• دوشنبه / ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۹:۱۶
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1400022719443
  • خبرنگار : 50150

مدیر مخابرات منطقه بوشهر:

کرونا و توسعه‌های چند برابری در مخابرات /تجربه ظالمانه‌ترین تحریم‌ها در کشور

کرونا و توسعه‌های چند برابری در مخابرات /تجربه ظالمانه‌ترین تحریم‌ها در کشور

ایسنا/بوشهر مدیر مخابرات بوشهر عنوان کرد: از زمان شیوع کرونا در انتهای سال ۹۸ و ابتدای سال ۹۹، مجموعه مخابرات شبانه روزی مشغول نصب تجهیزات جدید شدند به شکلی که در عرض شاید نزدیک به دو هفته توانستیم توسعه های چند برابری در مجموعه ایجاد کنیم که کمترین اختلال را داشته باشیم.

علی مهرپویا با تبریک ۲۷ اردیبهشت ماه، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی عنوان کرد: سال سخت و طاقت فرسایی برای مجموعه مخابرات ایران پشت سر گذاشتیم و هنگامی که شرایط خاص بیماری کرونا در جامعه حاکم شد، افزایش نیاز ها و خواسته های مردم از یک سمت و شرایط جامعه از لحاظ شیوع بیماری کرونا و همچنین گرانی ها و تحریم های گسترده ای که کشور را تحت تاثیر قرار داد همه باعث شد که ارائه خدمات در تمام حوزه ها با مشکلات جدی مواجه شود.

وی ادامه داد: اگرچه خیلی از مشاغل تحت تاثیر قرار گرفت و بسیاری از فعالیت ها به نوعی ترکیب و یا حتی حذف شدند، اصالت مجموعه مخابرات سنگین تر شد و طبیعتا باید زیر ساخت های لازم برای سایر مشاغل و سایر فعالیت های اجتماعی و اقتصادی و آموزشی و بهداشتی تامین میشد.

این مسئول تاکید کرد: از ابتدای کار مجموعه مدیریت ارشد شرکت مخابرات ایران با برنامه های جهادی و گسترده، تلاش کرده بودند که حداقل اختلالات را در شبکه داشته باشیم و بتوانیم نیاز مردم را برآورده کنیم.

مدیر مخابرات بوشهر گفت: از اسفند ماه این وضعیت اطلاع رسانی شد، لذا انتهای سال ۹۸ و ابتدای سال ۹۹، مجموعه مخابرات شبانه روزی مشغول نصب تجهیزات جدید شدند به شکلی که در عرض شاید نزدیک به دو هفته توانستیم توسعه های چند برابری در مجموعه ایجاد کنیم که کمترین اختلال را داشته باشیم.

مهرپویا یادآور شد: با این مقدمه باید بگویم در سالی که گذشت، و البته در سال های گذشته ظالمانه ترین تحریم ها را تجربه کردیم. شرایط خاص بهداشتی و بیماری پرسنل، گرانی های گسترده و همه این موارد باعث میشد که یک نوع نگرانی برای ارائه خدمات به مردم احساس شود و به هر حال هم برای مسئولین و هم برای مردم این نگرانی وجود داشت که الحمدالله حجم کارهای انجام شده گواه بر این است که هیچ کدام از این عوامل باعث نشد خدمات به مردم دچار اختلال شود و یا کم و کاستی داشته باشد.

وی اظهار کرد: سال گذشته بیش از ۷۲۰۰ تلفن جدید را به مردم استان بوشهر تحویل دادیم و تلفن‌های جدید دایر شد، بستر تلفن سیمی ۲۵۰۰ مشترک اینترنت خانگی را به شبکه اینترنت استان اضافه کردیم،
۲۵۰۰ اینترنت خانگی بر بستر فیبر نوری به مشترکان تحویل شد، ۱۳۲ هزار سیمکارت جدید در استان بوشهر به متقاضیان تلفن همراه تحویل داده شد.

این مسئول ادامه داد: همچنین ۱۴۰ هزار سیمکارت همراه اول استان بوشهر از نسل قدیم به ۴G تبدیل شد که در واقع تامین سرعت اینترنت بر بستر تلفن همراه اول را برای مشترکان بوشهری به دنبال داشت.

مهرپویا عنوان کرد: موفق شدیم در ۲۱۰ نقطه تبدیل تکنولوژی کنیم که اینترنت تلفن همراه در ۲۱۰ نقطه استان به ۳G و ۴G ارتقاء پیدا کرد، که در واقع پوشش بیشتر اینترنت پر سرعت تلفن همراه در استان بوشهر را به همراه داشت.

مدیر مخابرات منطقه بوشهر تصریح کرد: یکی از کارهای بسیار مهم به عنوان دغدغه مجموعه مخابرات، افزایش پهنای باند ورودی بود که آن را به دو برابر افزایش دادیم.

وی تاکید کرد: پهنای باند ورودی شهرستان ها که عموم مردم از آن استفاده می‌کنند، را به تناسب نیاز شهرستان از دو تا ده برابر افزایش دادیم.

علی مهرپویا با بیان اینکه یکی از دغدغه های مهم استفاده از اینترنت بود، یادآور شد: شاید بعضی جاها در حق افراد مخابراتی ظلم شده اما به هر حال سعی کردیم در کنار کادر درمان به صورت ۲۴ ساعته حضور داشته باشیم؛ به هر حال شرایط موجود و اپیدمی باعث شد بازارهای اقتصادی تعطیل شود و اکثر مردم از طریق شبکه‌های اینترنتی فعالیت اقتصادی و کسب و کار خود را انجام دادند.

مدیر مخابرات بوشهر افزود: خیلی از دستگاه ها خدمات مشتریان خود را چه از لحاظ مشتریان تجاری، اقتصادی و یا اجتماعی از طریق شبکه اینترنتی ارائه دادند که همه این زیرساخت‌ها توسط مجموعه مخابرات تامین شد و با تکمیل کادر فنی برای پشتیبانی به موقع، سعی کردیم شبکه با حداقل اختلال روبرو باشد.

وی بیان کرد: ان شالله با پشتیبانی مجموعه ستادی مدیران استان، بتوانیم برنامه های ۱۴۰۰ را با سرعت و توان بیشتری اجرایی کنیم.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha