• دوشنبه / ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۵:۳۰
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1400022719278
  • منبع : وزارت کشور

استاندار خراسان شمالی:

افزایش رضایتمندی از رسالت‌های روابط عمومی است

افزایش رضایتمندی از رسالت‌های روابط عمومی است

ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی در پیامی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، افزایش رضایتمندی مردم را از رسالت‌های روابط عمومی خواند.

به گزارش ایسنا، محمدعلی شجاعی استاندار خراسان شمالی با صدور پیامی ۲۷ اردیبهشت ماه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، اظهار کرد: امروزه که فضای مجازی و شبکه های اجتماعی فرصت ارتباطی بیشتری را فراهم کرده است این واحد روابط عمومی است که باید با برقراری ارتباطی سازنده در ایجاد تعاملی سازنده بین سازمان‌ها، مردم و رسانه ها موجب افزایش رضایتمندی شوند.

وی در بخش دیگری از این پیام آوده است:

اولین شرط برای داشتن یک ارتباط خوب سخن گفتن از روی علم و دانایی است و روابط عمومی‌ها به عنوان زبان گویای سازمان‌ها و نهادها و پیشگامان عرصه اطلاع رسانی باید در راستای عمل به رسالت حرفه‌ای خود برای تحکیم و توسعه ارتباط بین سازمان ها،مردم و رسانه‌ها تلاش کنند.

در 15 ماه گذشته که جهان با معضلی به نام ویروس کرونا روبرو شده است اما روابط عمومی ها با تلاش و پشتکار مضاعف با آگاهی بخشی به مخاطبان خود برای قطع زنجیره شیوع این ویروس تلاش کردند در کنار کادر سلامت و درمان، ضمن انجام رسالت انعکاس عملکرد شفاف و جامع سازمان ها آگاهی بخشی به مردم را در پیشگیری و مقابله با کرونا به خوبی انجام دهند.

27 اردیبهشت ماه با نامگذاری روز ملی ارتباطات و روابط عمومی فرصتی مغتنم برای قدردانی ارزنده از فعالان این عرصه، شناساندن ظرفیت های ذاتی این حوزه برای مردم و سازمان ها و ایجاد فضای انسجام برای تغییر نگرش ها و باورها نسبت به روابط عمومی ها است.

استاندار خراسان شمالی در بخشی از این پیام، داشتن نیروی انسانی ماهر، توانمند و خلاق را  یکی از داشته های ارزشمند استان خراسان شمالی دانسته و افزوده است: به گونه ای که کسب عنوان روابط عمومی برتر توسط بیش از 15 دستگاه اجرایی استان در سطح کشور گواه این مدعا علی رغم محدودیتها و نداشته های این حوزه بوده است.

اینجانب با قدردانی از تلاش فعالان حوزه روابط عمومی در راستای انعکاس خدمات نظام و دولت امیدوارم با شناخت ظرفیت های بالقوه روابط عمومی ها بسترساز ارتقای جایگاه این حوزه در راستای اهداف سازمانها و نهادها باشیم. توفیقات روز افزون فعالان عرصه روابط عمومی را در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج)،منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)و تدابیر دولت خدمتگذار از خداوند متعال خواستارم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha