• چهارشنبه / ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۰۷:۴۸
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1400022920521
  • خبرنگار : 71560

فیروزی پوربادی: مردم باید در فضای سیاسی عادلانه یک انتخاب آگاهانه داشته باشند

فیروزی پوربادی: مردم باید در فضای سیاسی عادلانه یک انتخاب آگاهانه داشته باشند

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: فضای سیاسی کشور در این ایام باید صاف و به دور از پرداختن به حاشیه ها باشد تا هر یک از کاندیداها با هر دیدگاه سیاسی بتوانند ظرفیت ها و برنامه های خود را به مردم عرضه کنند.

رحمت الله فیروزی پوربادی در گفت وگو با ایسنا، درباره ضرورت آگاهی بخشی به مردم برای انتخاب اصلح در انتخابات و پرهیز از پرداختن به حاشیه ها، بیان کرد: در انتخابات پیش رو چندین نکته حائز اهمیت است. اولین نکته بحث مشارکت مردم در انتخابات است که ان شاءالله مردم با توجه به توصیه های مقام معظم رهبری و وصایای امام (ره) با شناخت و آگاهی از کاندیداها باید در صحنه انتخابات حضور فعالی داشته و با آگاهی به فرد اصلح رای دهند.

وی در ادامه اظهار کرد: از سوی دیگر فضای سیاسی کشور در این ایام باید صاف و به دور از پرداختن به حاشیه ها باشد تا هر یک از کاندیداها با هر دیدگاه سیاسی بتوانند ظرفیت ها و برنامه های خود را به مردم عرضه کنند. نکته حائز اهمیت این است که باید به طور جدی از تخریب، اتهام و دامن زدن به حواشی در این مدت خودداری شود.

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم باید در یک فضای عادلانه و به دور از حواشی آگاهی لازم را در خصوص هر یک از نامزدها کسب کرده و بتوانند نامزد مورد نظر خود را برگزینند. بر همه دست اندرکاران فضای رسانه ای و تبلیغاتی و همچنین سایر بخش ها واجب است که تلاش کنند تا هر یک از کاندیداها را صادقانه به مردم معرفی کنند و در نهایت اجازه دهند مردم خود تصمیم گیرنده باشند.

فیروزی پوربادی در پایان تاکید کرد: باید از بردن فضای انتخابات به سمت حواشی و تهمت و دروغ پرهیز کرد، هم کاندیداها باید رعایت کنند که از طرح موضوعاتی که فضا را به حاشیه می برد پرهیز کنند و هم دست اندرکاران فضای تبلیغات نباید به فرعیات بپردازند. باید به انگیزه، عملکرد، اهداف، کارآمدی و برنامه نامزدها پرداخت تا در نهایت مردم بتوانند با شناخت کامل یک انتخاب آگاهانه داشته باشند و هر کس را که مردم آگاهانه انتخاب کنند قطعا به مصلحت کشور خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha