• یکشنبه / ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۹:۲۴
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 1400022618525
  • خبرنگار : 71442

یادآوری یک نکته درباره رامبد جوان و شبکه نسیم

یادآوری یک نکته درباره رامبد جوان و شبکه نسیم

مدیر روابط عمومی معاونت سیما با یادآوری عملکرد رامبد جوان و شبکه نسیم در حمایت از کتاب و کتاب خوانی، بر رعایت انصاف در نقدها تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، حمید خواجه نژاد با انتشار فیلمی از حضور رامبد جوان در برنامه «کتاب باز» شبکه نسیم، عملکرد این شبکه و مجری را در حمایت از کتاب و کتاب خوانی یادآور شد.

خواجه نژاد درباره حاشیه اخیر برنامه «خندوانه» که از سوی برخی توهین به نویسندگان تعبیر شده بود، چنین نوشت: «صحبت های آقای فیروز کریمی و واکنش رامبد شاید تحت تاثیر از فضای غیرجدی برنامه اتفاق خوبی نبود. اما یادمان نرود همین رامبد بود که در فصل های نخست خندوانه مبدع پویش بخون و ببر بود و باعث افزایش فروش در تابستانه کتاب شد. اهالی کتاب را به کتاب دعوت و آن ها را به مطالعه بیشتر تشویق کرد و بارها مخاطبان را با یارمهربان آشتی داد.»

مدیر روابط عمومی معاونت سیما تاکید کرد: «نسیم فرح بخش و دلپذیر کتاب در شبکه نسیم هم مدت های مدید است جریان دارد، برنامه خلاقانه کتاب باز خاستگاهش این شبکه است. برنامه ای که صدای کتاب خوان هاست.»

به گزارش ایسنا، پاسخ مهمانان «خندوانه» در مسابقه کلمه از این برنامه که چهارشنبه هفته گذشته پخش شد، توهین به نویسندگان کشورمان تلقی شد که در ادامه رامبد جوان با نوشتن متنی، در این زمینه عذرخواهی کرد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۶ ۲۱:۵۴

گنده کردن مسائل کوچک به هر شکل تا ابد ممنوع

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۷ ۰۰:۰۴

رامبد به جناب خان بگوبی انصافهاروغن وبرنج ونان راگران کردنندچکارکنیم

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۷ ۰۰:۴۸

رامبد از کانادا چه خبر

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۷ ۰۱:۱۹

اقای مسئول هرکس جای شما بود اینو دیگه به صداوسیما راه نمیداد(خلیج فارس)دوباره پولش واسه سفرش تموم شده اومده برنامه اجرا کنه،جا داره شما تو صداوسیما ... بخاطر بهایی که به وطن فروشا میدین،منظورم تمام سلبریتیهای وطن فروش

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۷ ۰۸:۰۲

خبر کاملا درسته ، خب بیچاره خنده اش گرفته ، شما ها هم انقدر مسیله را گنده نکنید

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۰۴:۴۸

تو نگاه نکن

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۷ ۰۹:۱۷

ما از رامبد بدمون میاد خندوانه رو قطع کنید دیگه

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۱۲:۰۱

زنده باد رامبد جوان

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۷ ۱۷:۲۷

یادمون نره که بچه شونو کانادا دنیا آوردن.... یادمون نره برای وطنش کار مهمی نکرده.... یادمون نره دلش برای کسی نسوخته... یادمون نره فقط شعار میده...

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۰۲:۴۰

من قبلا خندوانه را خیلی دوست داشتم ولی متاسفانه دیگه این برنامه را دوست ندارم .دوست دارم خندوانه،را قطع کنند آخه تو این کروواسی کی برنامه پخش میکنه؟ قطع کنند دوباره اگه کرونا تموم شد بسازند در ضمن صدا و سیما برنامه هاش خیلی چرت شده 😡

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۴:۳۹

تو خوبی،رامبد و هوادارانش بد،آره؟

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۰۹ ۱۱:۱۸

سلام . به خاطر مشکل و شکایت مالی به زندان افتادم ولی بالاخره آزاد شدم و خیلی خوشحالم که باز هم پیش خانواده ام برگشتم . می خواستم بگم دعا کنید مهران مدیری زود بیماری کرونایش برطرف شود و از بیمارستان مرخص شود و دوباره به مسابقه دورهمی برگردد .