• سه‌شنبه / ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۲۱:۵۹
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1400022820435
  • خبرنگار : 50167

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده انتظامی استان زنجان خبر داد؛

جریمه ۲۷۰۰ خودروی بومی زنجان در ایام محدودیت عید فطر

جریمه ۲۷۰۰ خودروی بومی زنجان در ایام محدودیت عید فطر

ایسنا/زنجان معاون هماهنگ‌کننده فرمانده انتظامی استان زنجان، از طرح محدودیت خروج خودروها از استان در ایام عید فطر و جریمه ۲۷۰۰ دستگاه خودروی بومی زنجان که قصد خروج داشتند، خبر داد.

سرهنگ مرتضی عباسی عصر امروز (۲۸ اردیبهشت‌ماه) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا که در محل استانداری زنجان برگزار شد، در رابطه با طرح منع تردد شبانه در استان زنجان، اظهار کرد: از ابتدای اجرای محدودیت‌ تردد شبانه در استان تاکنون به طور میانگین هر شب ۱۴۰۰ دستگاه‌ خودرو به مبلغ ۲۰۰ هزار تومان اعمال قانون شدند.

وی با بیان اینکه در خصوص منع ورود خودرو به شهرهای استان زنجان به طور میانگین روزانه ۹۰۰ دستگاه خودرو عودت داده می‌شوند، افزود: از ابتدای موج چهارم تاکنون، به طور میانگین ۲۱۶ خودرو به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه شده‌اند.

این مسئول در رابطه با اعمال قانون طرح ممنوعیت تردد بین استانی، تصریح کرد: به طور میانگین روزانه حدود ۷۰۰ دستگاه خودرو فاقد مجوز که در محورهای استان زنجان تردد می‌کردند به مبلغ یک میلیون تومان اعمال قانون می‌شوند.

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه روزانه ۱۶ الی ۱۷ خودرو پلاک مخدوش شناسایی و توقیف می‌شود، گفت: مخدوش کردن پلاک خودروها باعث ارسال اشتباه پیامک جریمه به سایر افراد شده که با متخلفان برخورد می‌شود.

عباسی با اشاره به اینکه در بحث محدودیت خروج خودروها از استان زنجان در ایام عید فطر، ۲۷۰۰ دستگاه خودروی بومی که قصد خروج داشتند به مبلغ یک میلیون تومان جریمه شده‌اند، اظهار کرد: استان زنجان تاکنون بیش از ۱۱ هزار فقره اعمال قانون دویست تومانی داشته و از میانگین کشوری ۴ برابر جلوتر است.

وی در رابطه با نظارت و کنترل اصناف استان در موج چهارم بیماری کرونا با محوریت نیروی انتظامی، افزود: ۸۲۱ صنف در استان در این بازه زمانی پلمب شدند.

این مسئول با اشاره به نارضایتی زنجانی‌ها از طرح محدودیت تردد شبانه در استان، خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون، ۲۵۵ معتاد متجاهر در استان زنجان شناسایی شدند که ۱۱۰ نفر از آنان به مراکز ترک اعتیاد معرفی شدند.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha