• یکشنبه / ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۲۰:۳۸
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1400022618542

تاکید بر لزوم استفاده از فضای مجازی در سالگرد ارتحال امام (ره)

مسئول کمیته امور جوانان، دانشگاهیان و فرهنگیان ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام (ره) در نامه‌ای به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بر ضرورت استفاده جوانان و دانشگاهیان از امکانات فضای مجازی و در صورت امکان، برگزاری محافلی با جمع‌های محدود برای بزرگداشت حضرت امام (س) تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، متن نامه سید احمد حسینی به وزارت علوم به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

باسلام

بی‌شک حفظ افکار و اندیشه‌های رهبر کبیر انقلاب و بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی و ترویج آن در بین جوانان و نوجوانان، دانشجویان و دانشگاهیان، دانش‌آموزان و فرهنگیان و همه اقشار جامعه و نیز حرکت در مسیر مستقیمی که امام بزرگوار برای رشد و تعالی جامعه و خدمت صادقانه به مردم شریف و قدرشناس ایران اسلامی ترسیم نموده‌اند، مسئولیت انسانی، دینی و عقلانی همه ماست.

بی‌تردید رسالت، ماموریت و وظیفه مسئولین نظام در عمل به افکار واندیشه‌های انسان‌ساز امام عزیز بیش از همه می‌باشد و همانطور که مقام معظم رهبری تاکید نموده‌اند، باید در همه سیاست‌گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌ها و امور اجرایی کشور و در همه ارکان نظام مورد توجه جدی قرار گیرد و بی‌شک وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای فرهنگی، آموزشی، تحقیقی و تبلیغی کشور در ترویج و نشر اندیشه‌های حضرت امام مسئولیتی سنگین و مستمر بر عهده دارند.

قشر نوجوان و جوان و دانشجو و دانش‌آموز عناصر ارزشمندی هستند که بیش از همه باید با افکار و اندیشه‌های حضرت امام آشنا گردند تا به تعبیر آن امام عظیم‌الشان راحل به عنوان امیدهای  آینده نظام بتوانند به مردم جامعه‌شان صادقانه و عاشقانه در آینده خدمت کنند.

با توجه به درگیرشدن کشور از سال گذشته با بیماری کرونا و برگزاری فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی در آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها و سایر مراکز فرهنگی و ورزشی  بصورت مجازی، برنامه‌های بزرگداشت حضرت امام در سال گذشته معطوف به استفاده از فضازی مجازی و امکانات رسانه‌ای گردید و با توجه به شرایط موجود، در سال جاری نیز باید از امکانات فضای مجازی و رسانه‌ای در تحقق این هدف والا بنحو شایسته‌ای استفاده کنیم؛ لذا شایسته است برنامه‌های آن وزارتخانه، سازمان و نهاد و دانشگاه و سایرمراکز متولی امور جوانان به سمت استفاده از امکانات فضای مجازی سوق داده شود و چنانچه امکان برگزاری جمع‌های محدود با رعایت اصول بهداشتی باشد اقدامات لازم در بزرگداشت حضرت امام (س) در همه مناسبت‌ها به خصوص در ایام سالگرد ارتحال آن عزیز همواره جاودان بعمل آید.

مستدعی است اهم برنامه‌های پیشنهادی آن دستگاه برای بررسی و ارائه به ستاد مرکزی در اختیار این کمیته تا اول خردادماه قرار گیرد.

در ضمن برای هماهنگی بیشتر، دستور فرمایید نماینده آن وزارتخانه، سازمان و نهاد به این کمیته معرفی گردد.»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha