• یکشنبه / ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۴:۳۲
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1400022618338
  • منبع : نمایندگی آذربایجان غربی

دبیر جمعیت حامیان اسلامی آذربایجان غربی:

جمعیت حامیان اسلامی در خط مقدم مطالبه گری مردم است

جمعیت حامیان اسلامی در خط مقدم مطالبه گری مردم است

ایسنا/آذربایجان غربی دبیر جمعیت حامیان اسلامی آذربایجان غربی گفت: جمعیت حامیان اسلامی در خط مقدم مطالبه گری مردم است.

حسین رضایی امروز ۲۶ اردیبهشت در نشست خبری بااصحاب رسانه با بیان اینکه جمعیت حامیان انقلاب اسلامی در خط مقدم مطالبه حقوق مردم است و این تشکل سیاسی پیرو ولایت، با هدف پاسداشت، تبیین و ادامه ی راه حضرت امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی، در راستای آرمانهای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و رهنمودهای مقام معظم رهبری تشکیل شده و بر اساس اعتقاد و التزام عملی به اصل مترقی ولایت مطلقه فقیه و در چارچوب قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کند، افزود: جمعیت حامیان انقلاب اسلامی در تحقق اهداف خود یعنی احیای فرهنگ پاسخگویی مسئولین و همچنین نهادینه کردن مطالبات مردم با ایجاد اعتماد در بین اقشار مختلف مردم و همچنین برگزاری نشست ها و جلسات متعدد با مسئولین و مدیران ارشد استانی بدنبال استفاده بهینه از منابع استان در جهت خدمت به مردم غیوراین خطه از سرزمین است. 

رضایی تاکید کرد: چشم انداز ما تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری،شناسایی نقاط ضعف و قوت هر شهرستان و استفاده از ظرفیتهای استان است. 

وی اثرگذاری و پاسخگو بودن احزاب را مقوله‌ای بسیار مهم دانست و بیان کرد: احزاب ظرفیت بالقوه‌ای هستند که می‌توانند در ارتباط ملت و حکومت و حاکمیت موثر باشند. 

دبیر جمعیت حامیان انقلاب اسلامی در استان بابیان اینکه ۷ ماه از زمان راه اندازی شعبه استانی جمعیت حامیان انقلاب می گذرد، خاطرنشان کرد: در تمامی شهرستانهای آذربایجان غربی دفاتر مربوطه دایر است همچنین برای پیشبرد اهداف در استان ۷ دبیرخانه نیز راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه امروزه در ساخت موشک، پیشبرد انرژی صلح آمیز هسته ای، پرتاب ماهواره و موفقیت های علمی هوا و فضا و نانو تکنو لوژی، ایران اسلامی به توانایی های خوبی دست یافته است و همه پیشرفتهای کشور در حوزه های مختلف به برکت انقلاب اسلامی است، 
ابراز امیدواری کرد که با ایجاد موقعیت برای تحقق اهداف و برنامه های حزب، گامی برای ایجاد زمینه اجرایی شدن بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب در اعتلای کشور و عظمت روز افزون ملت بزرگ ایران برداریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha