استقلال بودند، ما حرفی زدیم؟ ما هیچ‌وقت نسبت به  استقلالی بودن مسوولان حرفی نزدیم.  باشگاه استقلال هم باید چنینن رفتاری کند. آقای آذری‌جهرمی هوادار دو آتیشه پرسپولیس است و این که بخواهند این همه فشار به او بیاورند درست  نیست. آن‌ها ذهن‌ها را به سمت آقای جهرمی منحرف می‌کنند تا واقعیت‌ها را پوشش بدهند.

* در جام حذفی سال گذشته نتوانستید به فینال برسید، آیا امسال برنامه جدی دارید تا در جام حذفی هم موفق ظاهر شوید و جام بگیرید؟

- ما در همه بازی‌ها با تمام وجود و تمام قوا وارد زمین می‌شویم و با تمام وجود برای برد بازی می‌کنیم. این وظیفه‌ای است که بر دوش همه ما است. گاهی ممکن است موفق باشیم و گاهی هم موفق نباشیم. با توکل بر خدا پیش می‌رویم.

* بحث جدایی بازیکنان در پایان فصل باعث نگرانی بازیکنان شده است. جدایی کنعانی‌زادگان تا بحث جدایی احمد نوراللهی. آیا در این زمینه باشگاه  مساله تمدید قراردادها را جدی دنبال می‌کند؟

- فشردگی مسابقات آن‌قدر زیاد است که کار را سخت می‌کند. ما همه تلاش‌مان را انجام دادیم تا باشگاه قرارداد بازیکنان را تمدید کند. هم نامه نوشیتم و درخواست رسمی دادیم و هم به صورت شفاهی درخواست خودمان را گفته‌ایم. به امید خدا اتفاقات خوبی رخ بدهد.

* مباحث و مشکلات مالی این روزها گریبان پرسپولیس را گرفته است. نگران نیستید این موضوع تیم شما را به حاشیه ببرد؟

- مشکلات مالی از اول فصل وجود داشت. از شروع فصل تا به حال باید ۷۵ درصد قراردادها پرداخت می‌شد که انجام نشده است. ضمن این که  تا به حال به غیر از ۸۰۰ دلار، اعضای باشگاه هیچ پاداشی هم دریافت نکرده‌اند. این مشکلات، تیم را اذیت می‌کند و نوع پرداختی که دارند و مثلا ۵ درصد و یا ۱۰ درصد در بازه زمانی طولانی می‌دهند، باعث ایجاد مشکلات زیادی برای همه ما شده است. باید فکری برای حل مشکل شود. بازیکنان روی قراردادی که امضا کرده‌اند، حساب می‌کنند و اگر به موقع پرداخت نشود مشکلات زیاد می‌شود و بازیکنان را اذیت می‌کند. واقعا حیف است چون بازیکنان با تمام وجود تلاش می‌کنند اما از آن طرف آن طور که شایسته این بازیکنان است با آن‌ها برخورد نمی‌شود.

* برخی معتقداند رویه‌ای ایجاد شده مبنی بر این که اگر باشگاهی قبل از بازی درباره داوری بیانیه بدهد و یا مربی در کنار زمین به داوری اعتراض کند، روند قضاوت‌ها به سود تیمش می‌شود. شما این موضوع را قبول دارید؟

- بحث بیانیه‌های قبل از مسابقات یک بحث غیرحرفه‌ای است. این که با بیانیه می‌خواهیم داور را تحت فشار قرار بدهیم، گاهی جواب می‌دهد و همه روی این موضوع کار می‌کنند. قبل از داربی هم از سوی باشگاه رقیب بیانیه‌ای صادر شد که این کار واقعا غیرحرفه‌ای بود. ما آرام‌ترین نیمکت لیگ برتر را داریم اما گاهی  از این آرام بودن سوء استفاده می‌شود. وقتی نیمکت تیم حریف با فریاد می‌خواهد نظر داوری را برگرداند و با فریاد نظر داوری برمی‌گردد، ما هم می‌گوییم پس فریاد بزنیم تا بتوانیم از حق‌مان دفاع کنیم. البته منظور من بازی داربی نیست؛ کلی صحبت می‌کنم. این واقعا شکل خوبی ندارد و به ویژه حالا که استادیوم‌ها خلوت است و صداها می‌پیچد و همه می‌شنوند و این شکل بدی دارد. باید از خودمان شروع کنیم و از این جهت همیشه از نیمکت تیم خودم خواستم آرام باشند و از سایر نیمکت‌ها هم خواهش می‌کنم نسبت به این موضوع حساسیت بیش‌تری داشته باشند و اجازه بدهند داوران تمرکز داشته باشند. این یک واقعیت است و به یک قانون تبدیل  شده که اگر مربی‌ای کم‌تر صحبت کند، حق تیمش را می‌خورند. متاسفانه داوران ما هم تحت تاثیر فریاد هستند.

* یکی از راه‌های کاش اشتباهات داوری، ورود VAR به فوتبال ایران است. آیا باشگاه پرسپولیس در این زمینه درخواستی نداده‌ است؟

- VAR نیاز به امکانات و تجهیز ورزشگاه‌ها است. نمی‌دانم امکانش را داشته باشیم. بعید می‌دانم بتوانیم امکانات مورد نیازش را فراهم کنیم و هر کسی این موضوع را مطرح می‌کند بیش‌تر حالت شعار دارد. امیدارم روزی VAR به فوتبال ایران بیاید تا حق تیم‌ها ضایع نشود.

* به عنوان نکته پایانی آیا صحبتی دارید؟

- خبرهایی شنیدم که  فردا (دوشنبه) جلسه‌هایی قرار است برگزار شود که خواب‌های بدی برای پرسپولیس دیده‌اند و بیش‌تر هم نمی‌خواهم درباره آن صحبت کنم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۴:۱۰

عزیزم کسی مخالف هواداری نیست، مخالف اون رفتارهایی هستند که شائبه ایجاد می کند، اینکه در دولت یک عده هوادار یک تیم باشند و همه جوره تلاش‌شون رو بکنند مشکلات یک تیم را حل کنند و یک تیم را همه جا به عنوان نماینده ملی جا بزنند و همه جور حمایتش کنند اونوقت مابقی تیم ها رو به چشم اجنبی ببینند این مشکل داره!!!!!!!!!!!!

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۶:۰۲

بنظر شما مشکلات استقلال بیشتر حل شده یا پرسپولیس. استقلال از جام باشگاه‌ها تاکنون ۳ بار پاداش گرفته‌اند ولی پرسپولیس هیچی نگرفته. حالا انصاف داشته باش کدوم حکومتی به پرسپولیس کمک کرده.؟

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۷:۳۰

تیمی که نمیتونه تو زمین بازی کنه بیرون زمین فرافکنی میکنه، خودتون رو گول نزنید، تیم پرسپولیس به حامی نیاز نداره چون فوتبال بازی کردن رو بلده

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۷:۴۲

آقا پرسپولیس تا الان دوبار رفته فینال کلی پاداش گرفته هنوزم که هنوزه هر روز دارن پرونده طلب جدید وا می‌کنن.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۷:۵۳

برای همینه بازیکنان استقلال دایم پاداش میگیرند و قراردادهای که دارند سقف ندارد و پرسپولیس بالعكس هست

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۲۳:۰۶

همین پاداش داربی که به پرسپولیسی‌ها دادن برابر تمام پاداش‌هایی بود که استقلال داد به بازیکن‌هاش تو لیگ قهرمانان

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۷ ۰۰:۲۴

پس چطوری این همه از پاداش آسیایی رو خرج برانکو و خارجی های دیگتون کردین خب از داخل دارن کمکتون میکنن

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۷ ۰۰:۲۸

بابا اینا چی میدونن حرارت ستاره چیه

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۷ ۱۰:۰۳

شما توی زمین هر بار لوله میشید ! گیر میدید به وزیر و وکیل !!! :)))

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۴:۱۰

آقای گل‌محمدی آقای احمدی‌نژاد کی اومد گفت من استقلالیم ،کی علیه پرسپولیس کامنت گذاشت؟

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۷:۴۹

آقای احمدی نژاد بارها گفت من طرفدار هیچ تیمی نیستم اما رنگ قرمز را بسیار دوست دارم چرا آقای گل محمدی خبر نداری که آقای احمدی نژاد یک پرسپولیسی بود. اما طرف هیچ تیمی را نمیگرفت

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۹:۴۲

اون موقع هنوز شبکه های اجتماعی به گستردگی امروز نبود بزرگوار

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۲۱:۳۱

عزیزم بری تو اینترنت بزنی عکس احمدی نژاد رو زیاد با مجیدی و تیم استقلال می‌بینی

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۲۲:۳۱

دقیقا یا ساختگیه این حرف یا اگه واقعیه خود یحیی داره حاشیه سازی میکنه دم انتخابات و داره نظرش رو به طرفدارای پرسپولیس القا میکنه

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۷ ۰۲:۲۴

حتما که نباید کامنت بزاره اون ۸ سالی که احمدی نژاد رییس جمهور بود پرسپولیس ضعیف بود خیلی مشکل داشت کسی گفت استقلال تیم حکومتیه؟! بعدشم اگه پرسپولیس تیم حکومتی بود و تو ایران هواش رو داشتن پس چرا تو آسیا ۲ بار پشت سر هم به فینال رفت؟! اونجا هم داور پرسپولیسی بود afcپرسپولیسی بود که انقدر استقلالیا درخواست محرومیت آل کثیر رو دادن و محروم شد؟! ما نمیگیم حرف آقای جهرمی توهین نبود ولی از اون بدتر آقای مجیدی توهین کرد اگه آقای مجیدی در جواب توهین نمیکرد الان همه جهرمی رو محکوم میکردن چه استقلالی چه پرسپولیسی

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۴:۲۴

دروغ نیست میگن روظاهر نباید قضاوت کرد. قیافه مظلوم و آروم اما باطن ... مظلوم نمایی و سیاه نمایی و وجود دشمنان خیالی...عجب سیاستی در این چند سال پیش گرفته‌اند.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۷ ۰۱:۰۵

مرسی.اگه یکم به این پیام دقت بشه واقعیته.افسوس که آقایون هیچ وقت قبول نحواهند کرد.جدا این یک افشاگری بزرگه.تیم خواص.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۴:۲۵

جناب آقای گل‌محمدی عزیز چرا خلط مبحث می‌فرمایید. هواداری هیچ‌کس از هر تیمی اشکال ندارد. آن چه اشکال دارد توهین است. جناب جهرمی رسما به استقلال و ایران توهین فرمودند.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۵:۵۹

سلام. تنها چیزی که باشگاه استقلال تو این چند سال خوب یاد گرفته فرافکنی. یعنی باخت داربی و یه جوری از ذهن طرفداراشون پاک کردن که همه دارن درباره جهرمی و پنالتی صحبت می‌کنن. کسی به اشکالات تیم و دفاع ضعیفش کاری نداره و کسی از تیم انتقاد نمی‌کنه.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۶:۲۷

سلام رشید پول گرفته که به اون آسونی گل می خوره

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۷ ۱۰:۰۴

کدوم توهین ؟؟؟ 800 سال پیش با 2 تا بازی یه جام گرفتید ، خفمون کردید اقا !!! یادمون نرفته ایمیل های آبی که به فدراسیون آسیا میرفت ؟

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۴:۳۰

ولی کی دیدی احمدی‌نژاد استوری به طرفداری استقلال بذاره یا به تیم پرسپولیس توهین کنه

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۵:۱۸

فتح الله زاده گفت

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۵:۳۵

دقیقا آفرین

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۲۳:۱۴

شما استقلالی‌ها تا دنبال شلوغ کاری هستین به هیچ جا نمی‌رسید ببینید دوستان گل من چندین بار داور به نفع استقلال در بازی‌های قبلی داربی گرفته اما این همه مشکل به وجود نیاوردن پرسپولیسی‌ها ، عزیزان من از اول فصل هی میگیرم قهرمانیم ، قهرمانیم خوب اینطوری میشه دیگه انتظارات شما از تیمتون بالا هستش ، یعنی شما خبر ندارین دفاعاتون تو حاشیه هستن .. همش به دنبال دعوا هستن ..تا این دفاع ها در تیم شما باشند همینه داداشی گلم تازه اگر عوض بشن بعید می‌دونم طلایی مثل سید جلال رو پیدا کنید ..

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۷ ۱۶:۲۶

اصلا اونموقع اینستا نبود که. احمدی نژاد چندبار اومد بازی استقلال و در آزادی دید. مگه پرسپولیس فرافکنی کرد یا بهانه گرفت؟

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۴:۳۷

رییس هیات مدیره قبلی چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۴:۴۱

احمدی‌نژاد کجاش استقلالی بود؟ چند تا توییت برای استقلال زد؟ مدارس را برای بازی استقلال تعطیل کرد؟ باعث فرار بازیکنان شد؟ برای استقلال تو آسیا هزینه کرد؟

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۲۱:۳۶

والا

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۴:۴۷

وقتی مدیرعامل پرسپولیس توسط وزیر ارتباطات تعیین میشه باید فاتحه اون تیم رو خوند .

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۵:۴۰

همیشه بعد باخت از اینجوری حرفا زده میشه که حواس طرفدارهای استقلال پرت کنن که کسی دیگه به مربی و مدریت باشگاه استقلال کاری نداشته باشه بابت باخت

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۷ ۰۰:۴۴

باخت!!استقلال به داور باخت پنالتی نگرفتن اخراج نکردن توپ از رو خط بیرون کشیده شد استقلال تیم خوبی بود یک توپ امد اونم رفت تو گل اگه دقیقه۲ بازی پنالتی درسته استقلال و میگرفتن پرسپولیس از هم میپاشید تعویض های گل محمدی همش تو دفاع بود چون وا داده بود آخر بازی هم که مثل بازی با سپاهان بازی مثل تیم‌های عربی شروع شد

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۵:۰۲

تا این دولت هست کسی براتون خواب بد نمی بینه

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۶:۱۳

در زمین بجنگ و قہرمان شو ھمین و بس

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۷:۳۶

چه زمینی وقتی که رفت و برگشت پنالتی ما را نمی گیرند.....حالا شما پرسپولیسی ها کیف کنید که تیمتون داره قهرمان میشه

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۵:۲۵

واقعا نیمکت آرامی دارید و اصلا دنبال شلوغ کاری نیستید چند بار از داور کارت زرد گرفته‌اید. رفتار سال قبل خودتان که می‌گرفتید می خواهند استقلال را قهرمان حذفی کنند تعیین تکلیف برای وزیر و رسول پناه و... شما اگر روی توان فنی خود تمرکز کنید موفق خواهید بود اما متاسفانه وقتی به مشکل می‌خورید به حاشیه می‌روید

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۵:۲۵

واقعاً متوجه این حرف که فردا علیه ما جلسه گذاشته میشه رو نمی فهمم مگر این که خودتان و سایر هوادارانتان به دنبال این کارها باشید.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۸:۱۵

دقیقاً

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۷ ۰۰:۲۲

نه بابا

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۵:۴۰

با تقلب ۳ امتیاز گرفتی

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۷:۱۴

دقیقا

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۲۱:۱۹

توهم زدی دادا چه تقلبی داش من اشتباه داوری بود شما تو لیگ قهرمانان باز جهرمی بود ۴ تا ۴ تا میخودین؟

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۷ ۰۱:۲۹

عا باریکلااا

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۵:۴۳

واقعا معلوم شد که چرا نمیتوان یک فوتبالی را در راس فدراسیون فوتبال قرار داد ، ببین طرف چی میگه ، حرف کری خوانی و توهین هست که وزیر انجام داده ، طرفداری اشکالی نداره ، این منطق یکی از مربیان تیم‌های بزرگ کشور هست که مثلا فکر کنید روزی بخواهد مسوولیت در فدراسیون داشته باشد.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۷ ۰۰:۱۴

آقایحیی کلا تیم موفق حسود زیاد داره ، آقای برانکو سیستمی چید که چندین سال هرکی بیاد قهرمانه

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۵:۵۲

پنج ساله تو این مملکت غیر از تیم شما کسی حق قهرمانی نداره. چی فکر میکنید. حتی طرفدارای تیمتون هم از این مدل قهرمانی خسته شدن. بقیه تیم ها هیچ حداقل به شعور طرفداری خودتون توهین نکنید

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۶:۵۲

شما ضعف تیمتان را بر طرف کنید پرسپولیس در آسیا هم موفقه آیا مسوولان ای آف سی هم پرسپولیسی هستند؟ ت

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۷:۴۷

عروس نمیتونه برقصه میگه زمین کجه. شما فوتبال بلد نیستین ، چرا ادا درمیارین؟

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۲۱:۵۳

چراتوهین ؟ افتخار می کنم که هوادارپرسپولیس

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۲۲:۴۰

دمتون گرم دو روز دیگه میگن مسوول ای اف سی هم با پرسپولیسه.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۵:۵۵

یکی به این آقا بگه ، اگه آقای احمدی نژاد تاجی هستند، آیا کل وقت و زمان‌شون رو برا تیم تاج صرف می‌کنند، این بنده خدا وزیر تلفن انگار کاری بجز توییت کردن اتفاقات تیم پیروزی نداره، جواب آقای مجیدی هم در همین رابطه بود، (وزیرانی مثل شما باعث این وضع مملکتند) آقای خمینی یا .... ابراز علاقه کردند به تاج اما در زمان مسوولیت این همه وقت صرف تیم محبوبشان نکردند که ای کاش ذره ای حمایت داشتند مثل آقای جهرمی

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۸:۴۸

آقای خمینی کجا طرفدار تاج بودند ایشان طرفدار استقلال هستند ، چرا باخت خودتان رو با حاشیه ها توجیه میکنید پرسپولیس تو آسیا نتیجه میگیره نکنه لابد جهرمی با ای آف سی هماهنگه؟!

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۵:۵۷

اگرکسی گفت استقلال یا پرسپولیس، آبه! یا مثلا پیکان سرور سایپا توهینه؟ همین فحاشی‌های زشت و دریده را کری‌خوانی می‌دانید؟زهی تاسف!!!

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۶:۰۰

آقای گل‌محمدی تیم شما چیه که بقیه خواب بد واسش ببینن 😃😃😃😃

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۶:۲۳

😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣💙💙💙💙آفرییننننن یه ۴ تایی بیشتر نیستن که خخخخخخخخ

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۶:۳۷

تیم آقای گل‌محمدی تیمیه که ۴ سال نذاشته استقلال طعم قهرمانی و بچشه.

avatar

باختین گریه نکنین.... شما همیشه بازنده این

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۷:۱۸

آقا جواد درست میگه استقلال 4 ساله طعم پیروزی و ندیده 🤣🤣🤣 با افتخارم میگم پرسپولیسیم ❤❤

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۷:۴۹

امسال پنجمین سالش میشه

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۲۲:۴۳

بدبخت پرسپولیس تیمیه که سال قبل تا فینال آسیا رفت و چهار ساله پشت سر هم داره قهرمان میشه ♥️چشم شما حسودا کورررر😐

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۷ ۰۰:۵۸

تیم ما همینه که هر سال شما را کیسه می‌کنه. باخت و قبول کنید حاضر نیستید که قبول کنید ما بهترینم

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۷ ۰۲:۲۸

ببین کی به کی میگه چهارتایی😂😂 الان شما هم چهارتایی هستین هم شیش تایی پرسپولیس همونیه که چهار ساله هم که داره قهرمان میشه به امید پنجمیش و شیشمیش شیش تایی های سنگ پا بسه دیگه از رو برید ما دیگه شما رو در حد رقیب نمیدونیم رقیب اصلی ما الان چند ساله که سپاهانه😂😂😂

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۷ ۰۶:۳۵

هرچی هست الان اول جدوله ازین ناراحتی که استقلال 5 جدوله ؟؟؟؟

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۷ ۱۹:۵۰

بازی استقلال وآلومنیوم اراک یادتونه که داورپنالتی صددرصدی روبرای آلومنیم نگرفت حالاحرف ازخدامیزنیدومیگیدخداباماست،اشتباهات داوری صدباربه نفعتونه ویکبارهم به ضررتون،،،،پنالتی نبوداگرپنالتی بودمهدی قائدی اعتراض میکردوهیچ اعتراضی هم نداشت قائدی خودش روعمداوزودترانداخت روزمین ،بریدببینیدتصاویرمربوط به اون صحنه رو،

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۶:۰۱

همیشه همینطور بوده تیم استقلال با هوچیگری یا می‌خواد ببره یا برده از اول هم مشخص بود که خواب‌های بدی واسه پرسپولیس دیدن. امیدوارم که شرشون دفع بشه با مدیریت خوب پرسپولیس

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۶:۰۴

اگه احمدی‌نژاد استقلالی بود تو قبل از این که بیا مربی پرسپولیس بشی ادم خوبی بودی چی شد تو این یکی دو سال به این حد ... رسیدی

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۶:۰۴

خوب یاد گرفتن. همه کار میکنن انواع بی عدالتی ها به نفعشوون چیده میشه آخر سرم میگن واسه ما خواب بدی دیدن.حرف های نخ‌نمای 5 سال گذشته

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۶:۰۵

چرا ترسیدی؟

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۶:۰۷

بله احمدی نژاد استقلالی است توهین هم کرده به پرسپولیس

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۶:۰۸

آقای گل محمدی پرسپولیس چیه که براش خواب ببینند

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۷:۱۸

همونه ک تو این‌قدر حرص از باخت مقابلش خوردی داری میای این‌جا کامنت میذاری😁 خودتون و اذیت نکنین. به امید خدا یه وقتی و هم میذاریم که شما قهرمان بشین ولی تا فکرامون و بکنیم ببینیم کی بذاریم

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۷ ۰۹:۲۴

🤣🤣🤣افرین خوب گفتی

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۶:۰۹

سندش هست که احمدی‌نژاد داره اس اس و مسخره می‌کنه می‌گه ۶ تای‌ها نیومدن هنوز.......

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۷ ۱۱:۱۵

آنقدر آبی هستیم که بی رنگ بمیریم قرمز نشویم هرگز با ننگ بمیریم. درضمن تاجیم که چون الماس بر اوج نشینیم

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۶:۱۳

سرور استقلال هست جونم

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۶:۱۸

الکییی بیش‌تر از این پیشرفت نخواهید کرد،،هه هه هه هه تک ستاره‌ای ها

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۶:۴۴

سرتون با حرفها دارن گرم میکنن چرا قبلا از این حرفها نبود دقت کردید هرچی دزدی ها اختلاس ها بیشتر شده این حرفها بیشتر شده

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۶:۵۴

استقلال هفتادسال حمایت شده حالا اگه چهار پنج سال هم از پرسپولیس حمایت بشه جای دوری نمیره

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۶:۱۹

اولا احمدی نژاد هیچ جا در محافل عمومی نگفت استقلالی است و برای پرسپولیس کری نخواند. حالا این که گل محمدی از این موضوع خبر داره هم قابل تامل هست. دوما آذری جهرمی وزیر دولت هست که مالکیت جفت تیم‌های استقلال و پرسپولیس را در اختیار داره و اینطور کری خوانی علنی ایشون دل هر استقلالی رو به درد میاره. وگرنه دولت که تموم شد آذری جهرمی بعدش گلوی خودش رو برای پرسپولیس پاره کنه. کسی کاری نداره!

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۲۰:۳۹

کریم تو مسلمون نیستی به خدا مسلمون نیستی جوش نزن آقای احمدی نژاد آنقدر که با استقلالیها عکس یادگاری گرفت با پرسپولیسی ها سلام و احوال پرسی نکرد

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۶:۲۱

قهرمان شدن عرضه می‌خواد که استقلال نداره. چه ربطی داره به وزیر مگه وزیر میاد داخل زمین بازی می‌کنه که ۵ سال تیم‌های دیگه حق قهرمان شدن ندارن. برید خودتون و اصلاح کنین این همه گردن این و اون ندازین. قباحت داره به خدا.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۶:۲۱

استقلال ب............اخت همین . باور کنید دوستان .خودتون رو گول نزنید ...؟؟

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۷:۰۸

فوتبال برد و باخت داره گریه ندارم قادری

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۶:۲۲

خب طرفداراستقلال باشه هرکی به چیزی علاقه داره چه ربطی داره .مهم اینه که ایشون از قدرتش جهت تخریب و شعارپراکنی مثلا علیه پرسپولیس یا نفوذی در فدراسیون فوتبال که نکرده

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۶:۲۴

بابا ول کن فقط با داوری میخوایند ببرید

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۶:۳۱

سناریوی پیش روی الاستقلال: شایعه بازگشت استراماچونی، قهر فرهاد مجیدی و جداییش، برگشت قلعه نویی، برکناری قلعه نویی، سپردن تیم به فرهاد

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۶:۳۳

یحیی گل‌محمدی اولا بحث هواداری جدا از رانت بازیه طوری که مدیرعامل باشگاتون و همین وزیران آوردن. این یعنی دستای پشت پرده که تیم رده دهمی یهو اومد قهرمان شد و الان جای تیم اول کشور جا زده میشه دوم این که قضیه طارمی و رضایی و بازیکنای خارجیتون توسط دیپلماتا حل میشه سوم این که تو قضیه اخیر با باشگاه هندی بازم دیپلمات گونه حل شد.... دیگه مثال چندتا بیارم

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۷:۴۵

چی میگی پنالتی سپاهان را نگرفتن در دقایق ۷۰به بعد...اینقدر بهتون حال دادن که دوست دارید کلا توی شهرستانها هم داوری به نفع شما باشه ..چشم هاتون را بستید

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۶:۳۷

اشتباهات داوری جزیی از داوری هست مگر بازی قبل جلو سپاهان علیه پرسپولیس داور اشتباه نکرد ما باید اون بازی را هم می‌بریم اگر اشتباه داوری نبود کی اومدیم علیه داور صحبت کنیم کل بازی نتونستم کاری کنید یک صحنه پنالتی داور ندیده زمین و زمان را به هم دوختید

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۶:۳۸

لطفا یارگیری غلط و بی ربط سیاسی نکنید. احمدی نژاد و غیرهم همگی سربازان پشت پرسپولیس هستند .امروزه استقلال فقط و فقط یک تیم ورزشی مردمی است و لاغیر . تاکنون نتوانستید یک بازی داربی جوانمردانه و با روح کاملا ورزشی و دور از دستورات سیاسی و امنیتی انجام دهید. اصلا تاکنون نتوانستید این کار ورزشی رو برای فوتبال ایران انجام دهید. اکنون سال‌هاست ما منتظر یک داربی سالم هستیم ولی اتفاق نیفتاد. وقتی فوتبال رو مثل چیزهای دیگر در کشورمون آلوده سیاست و احزاب سیاسی کردید متاسفانه دیگر فوتبال اصیل رو به چشم ندیدیم. باعث تاسف چنین می نویسم ولی باید یکی پیدا شود واقعیت رو بی پرده برای مردم و فوتبال دوستان بنویسد.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۷ ۰۱:۲۲

داداش پرسپولیس در بازی رفت باید شش تا بهتون میزد.حالا این بازی حساسیت خودشو داشت و دو تیم به فکر اول نباختن بودن پس کم موقعیت بود ما بهتر استفاده کردیم و بردیم دیگه چرا فرافکنی میکنی که شما بازی سالم نکردید و...حالا شما میبردین از این فرمایشات صدمن یه غاز خرج میکردی؟!!!

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۶:۴۰

یعنی خوشم میاد آقایون برای ماست مالی گندها و تبعیض ها و... هر چیز دیگه ای که نه معلومه نه کسی دیده و نه انجام شده رو به هم ربط میدن واقعا که خیلی خنده داره🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۶:۴۲

صدتا ستاره ی دیگه هم داشته باشی در ایران باز جاتون اون پایین پایین است😇😇

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۶:۴۴

زنده باد تیم بزرگ پرسپولیس و بازیکنان و کادر غیرتمند این تیم ارزنده .به کوری چشم دشمنان این تیم بزرگ باز هم قهرمانیم .استقلال و هواداراش همیشه بی منطق بودن و هستن .همیشه دنبال حاشيه هستن به جای اینکه از لحاظ فنی خودشون رو پیش ببرن .برد و باختشون رو از چشم پرسپولیس می‌بینن. ولی از خودشون مایه نمیگذارن. استقلال با همین رویه پیش بره به یک تیم پیش پا افتاده تبدیل میشه تا به یک تیم مدعی و رقیب

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۷:۲۶

عجب.. چطور چند سال پیش قهرمان نمی‌شدید هر روز گریه می‌کردید اعتراض میکردید.. از این حرفا بلد نبودید.. دیگه همه میدونن وزارت ورزش چه کرده با فوتبال و ورزش ایران.. همه تعطیل فقط پیروزی باید خوب باشه.. سه سال تیم استقلال پایان فصل متلاشی میشه بدون مدیر مربی تیم میبندن.. بسته دیگه.. یکم خدارو هم در نظر داشته باشید..

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۲۳:۲۴

،😂😂😂

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۶:۴۶

ایول پرسپولیس قهرمان ایران زمین

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۷:۱۹

دقیقا ❤❤❤🌺🌺🌺

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۶:۴۷

بیچاره داور که هرچی کارت زرد و قرمز داشت داد به پرسپولیس. چطور داور با ما بود که هرچی خطا بود به نفع شما گرفت؟ آقایون عشقه ستاره داربی بعدی ستاره هاتون و بزرگ‌تر کنین این سری زیاد توچش نبود. تو زمین چه‌کاره‌اید. ذوب آهن که ذوب‌تون کرد. پرسپولیسم که پرستون کرد. واقعا که برید فکر نون باشین که خربزه ابه خخخخ

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۶:۴۸

آقای گل‌محمدی تو از خدا نمی‌ترسی؟!!!! به یکتایی خدا قسم دکتر احمدی‌نژاد همسایه من هستند فوق العاده هم انسان شریف و سالمی اند. ایشان به شدت پرسپولیسی هستند. و حتی در هشت سال ریاست جمهوری هرگز رنگی عمل نکردند. از کجا آوردی می‌گی استقلالیه ؟!!!!! به خدا کارت درست نیست.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۹:۴۵

اون احمدی‌نژاد همش سر تمرین استقلال حاضر بود. حالا همسایه تون شده از پشت کوه نیومدی که. عکساش همه موجوده. کمتر هوچی گری راه بندازید

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۲۳:۱۷

سلام..آدم سالم قحطی اومد.... ناسالم ترین فرد هست...

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۷ ۰۳:۳۸

خدای اگه این استقلالیا بجای این همه جر زنی و زیراب زدن تیمهای دیگه و ایمیل زدنها تمرکزشون رو بزارن روی تیم خودشون موفقتر میشن !! مثلا با کمی کمک پرسیولیس میرن آسیا نه،؟

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۶:۵۲

چرا هواداران استقلال جنبه باخت را ندارند و جر می‌زنند. پرسپولیس چه خوب بازی کرده و چه بد، بازی را برده و بیش‌ترین خطاهای بازی را استقلال مرتکب شده و فقط علاقه دارند استقلال ببره چون باخته هزار ایراد از پرسپولیس می‌گیرند. هواداران استقلال بدونندپ رسپولیس همیشه سرور استقلال بوده و خواهد بود.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۶:۵۸

آقای گل مجمدی اگر همون موقع در پرسپولیس یکی مثل فرهاد مجیدی پیدا می‌شد و دل و جرات پیدا می‌کرد پته مافیای فوتبال را رو می‌کرد حال فوتبال ما این نبود. مطمئن باش فرهاد مجیدی در فوتبال در کنار استادش ناصر حجازی جاودان خواهد ماند همه دیدند ضمنا جهرمی ترسید و کامنت گذاشت و عذر خواهی کرد با این کارش ثابت کرد پرسپولیسی هست و هدفش تخریب استقلال بود.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۸:۱۹

آخه پسر خوب اونموقع احمدی نژاد اینستاگرام داشت؟؟؟؟

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۷:۰۵

گل محمدی تو از نام و تیم بزرگ استقلال ترسیدی تو یا تیم تو چه عددی هستین که کسی برای شما خواب ببیند؟ وقتی دو ستاره از آسیا گرفتی و در آسیا اسم و رسمی داشتی اون وقت کل کل کن.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۷:۴۸

آسیا ستاره نمیده ، خودتون به خودتون ستاره دادین.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۷:۱۲

استقلال باخت ولی در حالی که پرسپولیس یه یار اضافی به نام داور داشت . زیاد خوشحال نباشید خدا با ماست. بنده کیه؟

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۷:۳۳

باخت به ذوب آهن را چطور تفسیر می کنید؟ پرسپولیس بهترین و فنی‌ترین تیم ایران و آسیا است. باخت استقلال به پرسپولیس طبیعی است. باخت به پرسپولیس ایرادی نداره اما در تهران با ۲ گل از ذوب آهن باختن ایراد داره.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۷:۱۹

هر سال میگین نمی‌خوان ما قهرمان بشیم نمی‌خوان ما فلان بشیم همه رو دارید میگیرید.. موندم اگه این همه بلا سر استقلال آوردن سر شما می‌آوردن فکر کنم تهران به آشوب می‌کشیدید... خدایا شکرت

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۷:۴۹

به قرآن باختید بسته

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۷:۵۴

وقتی یک مربی به یک وزیر میگوید بی شعور یعنی فاتحه اخلاق بای هر تیمی را خواند چه پرسپولیس چه استقلال یا هرتیمی ان وقت بازیکن اگر فحش داد درگیری ایجاد کرد نباید به چشم او دید خدا به داد فوتبال این مملکت برسد

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۸:۰۹

من خودم استقلالیم ما نباید باخت خودمون را گردن وزیر بیندازیم وقتی وارد حاشیه میشویم نتیجش این میشه که میبازیم آقای مجیدی هرسال یه چیزو بهونه می‌کنه بهتر بجای این کارا رو تیمش نظارت درستی کنه ایکاش کمالوند را حفظ میکرد خیلی بکارش می‌شود تو دربی

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۹:۴۱

تو این چند سال داوری به سود استقلال بوده به ضرر پرسپولیس استقلال همیشه پایینه و پرسپولیس بالا

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۲۰:۰۶

احمدی نژاد هرچی بود از شماها و دولت فعلی مردتر بود. گل محمدی اگر تو یه بازی از تیمش حمایت نشه معلوم نیست آواره کدوم زمین خاکی بشه. در ضمن استقلال تاج سرتونه یادتون باشه با بولدکردن اخبار به جایی نمی رسید....

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۲۱:۲۱

آقای گل‌محمدی یا واقعا متوجه موضوع نشدی، یا خودت و زدی به متوجه نشدن، آقای احمدی نژاد کی اومد عین هوادار معمولی حرفی بزنه یا چه موقع علنی استقلالی بودن خود را مطرح کرد؟ چه موقع اومد بعد بازی داربی اظهارنظر بچه‌گانه کنه؟ ی وزیر جایگاه حقوقی و مسولیت ملی داره چرا فکر می‌کنید همه کشور متعلق به پرسپولیسه،چرا فراموش کردید ورزش و فوتبال باسیاست فرق داره،

avatar

عالی

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۲۲:۳۷

استقلال باخت همین...ننه من غریبم لازم نداره...به جای اینا به فکر تیمتون باشید...ضعیفید آقا ضعیف

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۲۳:۲۸

اکبر یکی به من بگد چرا داور پنالتی واضح در دقیقه ۳ را نگرفت جوابش را هم آقای جهرمی بگند

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۲۳:۵۱

واقعا متاسفم برای این تفکر شما استقلالیا چشم رو ضعفاتون بستین وقتی دو بازی می‌برین شروع می‌کنین به آواز قهرمانی ولی وقتی جا می‌مونیم و به زمین سفت میخورین، زمین و زمان و بهونه می‌کنین استقلال و هواداراش همیشه همینطوری بودن که موفقیتشون موبایل بوده به قول برانکوی کبیر استقلال شخصیت قهرمانی نداره

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۷ ۰۰:۱۰

واقعاً خیلی پررو هستن این پرسپولیسی ها

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۷:۲۰

آقای گل محمدی🤴واقعا شما از آقایی و متانت و صبوری هیچی کم ندارید،،همه چیز رو تحمل میکنید،ولی فقط به فکر موفقیت پرسپولیس ایران هستید،یعنی حواشی هم اذیتتون میکنه ولی تحمل میکنید،،هیچ کی نمی‌خواد شما اسم ایران و ایرانی رو سربلند نگه دارید،با کوری چشم حسودان شما همیشه قهرمانید،به عنوان یک هوادار ازتون تشکر میکنم✌

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۷:۳۲

بله احمدی‌نزاد استقلالی بود ولی هرگز حمایت نکرد و پرسپولیس رو آزار نداد و به هواداراشم توهین نکرد. لطفا مقابسه نکنید.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۷:۳۵

آقا باخت دو هیچ توو آزادی مقابل ذوب آهنم تقصیر آقای وزیر بود؟ به جای این حرفا برید ببینید کجا کارتون مشکل دارید.😂

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۷:۳۶

من کل نظرها ..پیشنهادها..بی ادبی ها ..وووو ..غیره را دیدم...مهم اینه که آل‌کثیر جواب اون بی‌وجدانی که باعث شد ۶ ماه نتونه بازی کنه رو داد....زنده باد آل کثیر...

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۷:۴۰

استقلال و هوادارنش همیشه دنبال حواشی و فرافکنی هستند هیچ‌وقت دنبال ضعف تیمشون وکم کاری باشگاهشون نیستند. برای توجیه باخت‌هاشون پرسپولیس را حکومتی می‌نامندتا تلاش‌ها و زحمات باشگاه و بازیکنان ما رو زیر سوال ببرند تو زمین می‌بازند بیرون زمین دنبال دلایل باخت‌شون هستند.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۷:۴۰

باختیم بدم باختیم‌ آبرو هر چی استقلالیم بردین با اون‌ بازیتون😭

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۷:۴۳

همین ک خودت رو به اون راه زدی یعنی خیلی هفت خطی که نمی‌خوای بفهمی هوادار بودن با توهین کردن فرق داره

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۷ ۱۲:۴۲

همین بس که با تهدید از سرمربی‌گری پدیده آوردنت پرسپولیس. کجای دنیا دیدی سرمربی یه تیم که تو کورس قهرمانی هست بیارین تو تیم رقیب. عجب.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۷:۴۴

استقلالیا چقد ادعا دارن با چه رویی میگین پرسپولیس نمی‌ذاره قهرمان بشین مرد بودین تو زمین میبردین نه الان فقط دنبال حاشیه و اینستا که دنبال مقصر باشین تا استقلال اینه هیچوقت موفق نمیشه بهتر دیدتون و عوض کنین. یعنی چی نتیجه نمی‌گیرین دنبال مقصر بگردین نه بی گناه الانم زورشون میاد بگن فرهاد باعث شده تیم باخته میگن جهرمی یا داور.خب بازی ذوب چی دارین بگین نکنه اونجا ذوب‌ها گفتن توپ نزنین بیرون یا بازیکن استقلال و بزنین له کنین .

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۷:۵۹

اول ازاینکه احمدی نژاد استقلالی نبوده دوما اگ استقلالیم بوده نیومده به پرسپولیس توهین نکردهه درسته بازی برد و باخت دارهه ولی باخت ما خیلی پرافتخار ترااز برد شما هست

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۸:۰۷

باسلام.من طرفدار پرسپولیس هستم. والله بازی هردو تیم بد بود.گل سالم بود. هیچ چیز خاصی هم نبود.بازی برد و باخت داره احتمال داشت ضربات استقلال گل میشد و پرسپولیس گل نمیاد.ولی این فرهنگ اشتباهه که ضعف خودت از چشم دیگران ببینی و جنجال درست کنی. بازی تمام شد.آن مربی که جنجال درست میکنه و ننه من غریبم بازی درمیاره از روی سیاست داره جهت پیکان انتقاد از خودش برمیگردانه به زمین به زمان. حالا وزیر این نمیگفت که چی؟

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۸:۱۲

فقط ۲تا دلیل از هزار دلیلی که ثابت میکنه فدراسیون و دولت حامی پرسپولیسه : ۱) یحیی گل محمدی رو در زمان اوج مسابقات بصورت غیر قانونی و در حالی که با تيم پدیده قرارداد داشت جدا کردن و آوردنش پرسپولیس...۲) زمانی که دیدن استقلال با استراماچونی داره خوب نتیجه میگیره بسرعت ترسیده و باعث جدایی این مربی خوب از استقلال شدن

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۸:۱۴

احمدی نژاد استقلالی بود یا نبود اینقدر مثل پرسپولیسی بودن این دولت تابلو بازی در نیاوردن کسی از مسئوولین دولتش هم به افتخارات و جایگاه پرسپولیس توهین نکرد

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۸:۱۵

هواداران استقلال بدونید پرسپولیس سرورتون بوده و هست

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۸:۱۶

احمدی نژاد استقلالی بود یا نبود اینقدر مثل پرسپولیسی بودن این دولت تابلو بازی در نیاوردن کسی از مسئوولین دولتش هم به افتخارات و جایگاه پرسپولیس توهین نکرد

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۸:۱۸

سلام.آقای گل محمدی اولا اینکه اگر احمدی نژاد استقلالی بوده هیچ وقت به تیمتون توهین نکرده دوما خدا وکیلی اگر ی وزیری بیاد به تیمتون اینجوری توهین کنه جوابشو نمیدین. سوما چرا همه تیمها از شما مینالند مثلا هفته قبل چه بلایی سر این سپاهان بیچاره آوردید جالب اینجاست هیچ کمیته ای برای شما تشکیل نشد چرا.این شک برانگیز نیست

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۸:۲۶

آقای گل محمدی چه وعده ای گرفتی ..الان دیدی فرصت مناسبی هر کی احمدی نژاد رو بکوبه تو دولت بعدی یه جایگاهی داره .فقط اینو بدون که اگه خدا اراده کنه که یک نفرو ببره بالا اگه تمام دنیا هم جمع بشن نمیتونن کاری بکنن

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۸:۲۷

کجا احمدی‌نژاد استقلالی بود؟ پنالتی بود یا نه؟ کار جهرمی درست است؟ دیدین ستاره شایستگی می‌خواد. پول قرار داد مغانلو چقدر است؟ چرا واقعیت‌ها را نمی‌گید.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۸:۲۸

با این طرفداری که از جهرمی کردی و رفتار ایشون رو پوشش دادی بیشتر خوشحال شدم که استقلالی هستم چون اینجا اگه لیگ برتر انگلیس بود پرسپولیسی ها که حزب باد هستن و عاشق این وضعیت هستن میموندن طرفدار کدام تیم باشن

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۸:۳۴

با تقلب هر چه بالاتر برید شکستن استوخانهای شما شدیدتر خواهد بود مثل سال قبل. آینده زیاد دور نیست.

avatar

پرسپولیس همیشه قهرمان بهت تبریک میگممممممممممممم😇🌸🌸🌹🌼🌼😍😍😍😍😍😘😘😘😘😘😘😘😘🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎊💫⭐🌟🌟🌟🌟🌟🌟🎊🎉🎊💥💥🎊🎉💝💖💓💋💋💋💋💋💋❤️💟💕💞💌♥️♥️♥️♥️♥️♥️

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۸:۴۰

اگه VIR بود نتیجه چند بود؟ اگه VIR نبود در فینال سال قبل بازی با کره جنوبی برنده می شید ‌.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۸:۴۱

متاسفانه استقلال به داورباخت نه به پرسپولیس

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۸:۵۰

شان یک وزیر مبرا از توهین باید باشد این آقا بچگی کرد وبه استقلال توهین کرد و متاسفانه عذرخواهی هم نکردند؟؟؟!!!

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۸:۵۳

خود احمدی نژاد اعلام میکنه.که استقلالی نیست خودت شخصا میگه شش تای ها

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۹:۰۷

اره تقصیر استقلاله:) دست پیش میگرین که پس نیوفتن

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۹:۱۷

بابا از خودتون خجالت بکشید چهار ساله قهرمان میشیم میگید وزیر وزیر میریم اسیا وازم همین حرف خجالت بکشید❤❤❤❤❤❤❤

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۹:۲۰

دروغ نگو احمدی نژاد اصلاً درحد وقواره ای نبود ونیست که استقلالی باشد .وای به حال ما استقلالیها اگر احمدی نژاد استقلالی باشد .همین الآن دیگه استقلالی نمی شم. باز آقای خاتمی را می گفتین که محبوب قلب ملت ایران است.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۹:۲۷

طرفداری اشکال نداره ، توهین و زیاده گویی اشکال داره جناب ....اینو براتون معنی نکردن انگار

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۱۹:۳۰

آقای گل محمدی عزیز قهرمانی مال شما ولی اسم اون احمدی نژاد را نیار . اتفاقا اون هم پرسپولیسی بود که مثل شما حرف می زد .

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۲۰:۰۲

طرفداران استقلال هوشیار باشند ،دارند مثل سال های گذشته ضعف فنی و مدیریتی خودشون و پشت حواشی و جنجال های طبیعی فوتبال که در تمام دنیا پیش میاد ،پنهان میکنن واقعا باید ایندفعه هوشمندانه عمل کرد و فقط دنبال پیشرفت تیم باشید تیمی که خوب بازی بکنه چشمش دنبال سوت داور نیست و فقط زیبا بازی میکنه و گل می‌زنه

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۲۰:۰۳

۵ ساله تو مواقع حساس سر استقلال و می‌برن

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۲۰:۰۴

آقای گل‌محمدی چرا دروغ میگی برادر من .احمدی نژاد اگه استقلالی بود پس چرا تو داخل ستادش بیانیه میدادی آخه!

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۲۰:۰۵

آخه خود احمدی نژاد حرفی نمی‌زد. این جناب جهرمی خودش طلب میکنه.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۲۰:۱۲

هرساله آخر فصل خطره یه تیم دیگه رو حس میکنم( امسال سپاهان ) با ننه من غریبم و اشک تمساح بیشتر اوضاع رو به نامردی به نفع تیمشون تغییر میدن کار هرساله ی پرسپولیس در اواخر فصل

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۲۰:۱۷

استقلال داره تموم اشتباهات و باخت هایش رو گردن دیگران میندازه، وقتی کسی ضعیف و ناتوان باشه همیشه دیگران رو مقصر شکست هایش میندازه. همه آقای جهرمی رو میشناسند که انسان شاد و سرزنده ای هستش. همینطور که هم شعور و شخصیت داشت و اومد دلداری از مصیبت دیدگان کرد

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۲۰:۱۸

آقا داماد

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۲۰:۲۵

کاش اول فرهنگ بازی و طرفداری راداشته باشیم آنوقت همه تیم‌ها وطرفداران محترمند ولی متأسفانه فقط بلدیم توهین کنیم

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۲۰:۳۸

به آقای گل محمدی بفرمایید قبل بازی وبعد بازی کسی راجع به شما و تیم تان صحبت کرد شماهم می تونین صحبت کنین ولی این درست نیست جنجال بازی با سپاهان رو چی اونم مقصر کادر فنی استقلال بود یه مربی حرفه ای راجع به مربی دیگه حرف نمیزنه

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۲۱:۲۷

جناب آقای گل محمدی دو سال پیش همین داور قهرمانی را از استقلال گرفت دادن کارت صرفا لاپوشانی پنالتی بود که نگرفت ثانیا یادت نرود کلیه هیات دولت بجای پرداختن به معیشت مردم وقتشون را هشت سال برا پیروزی گذاشتن امسال عراقچی تخته روانچی. ناظمی. جهرمی وزارت امور خارجه و من خیلی چیزهای دیگه ببینید یک هفته تحمل دیدن استقلال با استراماچونی را نداشتند و خود گل محمدی پایان بازی گفت از داوری راضیم این یعنی چه آقای حسن خمینی استقلالی هست یک کری خوانی از ایشون بیاورید کامنت فدراسیون برای تیم پرسپولیس چی

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۲۱:۳۰

مگه احمدی نژاد یا نوه ی امام همچین چیزهای گفتن که شما حرفی نزدی؟ هیچی دیگه از فردا هر مشکلی پیش بیاد یا بیارین چیزی برای توجیه پیدا کردین .😅😅😅😅

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۲۱:۳۶

سلام . احمدی نژاد حتی یکبار هم بی احترامی به تیم مقابل نکرد. کری بخوانیم اما توهین و مسخره نکنیم. این سخن یحیی مغالطه است .آذر جهرمی بارها مسخره و توهین کرده این زشته نه طرفداری.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۲۱:۳۶

هوچیگری این مرد، شروع شد.... داستان تکراری نمی خواهند ما قهرمان بشویم

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۲۱:۴۶

خخ فاز این استقلالی‌ها چیه میگن شما از ما ترسیدین

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۲۱:۴۸

یحیی خان یه مرد بزرگه که پرسپولیس روز به روز داره قوی تر میکنه و داره به داشته هاش افزوده میکنه عشق فقط پرسپولیس

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۲۱:۵۳

پرسپولیس برنده دربی نیست باختن بهتر از اینگونه برنده شدن است

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۲۲:۰۱

به قول فرهاد مجیدی.... تیم‌های ضعیف تمرکزشون رو برد تیم‌های قوی هست.... حرف سرمربی خودتونه...

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۲۲:۰۳

سلام به آقای گل محمدی،خسته نباشی دلاور،به امیدقهرمانی پرسپولیس،همچنان پرتوان و با جدیت به کارتون ادامه دهید با آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون برای شما نیروی پرتوان.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۲۲:۱۰

شما به ترابی بگو حرکت سیاسی انجام نده هیچ مساله سیاسی تو فوتبال اتفاق نمی افته

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۲۲:۱۹

وای وای تو هر بازی پنالتی یا یکی دو تا گل به نفع پرسپولیس میگیرن تازه آقا یحیی نگران هستند؟ با هر ترفندی هست مثل سال‌های قبل میخوان قهرمان بشن

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۲۲:۲۴

خواب دیدیم بازم با کاشیما بازی دارید

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۲۲:۲۷

به یحیی گل محمدی بگید ما پرسپولیسی هستیم و در ضمن طرفدار محمود احمدی نژاد هم هستیم، خواهشا دم انتخاباتی سعی کن اسم کس دیگری رو بیار که واسش حاشیه درست نشه و این حرف خودت هم نمود از یه برنامه ریزی برای بد کردن اسم احمدی نژاد پیش پرسپولیسی ها نزدیک انتخابات میشه

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۲۲:۳۱

عجب شیر تو شیریه لیگ عقب مونده ایران. فاتحه تیم ملی باید خوند با این تفکر امثال این مربی. احمدی نژاد اگه استقلالی بود داد نزد و مسخره نکرد و مربی تیم ملی و فراری نداد و تیم ملی و داغون نکرد. آقای گل محمدی پایان این راه به هیچ جا نمی‌رسی به جز جام‌های اسنپی و بی ارزش

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۲۲:۵۴

به عنوان یک پرسپولیسی میتونم بگم هر انسانی میتونه هوادار تیمی باشه

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۲۳:۱۱

با توجه و احترام به نظر دوستان بازی در زمین فوتبال معلوم میشه کی بازنده است کی برنده است بقیه حرفها باد هواست فعلا که ۴ ساله قهرمانیم ۲ بار هم فینال اسیا رفتیم تو این ۴ سال حریفها هر حرفی دارند تو زمین مسابقه بگند والسلام نامه تمام

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۲۳:۱۹

احمدی نژاد اگه استقلالی بود توهین نمی کرد اینقدر سرمایه مملکت رو خرج تیممون نمی کرد آقای گل محمدی

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۲۳:۲۶

خدا براش خواب بد ببینه ما چه کاره ایم

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۲۳:۳۰

سلام اگه یادتون نمیاد یاد آوری میکنم هم خود احمدی نژاد گفت و هم فتح‌الله زاده مگه طرفداری با فریاده زمان احمدی نژاد (علی آبادی) پول استقلال رو اول فصل یک جا میدادن ولی به پرسپولیس که می رسید قطره چکونی پول میدادن انگار به گدا پول میدن بعد هم آخر فصل میومدن می گفتن به دو تیم به یک اندازه پول دادیم فقط سرچ کنید ببینید چند تا مدیر عامل پرسپولیس تو اون زمان عوض شد ؟

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۲۳:۴۰

پرسپولیس همینه که چندسال درحسرت یه جام گذاشت تون

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۷ ۰۰:۱۳

طرفدار بودن عیب نیست توهین به چیزی که شما سالهاست در حسرتش هستید تا با افتخار رو لباس تیمتون بچسبونید بحث آقای مجیدی بوده. لطفا مظلوم نمایی نکنید و سر مردم و با ادبیات طرفدار بودن شیره نمالید آقای گل‌محمدی.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۷ ۰۰:۳۱

آقای گل محمدی واقعاً از شما بعیده آخه...من نمیفهمم چرا هرچیزی توی این مملکت خراب شده رو یه جوری به سیاست و اون جناح و این جناح ربط میدن..میگی گوشت میگه دلار.میگی هوا خرابه میگه سیاست ای خداااااااااا بمیریم از دست اینا راحت شیم

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۷ ۰۱:۲۶

تا دیروز میگفتید حکومتی نیستیم، الان خوبه اقرار میکنید، و به دروغ قبل میگین استقلال بوده...

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۷ ۰۱:۲۹

احمدی‌نژاد تازه اگر استقلالی بود که تازه معلوم نیست ، آیا توهینی کرده بود به تیمی؟

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۷ ۰۱:۳۸

سلام پس بگو که اون قهرمانی که استقلال زمان احمدی نژاد آورد چگونه بود؟ اینا نه خودشان با لابیگری قهرمان شده‌اند فکر می‌کنند پرسپولیس هم بله

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۷ ۰۱:۴۶

اینا هرکاری کردن تو این دولت کردن همیشه براتون بهار نیست داداش فقط دو ماه دیگه فقط... ببینم بعد از دو ماه آقای جهرمی میاد استوری بذاره

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۷ ۰۱:۵۷

کسی که این مطلب رو برمیداری میذاری خیلی علاقه به دعوا و بحث کردن مردم باهم داری؟؟؟؟؟ یه نفر پرسپولیسی هست یه صحبتی میکنه یه نفر استقلالی هست یه صحبتی بعدم بحث میکنن چراااااا کامنت های بی صاحاب رو باز میذاری اخه 😬😬😬

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۷ ۰۲:۲۲

شما آرام ترین نیمکت لیگ هستی بر منکرش لعنت.اما به چی میخوای اعتراض کنی داداش.گلهای افساید مقابل نساجی.پنالتی و هند واضحی که پشت محوطه به سود سپاهان نگرفتن.پنالتی استقلال.آخرین بازی که بدون اشتباه داوری بردی یادت هست کی بوده؟

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۷ ۰۲:۲۲

در زمان احمدی نژاد ،رئیس تربیت بدنی که مثل الان حکم وزیر ورزش را داشته ، رئیس کل ورزش یک پرسپولیس بود و احمدی نژاد هیچ فرقی بین آنها نگذاشت

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۷ ۰۲:۳۰

آقای گل محمدی می‌خواد زبون استخون نداره و حرف دروغ و بی‌خودی هم کنتور نمیندازه، همینه وگرنه احمدی‌نژاد هیچ وقت استقلالی نبود حتی بارها با متلک هایی میگفت بچه های شش تایی ها رو صدا کنین بیان

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۷ ۰۳:۱۶

تونستیم وجودشو داشتیم امتیاز گرفتیم ،میتونید وجود دارید امتیاز بگیرید،تو زمین بجنگید جای حرف زدن.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۷ ۰۳:۲۷

در جام حذفی پارسال استقلال پرسپولیس را6تایی کرد

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۷ ۰۵:۰۵

میگن صدا سیما چرا به پرسپولیس پرداخته خب چون موفق‌ترین تیم ایرانی چندسال اخیر تو آسیا بوده نکنه انتظار دارین از باخت استقلال به پاختاکور یا السد یا غیبت سپاهان تو آسیا مستند بسازن این حرفا داستان و قصه اس ک هر روز هم آپدیت میشه روزی ی توطئه‌ ی تهمت ولی مهم حقیقته ک حقیقت چیزی جز آقایی پرسپولیس بر فوتبال ایران تو پنج شیش سال اخیر نیست چرا ی رسانه صداش در نمیاد بگه آقایون سپاهان استقلال همیشه معترض ب داوری طبق نظر کارشناسان تیم های شما در صدر جدول منتفع ترین تیم ها از داوریه

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۷ ۰۸:۳۵

بله تو همون دوره بود که براتون مدیرعامل آوردن که با پورشه و حواله تیرآهن و میل گرد بازیکن می خرید. همیشه همه دولت ها علیه استقلال بودن

avatar

نگران نباش حواس هوادار های استقلال با این حرفا پرت نمیشه عزیزم قرار نیست که توی اکثر بازی های استقلال به خصوص داربی ها تیم داوری به ضرر استقلال کار کنه بعد ما به اون هیچ نگاهی نکنیم بگید تیممون باخت چون ضعیف بود تیم ما همه جوره توی داربی سر تر بود و ایندفعه واقعه به خاطر اشتباه داوری باخت بعدشم احمدی نژاد اگر استقلالی بود هیچ جا جار نزد و توییت یا پیام و کلمه‌ای راجع به استقلال صحبت نکرد نو مثل بعضی از وزیر وزرا رفتار نکرد.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۷ ۱۰:۱۶

ما نمی گیم چرا طرفدار تیم تونن ما اون رفتار ها و کارهایی که کردن رو میگیم

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۷ ۱۱:۴۱

پرسپولیس همیشه برنده است و اصلا اصلا نیست که این کار ها رو بکنید. پرسپولیس عشقه ولی استقلال چی من که همیشه هوادار پرسپولیس هستم و بزرگترین آرزوم اینه تمام بازی کن های پرسپولیس رو ببینم و هرکس این آرزو رو برآورده کنه من همیشه مدیون اون هستم

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۷ ۱۲:۲۹

سلام به نظرم یه بازی در حدی نیست که ما بخوایم از سرش دعوا راه بندازیم، ما اونقدری که روی تیم های پرسپولیس و استقلال تعصب داریم نسبت به امام زمان نداریم

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۷ ۱۴:۴۰

کامنت سومی از بالا بله پرسپولیس خیلی گل زدن رو بلده خیلی . یادمه تو دربی ۷۳ خوب یادت بیار چهار تا گل خوردید 🤣

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۷ ۱۵:۵۲

اسنقلال بعداز رفتن قعله نویی چند تا مربی عوض کرده نتیجه هم نگرفته و همشون پرسپولیس مقصر می دانند.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۷ ۱۹:۳۹

مشکل تاج روحیه پایین و برعکس روحیه پیروزی بسیار بالا ،، چون ابرو بادو مه خورشدو فلک در کارند ،، لعنت به این فوتبال کثیف و جام‌های کثیف ،

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۷ ۱۹:۴۳

به جای قبول شکست سعی در فرار کردن از شکست‌ها و ناکامی‌هایتان هستید بازیکنان خارجی خوبی دراین چندسال خریداری کردید و البته گران قیمت، بهتر است به ادامه راه فکر کنید و شکست‌هاو ناتوانیهای‌تان راگردن داور،و وزیر نیندازید،،، پرسپولیس باجوان گرایی بهترین تیم ایران شد و نتیجه های خیلی خوبی در ایران و آسیاگرفت و دوبار هم نایب قهرمان آسیا شد.