• دوشنبه / ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۲۰:۰۶
  • دسته‌بندی: اقتصاد کلان
  • کد خبر: 1400022719464
  • خبرنگار : 71467

نوبخت اعلام کرد:

آخرین خبر از تغییرات حقوقی کارکنان، بازنشسته‌ها و فوق‌العاده ۵۰ درصد

آخرین خبر از تغییرات حقوقی کارکنان، بازنشسته‌ها و فوق‌العاده ۵۰ درصد

رئیس سازمان برنامه و بودجه از تهیه پیش‌نویس لایحه دایمی‌شدن همسان‌سازی حقوق بازنشستگان لشگری، کشوری و تامین اجتماعی خبر داد.

به گزارش ایسنا، حدود یک‌ماه پیش بود که محمدباقر نوبخت در رابطه با همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام کرد که، نگرانی بابت متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان لشگری، کشوری و تامین اجتماعی در سال‌جاری وجود ندارد و منابع لازم برای آن پیش‌بینی شده است؛ در همین رابطه وعده داد که به‌زودی لایحه‌ای در رابطه با دائمی‌شدن متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان به مجلس ارائه شود.

*پیش‌نویس لایحه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان آماده شده است و به دولت می‌رود

اما رئیس سازمان برنامه و بودجه امروز(دوشنبه، ۲۷ اردیبهشت) در لایو اینستاگرامی خود خبرهای تازه‌ای در این رابطه داشت و گفت که پیش‌نویس لایحه دائمی شدن حقوق بازنشستگان اعم از لشگری، کشوری و البته تامین اجتماعی در ۶ ماده و ۵ تبصره با حضور نمایندگان این بازنشستگان در سازمان برنامه و بودجه تهیه شده و بعد از تصویب در دولت برای بررسی و تصویب نهایی به مجلس ارائه خواهد شد.

وی یادآور شد که همسان‌سازی حقوق بازنشستگان بر اساس حداقل ۹۰ درصد حقوق شاغلان اعمال می‌شود.

* قانون تسری برای کارکنان زندان‌ها به اجراء درآمد


معاون رئیس جمهور خبر خوبی هم برای کارکنان زندان‌ها که مدت‌ها پیگیر اجرای قانون تسری در پرداخت‌ها بودند، داشت و گفت که طی اقدامات صورت‌گرفته، تمامی منابع مالی لازم جهت اجرای قانون تسری برای کارکنان زندان‌ها تامین و قانون جهت اجرا به سازمان زندان‌ها ابلاغ شده است.

به گفته نوبخت قانون تسری برای کارکنان زندان‌ها از هر زمان که اجرایی شود، پرداخت‌ها از ابتدای سال محاسبه خواهد شد.

* دولتی نمی‌تواند قانون را اجراء نکند مگر قانون تغییر کند

وی تاکید کرد که این قانون به هیچ عنوان با تغییر دولت قابل تغییر نیست و لازم‌الاجراست مگر آنکه قانون تغییر کند.

در همین رابطه نوبخت  این را هم گفت که مجموعه دامپزشکی که شامل این قانون می‌شوند و پیگیری کردند نیز، از ابتدای سال‌جاری برایشان پرداخت صورت خواهد گرفت.

* فوق‌العاده ۵۰ درصد اگر اعمال نشده، اعلام کنید

رئیس سازمان برنامه و بودجه در ادامه به جریان معوقات فوق‌العاده ۵۰ درصد اشاره کرد.

این در حالی است که بر اساس فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری، این امکان وجود دارد که دستگاه‌های اجرایی فوق‌العاده شغل تا ۵۰ درصد را با توجه به منابع مالی اعمال کنند.

نوبخت در این رابطه گفت که این امتیاز از اواخر سال ۱۳۹۸ از سوی سازمان برنامه و بودجه ابلاغ شده و آن را اجرا شده می‌دانند. ولی اگر دستگاهی است که هنوز فصل دهم برای آن اجرا نشده، اعلام کند تا اجرا شود.

* رتبه‌بندی معلمان منتظر مجلس است

در مورد آخرین وضعیت رتبه‌بندی فرهنگیان نیز، نوبخت گفت که این موضوع نیازمند دستورالعملی است که در مجلس در حال بررسی است، بنابراین به محض نهایی شدن اجرایی خواهد شد چرا که تامین اعتبار آن از سوی دولت صورت گرفته و مشکلی در این رابطه وجود ندارد.

پیش از این رئیس سازمان برنامه و بودجه گفته بود که رتبه‌بندی معلمان هر زمان که اجرا شود از ابتدای فروردین‌ماه محاسبه خواهد شد.

* خبری هم از حقوق وزارت‌خانه‌های علوم و بهداشت

رئیس سازمان برنامه و بودجه در بخش دیگری از اظهارات خود به همسان‌سازی حقوق هیات علمی وزارت علوم و وزارت بهداشت اشاره کرد و گفت که پیش از این کارگروه سه‌جانبه‌ای با حضور این دو وزارتخانه و سازمان برنامه و بودجه تشکیل شده و موضوع در حال بررسی است و به محض تعیین دستورالعمل، با توجه به تامین اعتباری که صورت گرفته، پرداخت از ابتدای سال انجام می‌شود.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۷ ۲۱:۱۷

آقای نوبخت لطفاً معوقات 6 ماه بازنشستگان رو پرداخت کن.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۱۶:۴۰

حتما به خاطر تو

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۷ ۲۱:۲۸

سلام و درود .همسان سازی و افزایش 50درصد برای نیروهای قراردادی آموزش و پرورش اجرا نشده است .لطفاً پیگیری کنید.باتشکر

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۷ ۲۱:۳۲

اعلام میکنیم اعمال نشده

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۷ ۲۱:۴۲

جناب نوبخت خواهشمندم درمورد سرایداران مدارس تدبیری اندیشه کنید..یا کارمند حساب مان کنید یا کارگر تمام اقشارمختلف چه کارگر وچه کارمند افزایش حقوق چشم گیری داشتند..تقاضامندم حالا که مارا فرهنگی وکارمند حساب نمیکنید..حداقل مثل کارگران که الان حداقل شش یا هفت میلیون میگیرن مارا هم حقوق کارگری بدهید...خدا خونت آباد با ۳میلیون من چکارکنم اونهم با ۵نفر ایال...عاجزانه یه تحقیق وتمجیدی در باره حقوق ما کنید ثواب داره بخدای احد واحد داریم دست گدایی میکشیم به فامیل‌..

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۰۳:۴۷

وقتی حال میکنی فکر اینجایش نکردی

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۷ ۲۲:۰۰

سلام ایثارگری چی اضافه میشه

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۷ ۲۲:۵۲

آزاده جانباز عصاب روان غیر شاغل بیکار از سال۸۷ حالت اشتغال بنیاد ارتش شدم آزادگان سالم هم از اداره حقوق وهمارتش داران من نه معوق پاداش سنوات ماده ۳۸ هیچ بازنشستگی واریز نشود به کجا برم

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۷ ۲۳:۰۰

جناب نوبخت چرا حقوق ریالی است و هزینه ها دلاری؟ چرا فوق العاده بازنشستگان بهداشت را با شاغلین همسان سازی نمی کنید.‌ایا کسانی که ۶ ماه در سال بیکارند با مجاهدان عرضه سلامت یکسانند؟

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۷:۲۲

کاش حقوق هم به دلار میدادن روزی۱۲دلار

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۷ ۲۳:۰۱

باسلام واحترام... اینجانب بازنشسته آموزش وپرورش که درسال۹۳ با رای کمسیون پزشکی ازکارافتاده وبازنشسته شده ام دریافتی بسیارکمتر از همکاران هم مدرک خود دارم باتوجه به آنکه بیماری وسلامتی انتخابی نیست خواهشمند است درمورد افرادی شبیه من همسان سازی با بقیه بازنشستگان اعمال گردد

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۷ ۲۳:۰۷

سلام و خسته نباشید واقعا این عدالت است که معلمی هشت و نه میلیون حقوق داشته باشد و ما خدمتگزار ها سه میلیون و خورده ای داشته باشیم با این وضعیت الان که اصلأ با ده میلیون هم نمیشود زندگی کرد ما اینقدر در فقر زندگی کنیم یعنی عدالته ، حقوق ما سه روز از برج هم نمیشود زندگی کرد تمنا میکنم رسیدگی کنید ، یه نفر پیدا شود از حق ما دفاع کند

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۱۲:۳۸

مرد حسابی ۸ و نیم کجا بود با ۱۵ سال سابقه و مدرک فوق لیسانس حکمم تازه شده ۶ میلیون اونوقت نیروی خدماتی مدرسه ما با مدرک سیکل شده ۴ونیم

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۱۲:۵۳

مگه این پیامها رو میخونند هر چه خودشون انجام بدن خواهند دا

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۲۰:۰۴

ایامعلم بامستخدم یکی هستند

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۰۱:۲۵

با سی سال بازنشستگی در کار زیان اور امسال حقوقم ۶ میلیون شده با مدرک لیسانس.کجایید شما؟

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۰۹:۴۹

من خودم معلمم و همون ۳/۵ حکممه بعضیا فکر میکنن معلمین مرفهان بی دردند

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۷ ۲۳:۱۱

خیلی هم خوب

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۷ ۲۳:۱۷

منتظر رتبه بندی هستیم..خواهشا سریعتر

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۷ ۲۳:۲۸

خسته نباشید، وزارت امورخارجه هنوز فوق العاده پنجاه درصد اعمال نکرده حتی از سال ۹۳ که باید برای کارکنان خدمات کشوری اعمال مینموده، اجرا نکرده و زمین تا آسمان تفاوت حقوق با کارکنان نظام هماهنگ پرداخت همین وزارتخانه وجود دارد، لطفا پیگیری کنید.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۷ ۲۳:۲۸

تامین اجتماعی رو کجا همسان سازی کردی؟؟

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۷ ۲۳:۳۴

کشور ما به افرادی مثل نوبخت نیاز دارد.که در هر کشوری بسیار نادرهستند. آرزوی طول عمر با عزت برایشان آرزومندیم .

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۰۱:۳۹

هنوزخیلی مانده تاهمسانسازی بازنسشتگان تامین اجتماعی بالشکروکشور وهمکاران تامین اجتماعی.....

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۷ ۲۳:۳۶

شما را بخدا سری به وزارت امور خارجه بزنید و تفاوت حقوق را بین کارمندان همین وزارتخانه که برخی نظام هماهنگ پرداخت هستند و برخی مدیریت خدمات کشوری، ببینید. تقریبا سه برابر تفاوت پرداخت هست

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۷ ۲۳:۵۷

سلام اقای نوبخت یک هفته پیش در پست اینستاگرام برای امروز پستی گذاشتند بیست و هفتم اردیبهشت و قرار بود برای بودجه قانون افراد دارای معلولیت توضیحاتی بدهند ولی متاسفانه این عزیزان را فراموش کردند اخه مظلوم تر از این معلولین عزیز کسی هم هست خدارو خوش نمیاد اطلاع رسانی کنند بعد پاسخگو نباشند التماس دعا

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۰۰:۰۶

برای نیرو های مسلح اعمال نشده

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۰۰:۱۷

اگر همسان سازی بازنشستگان کشوری مشکلی نداشته پس چرا اجرا نشده افزایش فقط همان ۲۵ درصد بود سایر مطالبات مربوط به سال های قبل از۹۶ هیچکدام اعمال نشد وهرکارمندی که در دوران خدمت مورد تشویق قرار گرفته وگروهی پاداش گرفته دیگر به وی تعلق نمیگیرد وسقف برای آن در نظر گرفته شده است در هرصورت اجحاف بزرگی است که بهتره راه حلی برای آن پیدا کنند وهمچنین وقتی حقوق ها پرداخت مکنند بر سربازنشسته بدبخت منت نگذارند سی سال جوانیش را در این راه داده اختلاس نکرده.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۰۰:۱۹

سلام جناب اقای نوبخت شما فرمودین پاداش بازنشستگان فرهنگی سال ۹۹ تا بعدازعید یعنی تا اردیبهشت ۱۴۰۰ پرداخت میشه می بینیم هیچ حرفی از پرداخت نبست چرا

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۰۵:۳۳

سلام آقای نوبخت لطفا پاداش باز نشستگان سال99 را پرداخت نمائید با تشکر

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۰۰:۲۲

پس همسانسازی حقوق کارمندان وزارت علوم با وزارت بهداشت چه شد؟فقط تک خوری برای هیات علمی های وزارت علوم😭😭😭😭

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۰۰:۲۳

سلام ..آقای نوبخت چرابه فکرپاداش پایان خدمت بازنشستگان ناجانیستی

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۰۰:۲۸

ایسنا اگر شرافت داری نظرات اعتراض به عدم همسانسازی حقوق کارکنان وزارت علوم با کارمندان غیر بالینی وزارت بهداشت را منتشر کن. نوبخت خود هیئت علمی است

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۰۰:۳۶

جناب آقای نوبخت لطفا نسبت به رتبه بندی مربیان سازمان فنی و حرفه ای با ۴۴ ساعت تدریس در هفته و وضعیت اسفبار حقوقشان رسیدگی فرمایید.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۰۰:۳۷

اقای نوبخت فکری بحال ما سرایداران مدارس کتید اخه چرا ب داد ما نمیرسید با این حقوق کم ازپس زندگی با این حقوق برنمیایم

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۰۰:۴۴

سلام آقای نوبخت لطف کنیدبیمه درمانی تکمیلی رزمندگان ازمیهن دفاع کردنداجراکنیدمجلس تصویب کردرزمندگان ازمیهن دفاع کردندازحقوق ابتدای بیمه محروم هستندتشکر

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۰۱:۰۴

آقای دکتر نوبخت اواخر دولت تدبیر و امید یه باقیات صالحات از خودتون بذارید و مدارک تحصیلی مقاطع بالاتر کارکنان دولت را که بعد از سال ۹۳ با صرف کلی وقت و هزینه اخذ نموده اند اعمال کنید مطمئن باشید جای دوری نمی ره

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۰۰:۵۷

با سلام. بنده کارمند دانشگاه علوم پزشکی و قراردادی تبصره 3 هستم. این 50 درصد که اقای نوبخت میفرمایند در خصوص کارمندان قراردادی تبصره ای به طور کامل اجرا نشد و فقط حدود 35 درصد اعمال شد. لطفا رسیدگی بفرمایند!

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۰۶:۲۲

خیلیم خوب به که ۱۵درصددادن چی بگیم

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۰۱:۰۶

جناب نوبخت یک فکری به حال بازنشستگان کشوری بکنید که بنا به دلایلی پیش از موعد بازنشسته شدند و حقوق کمی دریافت میکنند

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۰۷:۵۸

با سلام.اقای نوبخت فقط با الفاظ بازی میکند و لایق سمتی که دارد نیست من شخصا ازش بخاطر عملکردش خوشم نمیاد

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۱۱:۰۳

یه فکری برای بازنشستگان صداوسیمای جمهوری اسلامی بکنید لطفا .خیلی مظلوم واقع شدن .هیچ قانون افزایش حقوق شامل حالشون نمیشه .

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۰۱:۰۶

آقای نوبخت.. چرا به کسانی که مستمری پدرشون رو دریافت میکنن. تمام مزایایی که بقیه بازنشستگان دارن. تعلق نمیگیره . به خدا ماهم بچه داریم و هزارتا مشکل . چرا من نمیتونم اقساط لوازم خانگی بخرم یا از هتل استفاده کنم.. این تبعیضه به خدا..

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۰۱:۳۱

با سلام و احترام، متاسفانه برای کارکنان و بازنشستگان وزارت نفت اعمال نشده!!! لذا مستدعیست دستور مقتضی اعمال فرمائید. تشکر

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۰۱:۳۵

سلام فعلا نه ۳۹ درصد ونه همسان سازی برای تامین اجتماعی ما ندیدیمش شنیدیم هروقت دیدیم بحساب حقوقمان واریز شد وحکم درست وحسابی،بهمون نوشته شد قبول داریم فعلا در سطح حرقه واگر زمانی حقوق تامین اجتماعی همپایه کشوری ها شد یعنی ۷۶۰۰ اون موقع درسته کاری انجام شده ما کارگر نبودیم کارمند تامین اجتماعی هستین نه چیزی جناب نوبخت

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۰۱:۳۷

سلام ، لطفاً تکلیف ضریب فوق العاده ویژه را مشخص نمایید هر اداره ای برای خودش یه نوع درصد گذاشته واقعا انصاف و عدالت نیست در ضمن بنظرم اونی که مدیر هست اتفاقا بایستی نسبت به کارمند درصد کمتری بگیره تا اینکه این فاصله کمتر بشه نه اینکه بیشتر...بنظرم بگید همگی حداقل 35٪ اعمال کنید. با سپاس

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۰۱:۳۷

سلام منتظر رتبه بندی هستیم اینقدر ما رو بازی ندید حکم جدید اکثر معلم ها با افزایش۲۵ درصد حول و حوش ۶ تومن هست در صورتی که با لین تورم ۱۶ تومن هم کمه فکری به حال معلم ها کنید تو این کرونا هم زحمتمون چند برابر شده

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۰۱:۴۳

لطف کنید از کارمندان صندوق تامین اجتماعی از اصافه کارشان بیمه کسر شود تا در بازنشستگی دچار مشکل کم شدن حقوق بازنشستگی نشوند.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۰۱:۵۱

تکلیف فوق العاده ایثارگری مستمری بگیران و دو سال جبهه به عنوان کار سخت با عودت وجه پرداختی خرید سر بازی ایثار گران که باید پرداخت نمیشد چی شد مگه نوبخت نگفتند ابلاغ شده؟

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۰۱:۵۵

سلام لطفامعوقات ۶ماه تغییرگروه بازنشستگان فرهنگیان راپرداخت کنید.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۰۱:۵۹

فقط بعکر هیات علمی و معلم هستید که اکثر ایام سال بیکار هستند... کارمند بدبخت دولت هستم رسمی راه و شهرسازی با ارشد و سه فرزند با ۵ تومن حقوق!!! نفرین بر تبعیض...

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۰۲:۰۳

سلام و احترام ،جناب دکتر لطفا در مورد فوق العاده خاص کادر سلامت هم پیگیری فرمایید.ممنون

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۰۲:۰۷

باسلام، آقای نوبخت بزرگوار، چرا برای متناسب سازی تامین اجتماعی مثل لشکری و کشوری از صندوق دولت بوجه اختصاص نمیدین؟مگر کارگران مالیات ندادن؟مگر شهروند این کشور بحساب نمیاین!اگر از درآمدهای کشور اختصاص بدین اشکال شرعي داره؟خواهشا تبعیض رو از بازنشستگان بردارید. ممنون.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۰۲:۱۳

خسته نباشید جناب نوبخت این کار را زودتر انجام میدادین که زودتر به ثمر بنشیند حتی من بازنشسته ۴۳ ساله ایثار گری جبهه دارم اراعه ندادم خواهشن هر چه زودتر این اقدام انجام شود چون نزدیک به سه ماهه اول هنوز شماها تکلیف حقوقهای ۱۴۰۰ را به ثمر نرساندین

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۰۲:۱۳

سلام بنا بود 25 درصد ماده 51 ایثارگران برای جانبازان رسمی کشوری زیر 25% هم اعمال بشه . هنوز اعمال نکردند . آیا دستگاهها تخلف کردن یا دولت هنوز ابلاغ نکرده ؟ ممنون

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۰۲:۲۲

با سلام جناب نوبخت من یک تیتر خواندم نماینده محتر کرمانشاه فرمودن استانهای اذربایجان غربی وکلآ غرب کشور مناطق غرب منطقه جنگی برای بازنشسته گانی که در زمان جنگ در ان منطقه ها خدمت کردن امتیازاتی مثل گروه ومن که در سر پل ذهاب وقصر خدمت کردم تمتیاز ایثار گری دارم در حق ماها که در سال ۶۰ در منطقه بودیم در حکم ماها درج نشده وقرار شده امتیازاتی به بازنشسته های زمان جنگ داده شود نماینده محترم کرمانشان فرمودن انهایی که بازنشسته های ان زمان جنگ بودن که حالا باز نشسته سدن حق دارن از امتبازات زمان جنگ استفاده کنند به خصوص کسانی که ایثارگری دارن با سپاس فراوان اگر حق ماها پایمال نشود

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۰۲:۲۴

سلام . معلمان آموزشی ۵۰ درصد فوق العاده ویژه رو نگرفتن. ۲۱ درصد به اونها داده شده.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۰۶:۱۷

چرا به خانم های فرهنگی که با ۲۲ سال سابقه با کمیسیون پزشکی بازنشسته پیش از موعد شدند و قبل از ۹۶ بودند با اینکه هرگز گروه تشویقی نگرفته اند ، گروه تشویقی داده نشده این بدور از عدالت است .بد کردیم رفتیم تا جا برلی جوانان جویای کار باز شود ؟

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۰۶:۲۹

سلام جناب نوبخت پاداش بازنشستگان ۹۹چی شد خدا وکیل نمیدونم چرا اینقدر میخوای لفتش بدی گناه داریم ارزش پول نصف شده یکساله منتظریم

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۰۶:۴۰

جناب اقای نوبخت اگر حقوق برمبنای ارز ۴۲۰۰تومان باشد گرانی وتوروم.خودبخود حل میشود چون ارز وقتی به کارمندان داده شد کلمات زمان قبل بر خواهد شد خصوصی سازی واقعا بی معنی است

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۰۶:۴۳

جالبه این همسان سازی فقط به درد کسانی خورده که تا اخر99 بازنشسته شدند اگر الان بازنشسته بشی کمتر از اون کسی میگیری که تو رده شغلی تو بوده و پارسال بازنشسته شده و جالبتر حداقل بگیرها تا دو برابر افزایش داشتند آیا نباید به رده شغلی فرد در زمان شاغل بودن توجه کرد

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۰۶:۵۴

سلام ازتمامی دست اندرکاران چه درگروه ۳۱نفره وچه مسئولان درصندوق بازنشستگی کشور بفکر معیشت بازنشستگان هستند ازطرف خودم سایرهمکاران بازنشسته اززحماتیکه متقبل تازمینه تآمین رفاه وبازنشستگان هستند تقدیرتشکرخودرالازم دانسته واعلام می نمایم استان گلستان

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۰۷:۰۱

آقای نویخت چون خودش هیئت علمی هست و گفته بعد از پایان دولت برمیگرده دانشگاه، تنها کاری که کرده برای خودش بوده، حقوق هیئت علمی های وزارت علوم رو بیش از دو برابر افزایش داده، کارمندان وزارت علوم هم که هیچ.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۰۷:۱۶

برای نیروهای مسلح اعمال نشده. لطفا پیگیری بفرمایید.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۰۷:۲۲

بازنشسته تامین اجتماعی هستم از اول فردردین قول داده‌اند با حکم جدید بدهند ولی این قول به خرداد ماه انداخته شده .واقعا چه نظمی چه درست کاری .

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۰۷:۲۴

آقای نوبخت؛ افزایش ۵۰ درصد کارکنان وزارت علوم از اسفند ۹۹ اعمال شده و هنوز تاریخ اعمال قانونی اش که اسفند ۹۸ است رو اعمال نکرده اید. شما به فکر خودتان در دانشگاه هستید که بعد اتمام مدیریت در سازمان برنامه ریزی، حقوقتان تضمین شده باشد. از خدا بترسید روز قیامت برای‌شما و سایر مسولین مملکت هم هست.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۰۷:۲۶

جناب نوبخت، ما بازنشستگان پرتوکارکه30 کسورات حق اشعه را پرداخت کردیم، چرااز زمان همسان سازی این مورد ازحقوق ما قطع شده، پس فرق ما که این کسورات مربوطه را زمان خدمت به بازنشستگی کشو ری پرداخت کردیم با دیگرانی که پرداخت نکر نداند چیست که حقوقمان یکسان هست.

avatar

لطفا حقی هم برای جانبازان و ایثارگران درافزایش حقوق مستمری تامین اجتماعی قرار دهید

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۰۷:۳۴

چرا رتبه بتدی به سرایداران و خدمتگزاران مدارس تعلق نمی گیرد..مگر جزی از نظام تعلیم و تربیت نیستند؟ لطف کنید رسیدگی شود.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۰۷:۳۶

سلام آقای نوبخت فکری به حال کارمندان قراردادی با ۲۰ سال سابقه کار به سه ملیون بکنید

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۰۷:۴۴

جناب آقای نوبخت بزگوار یک فوق العاده ای بود متاسفانه برای نیروهای ستادی مراکز استان و مرکزاعمال شد ولی برای شهرستانی ها نه البته بنده سازمان خودمان جمعیت هلال احمر را مد نظرم هست از بقیه خبر ندارم در صورت امکان این موضوع نیز بررسی گردد.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۰۷:۵۵

با سلام در حق بازنشستگان فرهنگی ۹۸ که بخاطر یک روز تفاوت ۲۰ میلیون از پاداششان کم داده شد لطفا پیگیری کنید

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۰۲:۴۶

احسنت ما بازنشستگان اول مهر ۹۸ که ظلم بزرگی در حقمون بابت اختلاف پاداشمون شد از شما و مسببین این ظلم نخواهین گذشت

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۰۷:۵۶

جناب نوبخت پس فکری هم برای حقوق همکاران دانشگاه آزاد کنید که با بالای ۲۰ سال سابقه ۵ میلیون می گیره و از افزایش هم خبری نیست

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۰۸:۰۵

سلام یه فکر به حال حقوق و مزایای کارکنان جمعیت هلال احمر بکنید که واقعا تو یک سال گذشته نابود شدن.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۰۸:۰۹

آخه آقایان چرا متناسب سازی را به این شکل اجرا میکنید چرا برای حقوق پایین ۱۴۰۰ برای حقوق بالا ۳۴۰۰ اضافه می کنید کی این متناسب سازی یا همسان سازی است آخه چرا این طور انجامش میدید کی میخواهید درست یک کاری را انجام بدهید ۳۰ سال و ۴ چهار ماه بیمه پرداخت کردم ۱۱ ساله بازنشست تامین اجتماعی هستم تاز حقوقم شده ۴۲۰۰ واحد با این پول چجوری زندگی کنم . اجرکم عندالله

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۰۸:۱۲

جناب نوبخت وقتتون بخیر ,پس منطقه جنگی بازنشستگان چی , زمانی ما در دل جنگ خدمت کردیم و این مناطق هنوز شهید میدن واقعا خدا رو خوش نمیاید ما رو محروم کنید .

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۰۸:۱۳

لطفا رتبه بندی معلمان را اجرا کنید

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۰۸:۱۴

باسلام وخسته نباشید. جناب آقای دکتر باتوجه به اینکه درخصوص رتبه بندی معلمان فرمودید تامین اعتبارشده لطفا سرعت عمل بیشتری داشته باشید تا در احکام معلمان منظور بشه. باتشکر

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۰۹:۴۸

سلام چرا تامین اجتمایی حق ایثارگری را اعمال نمی کند

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۰۹:۵۱

برای آتش نشانی تهران اجرا نشده.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۱۰:۱۱

سلام 50 درصد برای کارکنان تعزیرات هم اعمال نشده لطفا پیگیری کنید

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۱۰:۵۷

سلام لطفاحقوق مستمری بگیران وبازنشستگان آموزش وپرورش کشوری را به دهمیلیون تومان 10000000 تومان افزایش دهید چون گرانی بیداد میکنه باتشکر

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۱۱:۱۶

سلام من با مدرک فوق دپیلم با سابقه بیست هشت سال زیر حکم چهارمیلیون آموزش پرورش هستم نمیدونم خدا کجاست ،

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۱۱:۳۸

باسلام.جناب آقای نوبخت شما در مورد همه ای اقشار جامعه صحبت میکنید.و برای همه ای آنها برنامه‌ها ریزی هم میکنید.اما هیچ وقت در مورد پرسنل قرارداد کارگری ها که تو وزارتخانه‌ها و ادارجات مشغول به کار هستند نه صحبتی هست و نه تضمینی.و نه از تبدیل وضعیت این پرسنل کل ۲۲سال مشغول به خدمت هستند خبری نیست.چرا،چرا،چرا،!!!!؟؟؟؟؟

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۱۱:۳۹

سلام همسان سازی ۹۰ درصد شاغلی برای بازنشسته ها بهداشت ودرمان و اورژانس ۱۱۵ که آخراسقند۹۹ بازنشسته شدت اجرا و رعایت نشده وحقوق شاغلی با با بازنشسته نصف شده با ارسال نامه وزیر در این مورد قول دادید حتما اول فروردین۱۴۰۰ درست میشه خواهشا پیگیری فرمائید با تشکر و قدردانی از زحمات همه جانبه شما عزیز منتظر خبر و خاطره خوب شما هستیم ان شاءالله باخانواده سلامت و موفق وعاقبت بخیر شوید

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۱۱:۴۶

در همسان سازی حقوق بازنشستگان هئیت علمی در تامین اجتماعی حداقل 90حقوق درصد نسبت به حقوق شاغلان هئیت علمی هم رتبه رعایت نمی شود.لطفا بررسی واحقاق حق نمائید.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۱۱:۴۸

آقای نوبخت کارکنان وزارت علوم چی ...............

avatar

سلام پیگیری که برای همسان سازی حقوق بازنشسته های هیئت علمی انجام میدهید جهت بازنشسته های غیرهیئت علمی هم انجام دهید اجرکم عندالله

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۱۱:۵۴

لطفا حقوق بارنشسته کشور ی را با لشکری همسان کنید. دکتر بازنشسته 7 میلون حقوق می گیره سرهنگ بازنشسته 11 میلیون. عادلانه است؟

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۱۲:۰۰

جناب نوبخت یه فکری هم به حال خدمتگزاران قراردادی کرج کنید که یعد ۲۰ سال سابقه هنوز قرادادی هستند ولی شهرستانهای دیگه البرز با داشتن سابقه کمتر چند سال پیش همشون پیمانی شدند مگه چه فرقی بین شهرستانهای یک استان وجود دارد . این بندگان خدا در کرج تازه کارشان بیشتر و دارای تورم بالای دانش اموز هستند و به سختی زندگی می گذرانند.اینده این بندگان خدا چه میشود. با شرمندگی جواب زن و بچه هایشان را می دهند. ممنونم

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۱۲:۰۲

جناب نوبخت چرا حقوق ریالی است و هزینه ها دلاری؟ چرا فوق العاده بازنشستگان بهداشت را با شاغلین همسان سازی نمی کنید.‌ایا کسانی که ۶ ماه در سال بیکارند با مجاهدان عرضه سلامت یکسانند؟

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۱۲:۰۷

سلام برادر نوبخت از خداوند برایت آرزوی بهترینها را دارم امیدوارم که همیشه سلامت تندرست و سرحال باشی

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۱۲:۱۱

وزار ت جهاد کشاورزی هنور اعمال نکرده

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۱۲:۱۴

دستت درد نکنه خدا خیرت بده

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۱۲:۱۵

این قانون جامع وکامل نیست چون بازنشستگان خویش فرما درآن دیده نشده پس تکلیف ما چیه میشه تورا خدا یکی بداد ما برسه ما هم زن بچه داریم و۳۰ سال حق بیمه داریم

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۱۲:۱۹

آقای نوبخت عزیز، چرا می گویید وزارت علوم. برادر جان شمابه کارکنان اعضای غیر هیئت علمی دانشگاهها اصلاً کاری ندارید.فقط پیگیر اعضای هیئت علمی دانشگاهها هستید.چرا؟ چون جنابعالی و دوستانتان پایان کاردولت باید به دانشگاهها برگردید وفکرآینده راکردید. بابا جان به فکر کارکنان و بازنشستگان اعضای غیر هیئت علمی دانشگاهها باشید؟ نه شامل خدمات کشوری و گروههای بیست گانه میشوند ونه شمافکری به حالشان می کنید.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۱۲:۳۴

با سلام جناب آقای نوبخت با تشکر از زحمات شما بابت رتبه بندی ولی ما فرهنگیان اصلا باور نداریم که این رتبه بندی را برای ما اجرا کنند فعلا که نمایندگان مجلس دارند به آن شاخ و برگ می دهند اگر لطف کنید دخالت کنید تا پایان دولت شما نشده و احکام را صادر کنید کل خانواده فرهنگیان دعا گوی شما و خانواده محترم می شوند

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۱۳:۰۰

آقای نو بخت ما نیرو های خدماتی آموزش وپرورش با این حقوق کم چه طوری زندگی کنیم فکری هم برای ما بکنید

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۱۳:۰۲

به داد کارافتاده گان هم برسید.بلایی که از طرف خدا سرمون اومده و ما را زمین گیر کرده و این هم قانون گذار که هیچ رحمی نداره.اگر سالم بودیم کار میکردیم و احتیاجی هم به کسی نداشتیم.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۱۳:۰۸

شما میگید تسری قانون تسری برو زندان ببین کارمندان دارن با ماهی ۳ تومن گذران میکنن این تسری هم فقط برای مدیران

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۱۳:۵۰

یه نظارتی هم به حقوق اساتید دانشگاه آزاد داشته باشید حقوق استاد ها رو کاهش داده معادل حکم سال ۹۸ کرده تو مملکت با این تورم دستمزد هاافزایش پیدا می‌کنه بعد دانشگاه آزاد کاهش داده

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۱۳:۵۱

اقای نوبخت سازمان تامین اجتماعی درمورد کارکنان درمان ۵۰درصد را اعمال نمیکند.پرستاران

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۱۴:۰۵

اقای نوبخت چرا چرا فرق کذاشتید میان پرسنل کارد درمان یعنی ما که دو سال با این مریضهای کرونایی سر کار دارید جز دسته ایثار گر وجانباز نیستیم از خدمات تا پرستارها تا دکترا ما با جان خودمان بازی می کنیم چرا ما را رسمی نمی کنید فقط عده ای باید رسمی بشند طرف یک زمانی پدرش در جبهه بوده باید از این مزایا برخودار بشن

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۱۴:۰۹

سلام من بازنشسته آموزش وپرورش هستم به علت بیماری دیابت شدید وانسولین مجبور شدم خودم را بازنشسته کنم با ۲۰ سال الان با ۲۰ سال حقوقم خیلی کم است لطفا آقای نوبخت رسیدگی کنید .ممنون وتشکر

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۱۴:۱۰

والا واسه ما که همون قبلی رو ریختن دو تومنم نمیشه😔

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۱۴:۱۴

یک فکری هم به کارمندان سازمان امورمالیاتی بکنید که درآمدکارمندان آن سازمان مثل کارمندان وزارت نفت شود.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۱۴:۳۸

سلام لطفا یه فکری هم به وضعیت حقوقی کارکنان شاغل وبازنشسته هواپیمایی (هما)بکنید واقعا مظلوم واقع شدن اخه یه مملکت میتونه برای پرداخت حقوق کارمندانش چند قانون در شرایط مساوی داشته باشه

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۱۵:۰۱

ما حداقل بگیرها چطور میخوایم زندگی کنیم با این مستمری کم زن هستیم بنظرتون تو این جامعه بریم به خودفروشی که بتونیم خرج زندگیمون رو در بیاریم با این کرایه خانه بالا با ۳۶۰۰ میشه زندگی کرد شمارو بخدا درست اضافه کنید ما هم از این جامعه هستیم

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۱۵:۱۱

جناب نوبخت 50 درصد بازنشستگان صداوسیما بعلت بی سرپرستی سازمان اجرا نشده به دادمان برس ترا به شرافتت

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۱۵:۱۴

عزیزان و دولتمردان محترم فکری برای گرانی و تورم بکنید چه فایده هر چه حقوق ودستمزد زیاد بشه باز هم ملت قدرت خرید ندارند و هر سال افسوس سال گذشته را بخوریم

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۱۵:۲۳

آقای نوبخت خواهشا در باره حقوق نیروهای خدماتی مدارس تجدید نظری داشته باشید...مبلعچشمگیری که اصافه نکردن بماند تفاوت تطبیق هم از ما کسر کردن.واقعا ۳/۵ میلیون الان حقوقه اسمش؟؟؟؟؟

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۱۵:۲۷

چرا رتبه بندی شامل حال نیروهای خدماتی نمیشود؟؟؟؟مگه اونا تو مدرسه زحمت نمیکشن؟تمام کار با خدمتگزاره رتبه بندی برا معلم حساب میشه

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۱۶:۰۶

عزیزم اساس کار معلم هست. نباید خودتون رو با اساتید مدرسه مقایسه کنید. هرکسی متناسب با علم و هنرش باید دریافت داشته باشد. عمری درس خونده و ...

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۱۶:۵۶

چی میگی بابا، مدرسه تعطیل تو چکار میکنی تو مدرسه خالی

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۱۵:۲۷

با عرض سلام خدمت جناب آقای نوبخت هنوز حق مناطق جنگی برای باز نشستگان اعمال نشده

avatar

چرا در صدا وسیما اجرا نمیشود ما مظلوم هستیم وکسی از بازنشسته های صدا وسیما دفاع نمی کند،حق مناطق جنگی هم تصویب شده ولی در صدا وسیمای کرمانشاه خبری نیست خداوند حق ما را از مسوولین خصوصا مسوولین صدا وسیما بگیرد 😭😭😭

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۲۰:۴۳

فکری بحال نیروهای مسلح کنید .واقعا ازنزدیک مشاهده کنید بین ادارات تبعیض قائل نشید....

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۲۱:۳۹

فوق العاده ۵۰ درصد برای کارکنان قراردادی کارمعین ادارات راه و شهرسازی تاکنون اعمال نشده . حداقل در مورد ادارات استان خوزستان میدانیم اعمالش نکردند .

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۱۵:۵۶

حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح خیلی کمه / لطفا همسانسازی رو اجرای کامل کنید و حقوقها رو نسبت به تورم واقعی اضافه کنید .

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۱۶:۰۲

باز هم کارمندان مراکز دولتی دانشگاه آزاد به مربی با فوق لیسانس با ۱۸سال سابقه تدریس ۴ملیون حقوق دریافتی میدن یک ملیون بقیه اش مالیات و بیمه است و...

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۱۶:۱۱

به فریاد هیات علمی دانشگاه ازاد برسید با مدرک فوق لیسانس و۲۰ سال سابقه با ۴ملیون حقوق بخدا خجالت میکشیم از زن وبچه مون ،یه استاد باید برلی تامین هزینه های معمولی زندگی اش بره،اسنپ‌کار کنه خیلی از مسافرهای دانشجوهای خودش هستند گاهی بصورت تصادفی 😔😔😔

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۱۶:۱۴

چرا این قدر دورغ میگن که حقوق بازنشه تامین اجتماعی همسانسازی کردن برای من که 20 سال کار کردم چیزی اضافه نشوده

avatar

ازحقوق جانبازان زیر۲۵درصدهیچکس خبری نمیگیرد گناه ما چیه؟

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۱۶:۱۹

حقوق ها باید سالی 30 تا35 درصد بره روش همسان سازی یه قانون مزخرفی که باعث تورم بیش از حد در کشور میشه

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۱۶:۳۹

هیات علمی دانشگاه آزاد جزو هیج جا حساب نمیشن دارن‌همون زحمت را میکشن همون تدریس را در دانشگاه آزاد با حقوق ۴ملیون ولی همون استاد در دانشگاه دولتی همون تدریس همون سابقه دو الی ۳برابر حقوق میگیره ایت عدالت نیست بخدا ما بجه ی دانشجو داریم محصل داریم با ۴ملیون جکار میتونم بکنم

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۱۷:۱۶

سلام ،آقای نوبخت من در دوران خدمتتم(ماما در مرکز بهداشت ومدتی تسهیلات زایمان وبیمارستان)به مدت سی سال یک گروه تشویقی گرفتم وجالب اینجاست که موقع بازنشستگی باید گروه میگرفتم گفتند دیگه شامل شما نمیشه چون قبلا تشویقی گرفتی خوب گروتشویقی اسمش روشه چرا باید با گروه استحقاقی یکی بشه؟در ضمن با توجه به اینکه حکمم در زمان خدمتت عنوان پست سازمانی را داشتم ولی بابت آن یک ریال پرداخت نشده !

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۱۷:۲۷

چرا همیشه از حق وحقوق کارکنان غیر هیات علمی دانشگاه ها غفلت می کنید نگرش سیستمی این عدم توجه وظایف کل دانشگاه را فشل میکند وناگزیر همیشه اختلاف ایجاد میکند.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۱۷:۳۱

باسلام وخسته نباشیدچراتامین اجتماعی به مستمری بگیرانش مانندکشوری ولشکری فوق العاده ایثارگری نمیدهد چه کسی جوابگوی ظلمهای تامین اجتماعی است اونهم به یادگاران جنگ

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۱۷:۳۳

با سلام جناب نوبخت قول دادین که برای استخدام فرزندان بازنشستگان فرهنگی چاره ای بیندیشید ولی متاسفانه هنوز اقدامی صورت نگرفته با تشکر

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۱۷:۴۴

سلام جناب نوبخت آموزش وپرورش ۵۰ درصد رابرای فرهنگیان ناقص عمل کرده وبه بعضی از فرهنگیان به جای اضافه کار ۱۷.۵درصد معلم تمام وقت حکم زده مگر ادارت دیگر اضافه کارندارند ولی چرا از۵۰درصد بقیه جای اصافه کاربه نام مام وقت حکم زده

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۱۷:۴۷

.. من با بیست سال خدمت در شرکت ای منطقه ای با قرار داد طرح پایه حقوقم سه میلیون و صد هزار تومنه هرچی هم داد کردیم هیچکسی جوابگو نیست .واگذراتان میکنم به خون امام حسین (ع )

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۱۷:۵۴

توخدایه فکری بحال نیروهای خدماتی اموزش وپرورش کنید مثل گداهاداریم زندگی میکنیم

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۱۷:۵۴

چرا واسه نیروهای قراردادی نفت اجرا نمیشه بازرسی فنی مناطق نفتخیز جنوب

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۱۷:۵۵

مگه هیات علمی ها کمتردرامد دارند فقط به اونا می‌رسید والله سواد اکثر کارمندان هم یا ارشد هست یادکترا

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۱۸:۰۱

دروغ میگن .قرار بود بقول خودشون حقوق کارمعین 45 درصد اضافه بشع که متاسفانه حالا که حکم زدن چند تا آیتم رو هم برداشتن.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۱۸:۰۳

سلام من بازنشسته تامین اجتماعی پارسال دو و شش صد حقوقم بود فروردین 1400 ،،39 درصد که تقریبا یک میلیون و پنجاه بود اضافه شد این ماه هم صد تومن روی اون اومده که جمعا شعار میدین همسان سازی همسان سازی یک میلیون و صد و پنجاه اضافه شده گرونی چند درصد اضافه شده جواب سه تا بچه که دو تاشون تحصیل میکنن چی کار کنم و و و ......

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۱۸:۱۸

بااین تورم وحشتناک وبدبختی مردم وظیفه کوچکتان بوده که انجام دهید کاربزرگی نکردید حقمون هست بایدانجام بشه

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۱۸:۳۵

با با سلام خدمت آقای دکتر نوبخت اینجانبان خدمتگزاران مدارس از بابت همسان سازی با پیمانی ها، اجرای رتبه بندی و افزایش ۵۰ درصدی و حداکثر حقوق بر حسب دلار را از شما تقدیر و تشکر می نمایید خواهشمندیم که این همه لطف را در حق ما اجرا نکنید و در هر صورت که نیاز به وام بلاعوض داشتید در کوتاه ترین زمان به ما مراجعه کنید که ما در هر صورت با این همه پس انداز ز که بانکها پول ما را قبول نمیکند می‌توانیم به شما کمک کنیم با تشکر

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۱۸:۵۲

عاملان اجرایی نشدن فوق العاده ویژه ۵۰ درصد معلم ها کیست چه کسی در وزارت خانه پاسخگوست ؟ این حق باید باید ادا شود .

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۲۰:۲۱

سلام جناب آقای نوبخت لطفا درخصوص فوق العاده خاص کارکنان عرصه سلامت هم اقدام شود. باتشکر

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۲۰:۲۶

سلام آقای دکتر نوبخت پس ماوتفاوت همسان سازی حقوق مهر ۹۹ که انجام شد چی شد نریختید برای بازنشستگان نیروهای مسلح حتی آقای حاج بابایی هم نامه نوشته بود به شما که حق کسی اجهاف نشود

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۲۰:۲۸

سلام آقای نوبخت در خصوص پرداخت حقوق لطفا عدالت رعایت شود معلمین در مقایسه با سایر کارکنان دولت تعطیلات زیادی دارند و این همه بودجه نباید صرف حقوق صرفا معلمان گردد!!

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۲۰:۳۶

چرا فوق العاده خاص برای بهداشت ودرمان اجرا نمیشه که نزدیک به ۲ساله که جان بر کف در خط مبارزه باکرونا شب وروز ندارن وواقعا جان فشانی میکنند ودر این راه تعداد زیادی از نیروها شهید شدن وبقیه هم خسته وفرسوده شدن .من خودم به عنوان نیروی بخش بهداشت الان نزدیک به یکسال ونیمه که یک روزهم مرخصی نداشتم ایا حق ندارم حقوقی برابر باکارم دریافت کنم

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۲۰:۵۲

سلام ترابخدافکری بحال نیروی انتظامی کن بچه های کف خیابان سوال بفرماییدفیش حقوقیشون ببینید.جونشون درخطره فرض کن بچه ی خودته ۵۰۰۰۰۰۰میلیون حقوقه فقط پول اجاره خونشه ازستادکل پیگیری میکنیم میگن دولت پول نمیده بلاخره ما موندیم دردمون به کی بگیم.باتشکر پیگیری بفرمایید.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۲۰:۵۲

سلام ترابخدافکری بحال نیروی انتظامی کن بچه های کف خیابان سوال بفرماییدفیش حقوقیشون ببینید.جونشون درخطره فرض کن بچه ی خودته ۵۰۰۰۰۰۰میلیون حقوقه فقط پول اجاره خونشه ازستادکل پیگیری میکنیم میگن دولت پول نمیده بلاخره ما موندیم دردمون به کی بگیم.باتشکر پیگیری بفرمایید.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۲۱:۰۶

تورو خدا بفکر ماهم باشید چرا حقوق کارمندای بهداشت رو همسان سازی نمیکنید، پیگیری کنید لطفا

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۲۱:۲۹

سلام .جناب آقای نوبخت فقط به داد بازنشستگان تامین اجتماعی برسید با این حقوق کم که ادعا میشود همسان سازی شده ولی کو تا به بازنشستگان کشوری و لشکری برسد .لطفا با عدالت و خدایی ‌‌همسانسازی رو انجام بدین با این گرونی و مریضیهای که تو هر خونه ی دیده میشه زندگی کردن بسیار سخت شده .رسیدگی کنید به زودی .تشکر

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۲۱:۳۹

سلام من یه زن هستم با ۲تا دختر مستاجرم نصف حقوق پدرم و میگیرم نصفش و برادرم که اونم مریضه اخه مگه با ۲۸۰۰میشه زندگی کرد قا این تورم و کرایه خونه های بالا

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۲۱:۴۴

سلام چرااقای نوبخت به فکر سرایدران بدبخت نیستید که من یه فردسرپرست خانواده ام هستم که دارای یه همسرمعلول ودوپسرمریض هستم وحقوقم کفاف زندگی ودارو ودکتر رانمیدهد وامسال حقوق همه رو افزایش دادید مال مادگه خون اونا قرمز ترازما بوده اخه چرا تواین تحریمها تواین گرونیها به دادمانمیرسی.ازشما خواهش میکنم رسیدگی کنید یه پسرم ریه اش مشکل داره ویه پسرم کلیه اش شن سازه وهمسرم هم معلوله چکارکنم یاری ام کنید تورا به خدای رحمان

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۲۲:۰۶

لطفا معوقه حقوق باز نشستگان بدهید چون مستاجر هستم تا مستاجر نباشی دراین زمان متوجه نخاهید شد

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۲۲:۴۲

با سلام، چرا نمزارید نظرمون رو صادقانه ارسال کنیم؟

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۲۲:۵۸

.. بیاد ماحداقل بگیرتامین اجتماعی هستیم این ماه بجای افزایش سالیانه همسان سازی دویست هزارتومن کمترازماه پیش به ماحقوق دادن،واقعامردم رومسخره کردید ؟؟؟

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۲۳:۰۱

سلام آقای نوبخت چندین سال هست که فرزندان من ازدواج کردند وپدرم هم فوت شده تا امروز پاداش حق فوت نگرفتم .پس کی پرداخت خواهد شد هر کدوم یه فرزندهم اوردن ومبلغ ۱۰۰۰۰۰۰۰ریال هم از ارزش افتاده .کلانتری هستم از مراغه .لطفا پاسخ بفرمایید ؟؟ومن الله التوفیق .

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۰۰:۳۵

جناب آقای نوبخت خواهش میکنم یه فکری به حال حقوق خدمتگزاران آموزش و پرورش بکنید تو چند سال اخیر ما از همه نوع افزایش تو بدنه ی آپ جا موندیم امسال هم با افزایش جدید شدیم ۳۵۰۰ خداییش خودتون میتونید با ۳۵۰۰ یه هفته زندگی کنید

avatar

همسان سازی ارتش آزادگان پس کی ۱۴۰۰ معوق پاداش سنوات بازنشستگی کجا باید رفت پارتی ندارم

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۰۱:۳۶

خطاب به آموزش وپرورش

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۰۱:۴۷

سلام دکتر نوبخت خبری از مستمر بگیران تامین اجتماعی نیست من با دوتا بچه که زیر نظر دکتر هستند و اجاره نشین تا کی باید اجاره نشین باشیم با این وضعیت خواهش میکنم اضافه تر کنید ممنون میشم

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۰۱:۵۲

سلام و خسته نباشید چرا حقوق سرباز معلمان بدبخت با احکام جدید واریز نمیشه

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۰۴:۲۶

جناب آقای نوبخت فکری واسه از کارافتادگان جزعی هم بکنید تو رو خدا

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۰۶:۱۴

به آین آقای نوبخت عرض کنم بعد از ۳۰ سال خدمت در نیروی انتظامی در سال ۹۸ افتخار بازنشستگی هنوز مرخصی محاسبه شده اینجانب پرداخت نشد ولی کارمند بانک مرکزی که همزمان بامن بازنشت شد در همان تاریخ تمام پاداش و مرخصی شو دادن این چه عدالتی هست با این تورم دیگه ارزش پول پرداختی ان ارزش را هم نداره

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۰۹:۱۴

حقوق حالت اشتغال باز نشستگی فوق العاده ارتش برای ازاده گان را واریز نمی کنن و اصلا ندادن رسیدگی کنید لطفا ببیند کجا رفته و تو جیب کی رفته که صداش هم در نمی اوردن ممنون

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۰۹:۲۸

جناب نوبخت فصل دهم برای آموزش وپرورش فقط ۱۲/۵درصداجراشد(یعنی یک چهارم بخشنامه) وبرای کلیه سازمان ها ۵۰درصد ،،،چه موقع میخواهیدرفع تبعیض کنید؟؟!!!

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۰:۵۲

جناب دکتر نوبخت. اینجانب و افراد مشابه بازنشسته کشوری که کسوردو سال اخر خدمت را بصورت خویش فر به صندوق کشوری پرداخت نموده ام مشمول همسانسازی حقوق نشده ایم در صورتیکه مشمولین صندوق تامین اجتماعی که مشابه ما هستند از این مزیت برخوردار شده اند .لذا با عنایت به اینکه ما برمبنای اخرین حقوق و افزایشهای سالیانه کسور پرداخت نموده ایم را مشمول این قانون قرار دهید. با تشکر ...

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۴:۲۳

جناب آقای نوبخت تنها چیزی که قید نشده همسان سازی هر باز نشسته با شاغلان همان دستگاه متاسفانه دراین همسان سازی غرض ورزی شده است مثل بازنشستگان بهداشت ودرمان با شاغلین همان دستگاه اگر قرار بود همسان سازی به صورت نسبی انجام شود چرا مارا با بازنشستگان وزارت نفت مقایسه نمی کنید

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۵:۰۰

باسلام همسانسازی پرسنل قراردادی دانشگاه علوم پزشکی تهران چی شد این همه وعده و وعید همش پوچ ۱۰ ساله قراردادی هستیم ولی هنوز خبری از پیمانی شدنمون نیست

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۵:۰۱

با سلام پاداش آخر خدمت کارکنان سپاه ظرف دو ماه تا یک ماه پرداخت میشود ولی ناجا یک الی دو سال به تاخیر انداخته لطفا. این نام عدالتی را برسی کنید...... ممنون

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۵:۳۷

وضیعت قیمت کالا ها و تورم از ۱۳۹۸ تا چجوریه لطفا توضیح بدید

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۷:۰۴

ما ارتشیا که در زمان دفاع مقدس با دشمن جنگیدیم الان حقوقمان خیلی کمتر از شاغلین هم درجه که زمان جنگ هم شاید نبودنداست

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۲۰:۵۲

73هزارتومامن ایثارگری روقبل ازبازنشستگی هم میرفتیم حدوددوسال حذفش کردن الان یه منتی سرمان میذارن که بهتان ایثارگری میدیم.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۳۰ ۰۹:۵۵

باسلام لطفا یک فکری به حال کارمندان با سابقه 26 سال خدمت بکنید هر سال که می گذرد امیدوار باشیم که حقوق های کارمندان یک تکان اساسی بخورد ولی متاسفانه با مالیاتی که کم می کنند چیزی ته فیش حقوقی نمی ماند و چرا دولت خیلی به کارمندان بانک بهاء می دهد چرا خواهش می کنم فوق العاده 50 درصد در سال 1400 اعمال کنید با تشکر

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۳۰ ۱۹:۳۷

جناب اقای دکتر نوبخت با سلام چرا شما کسانی را که باید با مدرک کارشناسی بازنشسته میشدند ولی بخاطر سن و با ۲۷ سال مجبور شدند بدون گرفتن مدرک کارشناسی باز نشسته شوند چرا مدرک این ها را قبول نمی کنید من دوماه مانده بود که مدرک کارشناسی بگیرم که منو بازنشسته کردند نامزدها حتی اجازه ندادند مدرک کارشناسی خود ارائه دهم آیا این انصاف است؟

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۳۱ ۱۴:۴۰

با سلام . جناب آقای دکتر نوبخت نتیجه پیشنهاد افزایش حقوق کارکنان وزارت کشور درکمیسیون دولت الکترونیک چه شد ؟

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۰۵ ۰۱:۱۴

سلام چرا فوق العاده بازنشستگان بهداشت را با شاغلین همسان سازی نمی کنید.‌ا

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۰۶ ۰۸:۲۴

آقای نوبخت چرا فکری به حال کارمندان قراردادی که حقوقشان از سال 1399 نیز کمتر شده نمی کنید . با این تورم له شدیم

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۲۲ ۱۶:۲۶

آقای نوبخت لطفاً معوقات14 سال بازنشستگان رو پرداخت کنید. با دوسکه استخدام شدم نیم سکه می گیرم

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۱۶ ۱۵:۵۲

اصلا 50درصد بازنشستگان 98اجرا نکردن بازنشستگان خوزستان

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۲۵ ۰۷:۳۹

من محمد مجیدی هستم بجز باز نشستگی کار دیگه ای ندارم یعنی سن من اجازه این کارو نمی ده بخدا از بی پولی شرمنده خانواده هستم کمک کنید به این باز نشستگان بخدا زن بچهای ما گناه دارند خدا نگهدار