• چهارشنبه / ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۰:۰۶
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1400022920695
  • منبع : نمایندگی هرمزگان

ملی پوش هرمزگانی قایقرانی کشورمان:

بهترین رکوردم را در تایلند ثبت کردم/شرایط‌مان با سایر کشورها یکسان نبود

بهترین رکوردم را در تایلند ثبت کردم/شرایط‌مان با سایر کشورها یکسان نبود

ایسنا/هرمزگان ملی پوش هرمزگانی قایقرانی کشورمان با بیان اینکه بهترین رکورد خود را در مسابقات تایلند ثبت کردم، گفت: بدون آشنایی قبلی با رقبا و برخی مشکلات به رقابت پرداختم.

هدیه کاظمی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص مسابقات کسب سهمیه المپیک در تایلند، افزود: تنها نکته ای که برای کشورهای شرکت کننده در این مسابقات یکسان بود شرایط روز مسابقه بود وگرنه در سایر موارد شرایط برای تیم ملی کشورمان دشوارتر بود.

وی با اشاره به اینکه از ابتدا برای اعزام به تایلند به دلیل عدم همکاری کشور میزبان و مشکلات صدور ویزا بارها بلیط تهیه و باطل شد و همین امر بر روی تمرکز نفرات تاثیر داشت، اظهار کرد: پس از حضور در کشور تایلند تنها کشوری بودیم که ۱۰ روز را در قرنطینه به سر بردیم در حالی که سایر کشورها از ۴ تا ۷ روز را در قرنطینه به سر بردند.

ملی پوش هرمزگانی قایقرانی کشورمان با بیان اینکه پس از قرنطینه پیدا کردن قایق برای تمرینات مان امری سخت و دشوار بود، اضافه کرد: مدل و سایز قایقی که در تایلند برای‌مان در نظر گرفته بودند برای نخستین بار بود که در دسترس مان قرار گرفت و کار کردن با آن برای‌مان مشکل داشت.

وی ادامه داد: حتی در محوطه هتل هم اجازه تمرینات بدنسازی و هوازی را نداشتیم و اجازه خروج از اتاق را نداشتیم و تنها از طریق ویدئوکال می توانستیم با سایر ملی پوشان تمرینات مشترک انجام دهیم.

کاظمی با بیان اینکه زمان زیادی پس از قرنطینه برای پاروکشی و تمرینات با قایق نداشتیم، عنوان کرد: شرایط آب و هوایی محل برگزاری مسابقات با تهران تفاوت زیادی داشت و پس از پاروکشی با احساس سرگیجه، خفگی و تهوع مواجه می شدیم.

وی با اشاره به اینکه سعی کردیم با وجود تمامی این موارد بهترین نتایج را کسب کنیم، خاطرنشان کرد: نتایج کسب شده از بهترین نتایجی بود که در قایقرانی کشورمان رقم خورد و رکورد خودم از بهترین رکوردهای ثبت شده ام در مسابقات رسمی بود.

ملی پوش هرمزگانی قایقرانی کشورمان با بیان اینکه در دو هفته پایانی تا قبل از اعزام به تایلند بدون استراحت تمرین کردیم، عنوان کرد: پیش بینی از مسابقات تایلند نداشتم زیرا رقبا را نمی شناختم و بدون آشنایی قبلی به رقابت پرداختیم.

وی ادامه داد: در مسابقات تایلند کشورهایی کسب سهمیه المپیک کردند که در مسابقات قبلی شانسی نداشتند و برخلاف آن کشورهایی نظیر ایران در کسب سهمیه چندان موفق نبودند.

کاظمی با اشاره به اینکه از این پس تمریناتم را قطع نخواهم کرد و به صورت مستمر تمرین خواهم کرد، بیان کرد: باید خود را مهیا حضوری پر قدرت در مسابقات آسیایی در مهرماه و المپیک آسیایی کنم تا بتوانم در آن مسابقات نتایج ایده آلی کسب کنم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha