• سه‌شنبه / ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۳:۳۸
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1400022820078
  • خبرنگار : 71565

محمودی: رتبه‌بندی معلمان باید شامل حال کلیه فرهنگیان شاغل و بازنشسته شود

محمودی: رتبه‌بندی معلمان باید شامل حال کلیه فرهنگیان شاغل و بازنشسته شود

سخنگوی کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز خرسندی از اینکه لایحه رتبه بندی معلمان بالاخره به مجلس شورای اسلامی ارائه شد، از هیات رییسه مجلس خواست که این لایحه را در دستور کار صحن قرار دهد.

به گزارش ایسنا، سمیه محمودی نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس گفت: پس از سال‌ها لایحه رتبه‌بندی معلمان به عنوان موثرترین قشر جامعه به مجلس رسید و در کمیسیون آموزش و تحقیقات تصویب شد، اما این لایحه نواقص قابل توجهی دارد که باید برطرف شود، رتبه‌بندی معلمان باید شامل حال کلیه فرهنگیان شاغل و بازنشسته و کلیه واحدهای آموزش و پرورش اعم از اداری و آموزشی شود.

وی افزود: بر همین اساس هیأت رییسه لایحه رتبه‌بندی معلمان را در دستور کار قرار دهد و برای رفع نواقص به صورت دو شوری بررسی گردد.

نماینده مردم شهرضا خطاب به وزیر راه و وزیر صنعت متذکر شد: کامیون‌داران به عنوان چرخ محرک تولید و صادرات با مشکلات زیادی از جمله تامین لاستیک روبرو هستند، دو وزارت مذکور باید مشکلات این قشر را  اورژانسی بررسی کنند، از سوی دیگر برخی از شرکت‌ها ارز ۴۲۰۰ تومانی دریافت کرده‌اند اما تاکنون واردات نداشته‌اند، این موضوع باید اکنون بررسی شود.

محمودی در پایان خطاب به وزیر آموزش پرورش بیان کرد: خدمتگزاران زحمتکش نمی‌دانند کارمند هستند یا کارگر، در زمان عیدی دادن کارمند محسوب می شوند ولی در زمان های دیگر کارگر، در بدترین شرایط زندگی می‌کنند و حق‌الزحمه آنها بسیار اندک است، از هیأت رئیسه مجلس درخواست داریم که این موضوع را پیگیری کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha